SuperHome Center: Στα πλάνα νέα καταστήματα και καινούργια προϊόντα
06:31 - 24 Αυγούστου 2021
Η ολοένα καλύτερη ποιότητα εξυπηρέτησης των πελάτων της, καθώς και το άνοιγμα επιπλέον καταστημάτων που προκύπτουν από την αυξητική τάση της αγοράς, αποτελούν για την εταιρεία SuperHome Center(DIY) τον μεγαλύτερο στόχο, αλλά και πρόκληση για το 2021-2022, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της, Γιώργο Τζιοβάννη.
Τα SuperHome Center βράβευθηκαν με το Βραβείο Επιχείρηση κατά τα 13α IΝ Business Awards, που πραγματοποιήθηκαν τον περασμένο Ιούνιο.
Μιλώντας στο IN Business, ο κ. Τζιοβάννη σημειώνει πως το βραβείο αποτελεί για τα SuperHome Center δέσμευση για ακόμη περισσότερη προσπάθεια για συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών και των προϊόντων τους, αφού, όπως υποδεικνύει, το κοινό με τη ψήφο του απέδειξε τη διαχρονική του εμπιστοσύνη και στήριξη προς τα καταστήματα.
Ο κ. Τζιοβάννη χαρακτηρίζει ως το κυριότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας τη συνεχή ενημέρωση και επαγρύπνηση της διευθυντικής της ομάδας, η οποία, όπως τονίζει, με ευέλικτες πρακτικές και διαφοροποιημένες στρατηγικές κινήσεις βρίσκει λύσεις που δεν οδηγούν μόνο στην αντιμετώπιση των προκλήσεων βραχυπρόθεσμα, αλλά και στη μακροπρόθεσμη εξέλιξή της.
Σεβασμός στον πελάτη, στον υπάλληλο και στους συνεργάτες, είναι οι τρεις κύριοι άξονες επί των οποίων, σύμφωνα με τον Γιώργο Τζιοβάννη, εδράζεται η ανθρωποκεντρική φιλοσοφία που τα SuperHome Center εφαρμόζουν όλα αυτά τα χρόνια.
Ακολουθούν πιο κάτω όλα όσα ανέφερε στο IN Business ο Γιώργος Τζιοβάννη:
Ήταν το 1999, όταν o Όμιλος CTC τόλμησε να παρουσιάσει για πρώτη φορά στην κυπριακή αγορά ένα ολοκληρωμένο concept πολυκαταστήματος DIY και home improvement με την ονομασία SuperHome Center.
Από επιτυχία σε επιτυχία
Τότε, το κατάστημα τοποθέτησε κάτω από την ίδια στέγη 18 και πλέον εξειδικευμένες κατηγορίες με περισσότερα από 50.000 εξαιρετικής ποιότητας και τιμής προϊόντα. Είκοσι δύο χρόνια μετά, το να βραβεύεται από ένα τόσο σημαντικό θεσμό, όπως τα IΝ Business Awards, στην Κατηγορία Επιχείρηση, σίγουρα αποτελεί τιμή αλλά συνάμα αναγνώριση και δικαίωση για όλη την ομάδα του, η οποία ακούραστα δίνει καθημερινά τον καλύτερό της εαυτό, οδηγώντας την εταιρεία από επιτυχία σε επιτυχία. Το βραβείο αποτελεί όμως και δέσμευση για ακόμη περισσότερη προσπάθεια, για συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών και των προϊόντων μας, αφού το κοινό με την ψήφο του υπέδειξε τη διαχρονική του εμπιστοσύνη και στήριξη προς τα Superhome Center.
