Ψήνονται... ολοένα και περισσότερο για Big Green Egg οι Κύπριοι

Στην κουζίνα-ή μάλλον καλύτερα στην αυλή-των κυπριακών σπιτιών φαίνεται πως έχουν μπει τα Big Green Egg, καθώς οι λάτρεις του καλού και ποιοτικού φαγητού τα προτιμούν. Σημαντικό να αναφερθεί ότι για την αύξηση των πωλήσεων έπαιξε ρόλο και η περίοδος της πανδημίας.

Ο Χρίστος Φωτιάδης, Strategic Development & Retail Operations Director της IPH, μιλά στο InBusinessNews για την επιτυχία του προϊόντος, το οποίο καινοτομεί με τα μοναδικά του χαρακτηριστικά στο ψήσιμο του φαγητού. Τα καταστήματα Foodsaver, τα οποία εισαγούν τα BGE στην Κύπρο, έχουν αγκαλιαστεί από το κοινό και ετοιμάζουν αρκετά event, ώστε να γνωρίσει ο κόσμος το προϊόν.  

Διαβάστε ακόμη: Τι σχέση έχει η Γαλάτεια Παμπορίδη με το Big Green Egg;

Ποια είναι η ανταπόκριση της κυπριακής αγοράς στο προϊόν;

Η ανταπόκριση των Κυπρίων ήταν από την αρχή κάτι παραπάνω από θετική· εγώ θα έλεγα ενθουσιώδης. Από το 2012, οπότε αναλάβαμε την αποκλειστική αντιπροσωπεία του BGE στην Κύπρο, το κυπριακό κοινό αντιλήφθηκε γρήγορα τα μοναδικά πλεονεκτήματά του, που το έχουν καταστήσει και το κορυφαίο kamado στον κόσμο.

Σ’ αυτό νομίζω βοήθησε και η πολύ ιδιαίτερη σχέση που έχουν οι Κύπριοι με το καλό φαγητό, η φαντασία που τους χαρακτηρίζει στην κουζίνα, αλλά και η μεγάλη τους παράδοση στο ψήσιμο στα κάρβουνα. Επομένως, η όλη φιλοσοφία του BGE μίλησε στην ψυχή τους. Το μόνο που έπρεπε να κάνουμε εμείς ήταν να προβάλλουμε στο κοινό τα μοναδικά του χαρακτηριστικά, καθώς ήμασταν βέβαιοι πως ο κόσμος θα αντιλαμβανόταν την αξία τους και θα αγκάλιαζε το BGE πολύ γρήγορα. Αυτό και έγινε. 

Πώς ξεχωρίζει το BGE από τα υπόλοιπα συμβατικά προϊόντα του είδους;

Καταρχάς, το BGE έχει απαράμιλλη σχεδίαση και ποιότητα κατασκευής-κάτι που αποδεικνύεται και από την εγγύηση εφ’ όρου ζωής που το συνοδεύει. Η τεχνολογία του συνδυάζει την αρχαία ιαπωνική παράδοση του kamado με κεραμικό υλικό ανεπτυγμένο από τη NASA, επιτρέποντας την ακριβή ρύθμιση και διατήρηση θερμοκρασιών από 70 έως 350°C, δίχως να επηρεάζεται η απόδοσή του από τις καιρικές συνθήκες: Με ήλιο και βροχή, σε τσουχτερό κρύο ή καύσωνα, το BGE θα πιάσει και θα διατηρήσει τη θερμοκρασία που θέλει ο χρήστης, εξασφαλίζοντας άριστη απόδοση.

Αν θέλετε τη γνώμη μου, όμως, αυτό που κάνει το BGE να ξεχωρίζει από οποιοδήποτε άλλο Kamado είναι ότι συνδυάζει πάρα πολλές μαγειρικές τεχνικές: Από αργό μαγείρεμα και ψήσιμο στον φούρνο και τη σχάρα, έως μαγείρεμα στον ατμό και καπνιστά, δίνει στον μάγειρα πάμπολλες επιλογές, σε μία μόνο συσκευή, με την ίδια ευκολία και αποδοτικότητα. Επιπρόσθετα, η μεγάλη γκάμα από αξεσουάρ που διαθέτουμε επιτρέπει στον χρήστη να δημιουργεί αναρίθμητα πιάτα και να εξελίσσει τις μαγειρικές του ικανότητες. Επομένως, ένα kamado με αυτά τα χαρακτηριστικά και δυνατότητες δεν θα δυσκολευόταν να κατακτήσει τις καρδιές του κυπριακού κοινού. Και πράγματι αυτό συνέβη!

Πού κυμαίνονται οι πωλήσεις;

Αρκεί να πούμε ότι το BGE είναι το πρώτο σε πωλήσεις kamado στον κόσμο, ακριβώς επειδή συνδυάζει όλα τα χαρακτηριστικά που ανέφερα. Δεν υπάρχει kamado που να προσφέρει αντίστοιχα πλεονεκτήματα και δυνατότητες, όχι μόνο στην Κύπρο, αλλά και παγκοσμίως.

