ASBIS: Το νέο «έξυπνο» brand οικιακών συσκευών-η AENO

Η ASBISc Enterprises Plc, κορυφαίος προϊόντων, λύσεων και υπηρεσιών IT και IoT στις αναπτυσσόμενες αγορές της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, λανσάρει μια νέα μάρκα έξυπνων οικιακών συσκευών – την AENO.

Τα προϊόντα είναι σχεδιασμένα με την ιδέα του «έξυπνου σπιτιού», στόχος του οποίου θα είναι να βελτιώσει την ποιότητα ζωής μας και την άνεση της καθημερινότητας για τους χρήστες. Αυτά τα προϊόντα συνδυάζουν ευκολία στη χρήση, λειτουργικότητα και μοντέρνο σχεδιασμό. Χάρη στις έξυπνες οικιακές συσκευές AENO, ο χρήστης θα αφιερώσει λιγότερο χρόνο στις δουλειές του σπιτιού και περισσότερο χρόνο σε πράγματα που πραγματικά αρέσουν.

Ο Λέυκιος Θεοδοσίου , Γενικός Διευθυντής της ASBIS, σχολίασε: «Η καινοτομία βρίσκεται στο DNA μας. Είμαστε μια εταιρεία που προσφέρει συνεχώς νέα καινοτόμα προϊόντα. Έχοντας δει την αυξανόμενη ζήτηση για συσκευές που διευκολύνουν την καθημερινότητά, αποφασίσαμε να ενισχύσουμε το χαρτοφυλάκιο μας με μια νέα μάρκα έξυπνων οικιακών συσκευών - την AENO.  Διαθέτουμε πολυετή πείρα στη διανομή πληροφορικής και εξαιρετικά ισχυρή θέση στις αγορές μας, γι' αυτό θα χρησιμοποιήσουμε κανάλια που ήδη γνωρίζουμε πολύ καλά για την πώληση προϊόντων AENO.

Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της μάρκας AENO περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα κατηγοριών σε βασικούς τομείς χρήσης:

  • δημιουργία ενός υγιεινού μικροκλίματος (καθαριστές αέρα, υγραντήρες).
  • καθαρισμός, φροντίδα σπιτιού και ρούχων (ρομποτικές σκούπες, ηλεκτρικές σκούπες ραβδιά, σφουγγαρίστρες ατμού, ατμοκαθαριστές ενδυμάτων).
  • μαγείρεμα (βραστήρες, ηλεκτρικές ψησταριές, μπλέντερ, ηλεκτρικοί φούρνοι, Sous-Vide,)
  • προσωπική υγιεινή, ευεξία (ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες κ.α).

Οι πρώτες κατηγορίες προϊόντων θα κυκλοφορήσουν τον Δεκέμβριο του 2021. Η πλήρης γκάμα προϊόντων θα κυκλοφορήσει το 1ο-2ο τρίμηνο του 2022. Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων θα συμπληρώνεται συστηματικά με νέες κατηγορίες που αναζητούνται από πελάτες.

Για νέα και περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τη διεύθυνση: www.aeno.com

Δειτε Επισης

Μπήκε πλαφόν στο νερό με ανώτατη τιμή πώλησης μόνο για όρθιους καταναλωτές-Όσα προβλέπει ο Νόμος
Οι συνολικές παραδόσεις μπίρας τον Ιανουάριο-Πώς κινήθηκαν σε εγχώρια αγορά και οι εξαγωγές
Αλ. Βαφεάδης: Προτεραιότητα η υλοποίηση όλων των ανακλήσεων-«Να κριθούμε για αυτά που έχουμε κάνει»
Galatariotis Motors: Διεκπεραίωση ανακλήσεων εντός χρονοδιαγράμματος του διατάγματος-Η καθοδήγηση προς τους ιδιοκτήτες Honda
Τα νέα μέλη στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΟ-Ποιοι είναι και τα βιογραφικά τους
Nissan: Γιατί δεν προχώρησε το mega deal με τη Honda-Τι ώθησε τη διοίκησή της να απορρίψει την συμφωνία
Η διευκρίνηση CTC Automotive για ανάκληση οχημάτων Volvo-«Πλήρης αίσθηση ευθύνης προς τους πελάτες μας»
Μήνυμα και οδηγίες Toyota στους πελάτες της για τους takata-«Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια»
Αλ. Βαφεάδης: Σε συνεχή επαφή με όλους τους διανομείς για καταρτισμό του πλάνου υλοποίησης των ανακλήσεων
Μέτρα Ε.Ε. για προστασία καταναλωτών για ηλεκτρονικές αγορές από τρίτες χώρες