ASBIS: Το νέο «έξυπνο» brand οικιακών συσκευών-η AENO

Η ASBISc Enterprises Plc, κορυφαίος προϊόντων, λύσεων και υπηρεσιών IT και IoT στις αναπτυσσόμενες αγορές της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, λανσάρει μια νέα μάρκα έξυπνων οικιακών συσκευών – την AENO.

Τα προϊόντα είναι σχεδιασμένα με την ιδέα του «έξυπνου σπιτιού», στόχος του οποίου θα είναι να βελτιώσει την ποιότητα ζωής μας και την άνεση της καθημερινότητας για τους χρήστες. Αυτά τα προϊόντα συνδυάζουν ευκολία στη χρήση, λειτουργικότητα και μοντέρνο σχεδιασμό. Χάρη στις έξυπνες οικιακές συσκευές AENO, ο χρήστης θα αφιερώσει λιγότερο χρόνο στις δουλειές του σπιτιού και περισσότερο χρόνο σε πράγματα που πραγματικά αρέσουν.

Ο Λέυκιος Θεοδοσίου , Γενικός Διευθυντής της ASBIS, σχολίασε: «Η καινοτομία βρίσκεται στο DNA μας. Είμαστε μια εταιρεία που προσφέρει συνεχώς νέα καινοτόμα προϊόντα. Έχοντας δει την αυξανόμενη ζήτηση για συσκευές που διευκολύνουν την καθημερινότητά, αποφασίσαμε να ενισχύσουμε το χαρτοφυλάκιο μας με μια νέα μάρκα έξυπνων οικιακών συσκευών - την AENO.  Διαθέτουμε πολυετή πείρα στη διανομή πληροφορικής και εξαιρετικά ισχυρή θέση στις αγορές μας, γι' αυτό θα χρησιμοποιήσουμε κανάλια που ήδη γνωρίζουμε πολύ καλά για την πώληση προϊόντων AENO.

Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της μάρκας AENO περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα κατηγοριών σε βασικούς τομείς χρήσης:

  • δημιουργία ενός υγιεινού μικροκλίματος (καθαριστές αέρα, υγραντήρες).
  • καθαρισμός, φροντίδα σπιτιού και ρούχων (ρομποτικές σκούπες, ηλεκτρικές σκούπες ραβδιά, σφουγγαρίστρες ατμού, ατμοκαθαριστές ενδυμάτων).
  • μαγείρεμα (βραστήρες, ηλεκτρικές ψησταριές, μπλέντερ, ηλεκτρικοί φούρνοι, Sous-Vide,)
  • προσωπική υγιεινή, ευεξία (ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες κ.α).

Οι πρώτες κατηγορίες προϊόντων θα κυκλοφορήσουν τον Δεκέμβριο του 2021. Η πλήρης γκάμα προϊόντων θα κυκλοφορήσει το 1ο-2ο τρίμηνο του 2022. Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων θα συμπληρώνεται συστηματικά με νέες κατηγορίες που αναζητούνται από πελάτες.

Για νέα και περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τη διεύθυνση: www.aeno.com

Δειτε Επισης

Simon Pitout: Η δυναμική του τομέα κρουαζιέρας στην Κύπρο και η συμβολή της DP World Limassol
Τα επιτόκια κάθε τράπεζας τον Φεβρουάριο-Πώς διαμορφώθηκαν δανειστικά και καταθετικά
Χρίστος Καλογέρης: Η αντίδραση των αγορών στους δασμούς Τραμπ και τι είναι σημαντικό να θυμούνται οι επενδυτές
Α. Ανδρέου: Μπαίνουμε σε περίοδο αβεβαιότητας, έμμεσες πιέσεις και στην Κύπρο από τους δασμούς Τραμπ
Παίρνουν παράταση δύο πράσινες φορολογίες-Πότε θα εφαρμοστούν φόρος άνθρακα στα καύσιμα και τέλος διανυκτέρευσης
Με θετικό πρόσημο οι επαφές Χριστοδουλίδη στις ΗΠΑ-Στο επίκεντρο εξελίξεις με Chevron και συνεργασία με εταιρείες
Antoniades Farm: Νέο γαλακτοκομείο στο Πισσούρι-Η δυναμικότητα της μονάδας παραγωγής χαλλουμιού
Άρης Αθανασιάδης: Σε... θάλασσα αβεβαιότητας η ναυτιλιακή βιομηχανία-Οι νέοι δασμοί και η εφοδιαστική αλυσίδα
Ο προτεινόμενος φορολογικός μετασχηματισμός και ο πυρήνας της μεταρρύθμισης που δεν πρέπει να αλλάξει
Πιάνει τόπο το rebranding... Αισιόδοξος από τις συναντήσεις στην Αμερική για επενδύσεις ο Χριστοδουλίδης