Το παραλίγο deal της Κωτσόβολος με το Metropolis Mall και γιατί δεν προχώρησε

Στην αποκάλυψη ότι η Κωτσόβολος βρέθηκε ένα βήμα πριν από τη συμφωνία με το Metropolis Mall στη Λάρνακα, για άνοιγμα καταστήματος στο συγκεκριμένο εμπορικό κέντρο, προέβη ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γιάννης Βασιλάκος.

Μιλώντας στο πλαίσιο ξενάγησης των δημοσιογράφων στο υπερσύγχρονο κατάστημα της γνωστής εταιρείας λιανικής στη Μακαρίου, που ανοίγει τις πύλες του για το κοινό στις 12 Ιουλίου, ο κ. Βασιλάκος ανέφερε πως η Κωτσόβολος είχε μιλήσει με το mall στη Λάρνακα και βρέθηκαν πολύ κοντά σε συμφωνία, ωστόσο τα σχέδια ακύρωσε η υγειονομική κρίση που προέκυψε.

Σύμφωνα πάντως με τον κ. Βασιλάκο, η είσοδος σε κάποιο εμπορικό κέντρο ήταν και παραμένει μία επιλογή, και η εταιρεία είναι διατεθειμένη να εξετάσει κάθε πρόταση.

«Κοιτάμε τα πάντα. Είχαμε μιλήσει και με το mall στη Λάρνακα. Ήμασταν πάρα πολύ κοντά να κλείσουμε. Μας πρόλαβε η υγειονομική κρίση. Θα είμαι ειλικρινής, θέλω να καταλάβω πώς θα εξελιχθεί η υγειονομική κρίση, γιατί παγκοσμίως τα malls αντιμετωπίζουν πολύ μεγάλη πίεση», ανέφερε.

«Το αντιμετωπίζουμε και εμείς στην Ελλάδα στα malls που βρισκόμαστε, γιατί λόγω του covid έχουν σημαντική πτώση στην επισκεψιμότητα. Αν με ρωτούσατε αυτή τη στιγμή και για την επόμενη χρονιά, θα σας έλεγα ότι προτιμώ να είμαι εκτός ενός mall. Για το μέλλον, όμως, τα malls έχουν και αυτά την αξία τους, και φυσικά είμαστε ανοικτοί σε κάθε καλή πρόταση και ευκαιρία», τόνισε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος.

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls