Υπεραγορές Αλφαμέγα: Η σταθερή αξία των καταναλωτών

Ο κόσμος γύρω μας αλλάζει, όμως κάποιες αξίες παραμένουν αναλλοίωτες! «Αξία που τη ζεις» είναι το σλόγκαν της νέας image διαφήμισης των Υπεραγορών Αλφαμέγα, η οποία έρχεται να υπενθυμίσει σε πελάτες και ευρύ κοινό τις αξίες από τις οποίες πηγάζει κάθε πτυχή της δραστηριότητας των Υπεραγορών Αλφαμέγα.

Μέσα από την παρουσίαση της πορείας των ποιοτικών προϊόντων που προσφέρει η αλυσίδα, από τα δίχτυα του ψαρά και το χωράφι του γεωργού μέχρι το καλάθι της νοικοκυράς και το τραπέζι της κυπριακής οικογένειας, το νέο τηλεοπτικό σποτ εστιάζει στις διαχρονικές αξίες με τις οποίες οι καταναλωτές έχουν εδώ και χρόνια ταυτίσει τις Υπεραγορές Αλφαμέγα: Την Ποιότητα, την Ποικιλία, τη Φρεσκάδα, την Εξυπηρέτηση, την Επιβράβευση, την Εξέλιξη και πάνω από όλα τον Σεβασμό προς τον πελάτη.

Πρωτοπορώντας στον τομέα του λιανικού εμπορίου, η εταιρεία έχει κάνει άλματα προόδου τα τελευταία χρόνια, διευρύνοντας το δίκτυο καταστημάτων της και τοποθετώντας τον τομέα του λιανικού εμπορίου στο πράσινο μονοπάτι του ψηφιακού μετασχηματισμού, χωρίς σε καμία περίπτωση να κάνει εκπτώσεις σε θέματα ποιότητας.

Με σεβασμό προς τους καταναλωτές, οι Υπεραγορές Αλφαμέγα προσφέρουν μία μεγάλη γκάμα προϊόντων, σε ένα ευρύ φάσμα τιμών, τα οποία επιλέγονται με αυστηρά κριτήρια ποιότητας και φρεσκάδας, ενώ εξελίσσονται συνεχώς, ώστε να μπορούν να εξυπηρετήσουν τις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών.

Βαδίζοντας με σιγουριά και ετοιμότητα στην ψηφιακή εποχή, αμετάθετος στόχος των Υπεραγορών Αλφαμέγα παραμένει η προσφορά μιας μοναδικής εμπειρίας ψωνίσματος και η ανταπόδοση της εμπιστοσύνης των πιστών πελατών μας. Αξίες, οι οποίες μας εμπνέουν να εξελισσόμαστε συνεχώς, για να γινόμαστε ολοένα και καλύτεροι!

Δειτε Επισης

Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά