To εντυπωσιακό νέο κατάστημα Public στο Metropolis Mall (pics)

Με διευρυμένη ποικιλία προϊόντων που περιλαμβάνει οικιακές συσκευές και καινοτομίες που για πρώτη φορά διατίθενται στην Κύπρο, το νέο κατάστημα Public στο Metropolis Mall άνοιξε και προσφέρει την πιο ευχάριστη αγοραστική εμπειρία στον καταναλωτή.

Σε έναν εντυπωσιακό χώρο συνολικού εμβαδού 3000 τ.μ που φιλοξενεί διαδραστικές ζώνες, μικροί και μεγάλοι μπορούν να ανακαλύψουν, να δοκιμάσουν και να προμηθευτούν ό,τι επιθυμούν από τη διευρυμένη γκάμα προϊόντων τεχνολογίας, ψυχαγωγίας αλλά και οικιακών συσκευών.

 

Οι επισκέπτες του Public στο Metropolis Mall μπορούν για πρώτη φορά να βρουν μια μεγάλη γκάμα από οικιακές μικροσυσκευές και προϊόντα για το σπίτι αλλά και την προσωπική φροντίδα (συσκευές και σκεύη μαγειρικής, συστήματα σιδερώματος, μηχανές καφέ, ηλεκτρικές σκούπες, συσκευές περιποίησης κ.α.).

Διαβάστε ακόμη: Ήρθαν αθόρυβα τα Media Markt στην Κύπρο (pics)

Με στόχο την παροχή μιας ολοκληρωμένης πρότασης στους πελάτες του, το Public προσφέρει δυνατότητα επέκτασης εγγύησης, συμπληρωματική ασφάλεια καθώς και το καλύτερο after sales service.

 

Αναφερόμενος στο νέο κατάστημα, ο Γενικός Διευθυντής των Public στην Κύπρο, κ. Δημήτρης Φιλόπουλος, δήλωσε: «Με το νέο concept store μας στο Metropolis Mall η οικογένεια των Public μεγαλώνει ακόμα περισσότερο. Εμπλουτίζουμε την γκάμα προϊόντων μας με τις οικιακές συσκευές που έρχονται για πρώτη φορά στα Public για να παραμείνουμε ο Νο1 retailer ηλεκτρικών συσκευών σε μέγεθος, προσφέροντας την υψηλότερη ποιότητα και τη μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων και υπηρεσιών. Ενισχύουμε παράλληλα την ενιαία, πολυκαναλική, αγοραστική εμπειρία που περιλαμβάνει όλο το ταξίδι του καταναλωτή online αλλά και στα φυσικά καταστήματα μας για να προσφέρουμε περισσότερες επιλογές».

 

Το Public του Metropolis Mall που είναι το έβδομο και μεγαλύτερο κατάστημα της αλυσίδας ενσωματώνει χωροταξικές και τεχνολογικές καινοτομίες που προσφέρουν μια άνετη κι ευχάριστη εμπειρία αγοράς. Μεταξύ άλλων διαθέτει ψηφιακές οθόνες και σημάνσεις που ενημερώνουν τους επισκέπτες για τις τιμές και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους αλλά και ειδικά σημεία pick up points, όπου οι καταναλωτές μπορούν να παραλάβουν άμεσα τις online παραγγελίες τους.

Παράλληλα, υποστηρίζει την υπηρεσία παραλαβής την ίδια μέρα από το κατάστημα και τη δυνατότητα πραγματοποίησης ανέπαφων πληρωμών σε οποιοδήποτε σημείο εντός του καταστήματος.

 

Το κατάστημα περιλαμβάνει τις πιο εντυπωσιακές διαδραστικές ζώνες σε όλες τις οικιακές συσκευές, χώρους εμπειρίας όπως ζώνες live cooking, συσκευές για έξυπνο σπίτι, ζώνες ήχου και gaming και έναν εντυπωσιακό χώρο βιβλιοθήκης με χιλιάδες τίτλους Ελλήνων και ξένων συγγραφέων. Οι «λευκές» συσκευές συνδυάζονται με την γνωστή ποικιλία Public που περιλαμβάνει tablets, smartphones, την πληρέστερη συλλογή Apple, τηλεοράσεις, action cameras, βιβλία, παιχνίδια, σχολικά είδη, χαρτικά και γραφική ύλη, ταινίες, μουσική, video games για όλες τις ηλικίες και άλλα!

 

Οι καινοτομίες και ενισχυμένη γκάμα προϊόντων που φέρνει το νέο κατάστημα εντάσσονται στην πελατοκεντρική και omnichannel στρατηγική της εταιρείας, η οποία συνδυάζει αρμονικά τα φυσικά καταστήματα με το ecommerce και την τεχνολογία. Το retail experience περιλαμβάνει όλο το ταξίδι του καταναλωτή από την οθόνη του κινητού ή του tablet στα φυσικά καταστήματα με τις επιλογές να είναι απεριόριστες για όλη την οικογένεια.

Δειτε Επισης

Δημήτρης Κωνσταντίνου: Τα διδάγματα από τη Μέση Ανατολή και ποια λάθη πρέπει να αποφύγει το τοπικό λιανεμπόριο
Παναγιώτης Μπορέτος: Η διατήρηση του καταναλωτή απαιτεί κατανόηση των πραγματικών του αναγκών
Μάριος Λουκαΐδης: Αναμένεται σημαντική επιτάχυνση στις συγχωνεύσεις και εξαγορές-Η δυναμική του λιανεμπορίου στην Κύπρο
Η επόμενη μέρα των υπεραγορών...Τάσεις και προκλήσεις που διαμορφώνουν την νέα εποχή στο λιανικό εμπόριο τροφίμων
Μάριος Αντωνίου για e-kalathi: Να αποφεύγονται παρεμβάσεις που δημιουργούν στρεβλώσεις στο λιανεμπόριο-Η αγορά αυτορυθμίζεται
Στην...πρίζα και οι εταιρείες στον τομέα των τεχνολογιών φόρτισης-Έντονη ανησυχία για την περικοπή χορηγιών για ηλεκτρικά
Ξεκάθαρο μήνυμα ΠΑΣΥΛΕ για το DRS: «Το κόστος να μην μεταφερθεί σε υπεραγορές και καταναλωτές»
Ολύμπιος Τουμάζου: Το προφίλ του Κύπριου καταναλωτή-Με συμπεριφορές που θυμίζουν τη γάτα στα κεραμίδια
Αριστοτέλης Παντελιάδης: Η αγορά του λιανεμπορίου τροφίμων αλλάζει γρήγορα-Το «σκέτο online» ανήκει στο παρελθόν
Φρενάρουν την ηλεκτροκίνηση, αφήνουν οικονομικά εκτεθειμένες τις επιχειρήσεις-«Κοροϊδία, αδικία και ζημιογόνα πράξη»