Αν θέλετε μάλιστα να μιλήσουμε συγκεκριμένα για την Κύπρο, οι πωλήσεις έχουν σταθερά αυξητικές τάσεις, ιδιαίτερα ανάμεσα σε ιδιώτες. Παράλληλα, ολοένα και περισσότερα εστιατόρια επιλέγουν πλέον το BGE, γιατί τους επιτρέπει να δημιουργούν ποικιλία πιάτων σε μία μόνο συσκευή, ενώ η μοναδική του αντοχή και ευελιξία εξυπηρετεί άψογα τις ανάγκες μιας επαγγελματικής κουζίνας.​

Πώς θεωρείτε ότι επηρέασε το συγκεκριμένο κομμάτι της αγοράς η πανδημία;

Μπορεί να σας φανεί παράξενο, αλλά την περίοδο της πανδημίας οι πωλήσεις του BGE διπλασιάστηκαν! Όπως ανέφερα πριν από λίγο, οι πωλήσεις σε ιδιώτες εκτοξεύτηκαν, γιατί ο κόσμος αποφάσισε να επενδύσει στο ποιοτικό φαγητό και σε μια αναβαθμισμένη μαγειρική εμπειρία στο σπίτι του, εφόσον δεν μπορούσε πλέον να την απολαύσει έξω, σε κάποιο καλό εστιατόριο.

Κατά τη γνώμη μου, κάτι που επίσης συνέβαλε πολύ στις αυξημένες πωλήσεις αυτήν την περίοδο είναι και η εγγύηση εφ’ όρου ζωής που συνοδεύει το BGE. Μια εταιρεία που νιώθει άνετα να προσφέρει μια τέτοια εγγύηση για το προϊόν της γεμίζει με σιγουριά και αυτοπεποίθηση τον καταναλωτή, επειδή βλέπει την αγορά του BGE σαν μια επένδυση που θα του αποδίδει για όλη του τη ζωή.

Τι μπορούμε να αναμένουμε στο μέλλον;

Το BGE είναι τόσα χρόνια στην κορυφή επειδή δεν επαναπαύεται ποτέ σε αυτά που έχει ήδη κατακτήσει. Επενδύει συνεχώς στην καινοτομία, κατανοώντας πόσο γρήγορα αλλάζουν οι ανάγκες και οι απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή. Επομένως, κάτι που μπορείτε σίγουρα να περιμένετε είναι νέες έξυπνες ιδέες, ιδίως σε υψηλής ποιότητας αξεσουάρ, που θα κάνουν το μαγείρεμα στο BGE ακόμη πιο απολαυστικό και δημιουργικό!

Το Foodsaver, από την άλλη, θα συνεχίσει να προμηθεύει τους EGGers σε όλη την Κύπρο με κρεατικά και άλλα τρόφιμα ύψιστης ποιότητας, ώστε να συνδυάσουν το καλύτερο kamado του κόσμου με τα αγνότερα υλικά!​

Σκοπεύουμε, επίσης, να οργανώσουμε διάφορα events, όπως κάναμε και πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας, που θα βοηθήσουν τον κόσμο να ανακαλύψει τις αναρίθμητες δυνατότητες του Big Green Egg. Είμαστε σίγουροι ότι η παγκόσμια κοινότητα των EGGers θα συνεχίσει να μεγαλώνει και θέλουμε να βοηθήσουμε τα μέλη της να μοιραστούν τις μαγειρικές τους εμπειρίες και να αξιοποιήσουν ακόμα καλύτερα τα φανταστικά χαρακτηριστικά του BGE!

BGE Website Europe: https://www.biggreenegg.eu

Δειτε Επισης

Λιανικό εμπόριο: Ελπίδες στην άμεση απασχόληση ξένων εργαζομένων-Κλειδί οι φοιτητές
Ανακοινώσεις από αρμόδια Υπουργεία αναμένει η Επ. Εσωτερικών για ενοίκια σε βιοτεχνικές ζώνες
Στο Lexus Centre Nicosia αποκαλύφθηκε το ολοκαίνουργιο Lexus LBX
Αυξημένες οι εξαγωγές σοκολάτας από Ε.Ε. σε τρίτες χώρες
Γαλακτοβιομηχανία ΑΛΑΜΠΡΑ και οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ δίπλα στα άτομα της τρίτης ηλικίας
Δημιουργήστε ένα μικρό παράδεισο με έπιπλα εξωτερικού χώρου από την Andreotti
Η Isuzu αποκαλύπτει το πρώτο ηλεκτρικό Isuzu D-MAX
Τα διεθνούς φήμης brands που ετοιμάζεται να υποδεχθεί το My Mall Λεμεσού
Ελίνα Κυρατζή: Θέσεις κλειδιά και προοπτικές ανέλιξης για το προσωπικό μέσω της Ακαδημίας ΑΛΦΑΜΕΓΑ
Ετήσια αύξηση 7,1% στις πωλήσεις πετρελαιοειδών