H κάθοδος και οι στόχοι του Κωτσόβολου στην Κύπρο

Πλάνο για κατάκτηση του 35% της κυπριακής αγοράς τα επόμενα χρόνια έχει στην ατζέντα η Κωτσόβολος, καθώς ετοιμάζεται να ανοίξει τα πρώτα καταστήματα σε Λευκωσία και Λεμεσό. 

Παρουσιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα για το οικονομικό έτος 2020-2021, η Κωτσόβολος αναφέρθηκε στη λειτουργία των δύο φυσικών καταστημάτων στη Λευκωσία (2.100 τμ) και τη Λεμεσό (2.080 τμ), με τον προγραμματισμό να προβλέπει πως θα ανοίξουν επίσημα στις 12 Ιουλίου. Την παρουσία της Κωτσόβολος στην Κύπρο συμπληρώνει ένα άρτια καταρτισμένο, σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο, αλλά και το ηλεκτρονικό κατάστημα kotsovolos.cy.

Ο Γιάννης Βασιλάκος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος - Dixons South East Europe τόνισε πως στόχος είναι η κατάκτηση μεριδίου αγοράς 35% (τζίρος περίπου 50 εκατ. ευρώ) μέσα στα επόμενα χρόνια. Μάλιστα ανέφερε πως η Κύπρος αποτελεί το πρώτο βήμα όσον αφορά την επέκταση της αλυσίδας εκτός συνόρων και η πορεία του εγχειρήματος θα καθορίσει τις μελλοντικές εξελίξεις σε αυτό το πεδίο. Σημείωσε, επίσης, όμως, πως αναμένει ανακατατάξεις και στην ελληνική αγορά, προβλέποντας πως θα υπάρξουν concept, που δεν θα αποδειχθούν βιώσιμα στην πάροδο των χρόνων.

Μεταξύ άλλων η εταιρεία ανακοίνωσε τζίρο 579 εκατ. ευρώ για το οικονομικό έτος 2020-2021 και επενδυτικό πλάνο ύψους 13 εκατ. ευρώ για την τρέχουσα οικονομική χρήση. Συνοπτικά, για το οικονομικό έτος 2020-2021 ο κύκλος εργασιών έκλεισε στα €579 εκ., σημειώνοντας αύξηση 7.6%, σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος 2019-2020, ενώ τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) έφτασαν τα €43.8 εκ., από €43.6 το προηγούμενο έτος. Τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) ανήλθαν στα €20.9 εκ., από €22.4 το 2019-2020. Οι επενδύσεις για το συγκεκριμένο οικονομικό έτος ανήλθαν στα €11 εκ., από €11.4 το προηγούμενο έτος και τα ταμειακά διαθέσιμα αυξήθηκαν κατά 114%, φτάνοντας τα €76.6 εκ.

Δειτε Επισης

Οριακή άνοδος του δείκτη τιμών καταναλωτή τον Μάιο-Πού καταγράφηκαν οι μεγαλύτερες αυξήσεις
Ανακοίνωσε... Beautyline η Wolt-Ισχυροποιεί περαιτέρω την παρουσία της στην αναπτυσσόμενη αγορά ομορφιάς
Αισιοδοξεί το λιανεμπόριο λόγω τουρισμού εν μέσω ενεργειακής και υδατικής κρίσης-Ισχυρές οι προοπτικές ανάπτυξης
Δυναμική είσοδος Punin Group στον τομέα της οινοποιίας-Εξαγόρασε το Hadjiantonas Winery
Εξοπλισμός για κάθε επιχείρηση με τη σφραγίδα της ΙΚΕΑ
Σκλαβενίτης Κύπρου: Τρέχει το πλάνο ανακαινίσεων και ενσωμάτωσης των καταστημάτων Παπαντωνίου στο δίκτυό της
Μήνυμα Υπουργείου Ενέργειας στις εταιρείες εμπορίας καυσίμων-«Να επιδείξουν μέγιστη υπευθυνότητα για τις τιμές»
Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»