Διαβάστε ακόμα:
Έτσι κερδίζει το στοίχημα για ανταγωνιστικές επιχειρήσεις η Κύπρος
Τα τοπ 5 συν 1 εξαγωγικά προϊόντα της Κύπρου και πόσες οι πωλήσεις τους
Ευέλικτη στρατηγική
Το κυριότερο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα είναι η συνεχής ενημέρωση και επαγρύπνηση της διευθυντικής ομάδας, η οποία με ευέλικτες πρακτικές και διαφοροποιημένες στρατηγικές κινήσεις βρίσκει λύσεις που δεν οδηγούν μόνο στην αντιμετώπιση των προκλήσεων βραχυπρόθεσμα, αλλά και στη μακροπρόθεσμη εξέλιξη της εταιρείας. Δεν είναι τυχαίο που σε λιγότερο από ένα μήνα από την ημέρα που ξεκίνησε το πρώτο lockdown, τον Μάρτιο του 2020, τα SuperHome Center σχεδίασαν, ετοίμασαν και έθεσαν σε λειτουργία ένα πλήρες ηλεκτρονικό κατάστημα, το οποίο έδωσε την ευκαιρία σε χιλιάδες νοικοκυριά να καλύψουν ανέπαφα τις άμεσες ανάγκες τους.
Επιπλέον επεκτάσεις
Τα SuperHome Center όλα αυτά τα χρόνια εφαρμόζουν μια ανθρωποκεντρική φιλοσοφία, που στηρίζεται σε τρεις κύριους άξονες: Σεβασμός στον πελάτη, στον υπάλληλο και στους συνεργάτες. Ο μεγαλύτερος στόχος, αλλά και πρόκληση για το 2021-2022, είναι η ολοένα καλύτερη ποιότητα εξυπηρέτησης των πελάτων μας, καθώς επίσης το άνοιγμα επιπλέον καταστημάτων που προκύπτουν από την αυξητική τάση της αγοράς. Άλλοι διαχρονικοί μας στόχοι είναι ο εμπλουτισμός με καινούργια προϊόντα και κατηγορίες, περισσότερες προσφορές, μεγαλύτερη ανάπτυξη του δικτύου συνεργατών κι υπηρεσιών, διεύρυνση του online-shop, αλλά και περαιτέρω εκπαίδευση του προσωπικού σε όλα τα επίπεδα.
Ένα απαιτητικό concept
Σε ένα τόσο μεγάλο και απαιτητικό concept με τόσα πολλά διαφορετικά τμήματα, όλοι οι προμηθευτές είναι εξίσου σημαντικοί. Τα SuperHome Center εισάγουν προϊόντα από 20 και πλέον χώρες και συνεργάζονται με περισσότερους από 300 προμηθευτές, εκ των οποίων αρκετοί είναι Κύπριοι. Το DIY/home improvement στο κυπριακό επιχειρείν αποτελεί ίσως έναν από τους πιο δύσκολους τομείς, αφού δραστηριοποιείται σε μία μεγάλη γκάμα προϊόντων διαφορετικών κατηγοριών.
Το setup, η στελέχωση, η εκπαίδευση και η εξειδίκευση του προσωπικού, ο ηλεκτρονικός μετασχηματισμός που απαιτεί η επόμενη μέρα, οι διεθνείς εμπορικές συμφωνίες δασμών, το κόστος μεταφοράς προϊόντων από κάθε γωνιά του πλανήτη, η αποθήκευση αλλά και ο έντονος ανταγωνισμός δεν επιτρέπουν εφησυχασμό, ιδιαίτερα σε μια μικρή αγορά όπως η Κύπρος, στην οποία δραστηριοποιούνται, τόσο μεγάλες διεθνείς αλυσίδες όσο και μεγάλος αριθμός τοπικών μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων DIY/Home improvement.
Αυξημένη ζήτηση
Ο κλάδος καλείται να αντιμετωπίσει τις διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα με αποτέλεσμα την αύξηση του κόστους μεταφοράς μέχρι και τέσσερις φορές και του κόστους πρώτων υλών, την έλλειψη εργατικού δυναμικού καθώς και τις πιθανές επιπτώσεις από το Brexit, όπως η επιβολή δασμών με αποτέλεσμα την αύξηση στο κόστος των εμπορευμάτων.
Είναι ήδη γνωστό ότι οι πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνουμε με τα παρατεταμένα lockdown και τους περιορισμούς, τα μαστορέματα και γενικά το home improvement αποτέλεσαν διέξοδο για τον κάθε Κύπριο, με αποτέλεσμα να παρατηρηθεί ιδιαίτερα αυξημένη ζήτηση σε διάφορα προϊόντα, ανεβάζοντας σημαντικά τον κύκλο εργασιών των εταιρειών του κλάδου.