Το ράλι της αγοράς αυτοκινήτων και ποια μάρκα ανέπτυξε ταχύτητα

Στις 821 έκλεισαν οι πωλήσεις των καινούργιων επιβατικών ιδιωτικών αυτοκινήτων τον περασμένο Απρίλιο, με τις συνολικές πωλήσεις της κατηγορίας για το πρώτο τετράμηνο του χρόνου να ανέρχονται στις 3.379.

Σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα, κατά τον οποίο καταγράφηκε η καλύτερη φετινή επίδοση της αγοράς, με 937 εγγραφές, οι αγορές υποχώρησαν κοντά στο επίπεδο Φεβρουαρίου (835) και πιο πάνω από την επίδοση Ιανουαρίου (786).

Ακάθεκτες οι πωλήσεις της Toyota 

Θετικό ήταν το πρόσημο που κατέγραψε η Toyota τον Απρίλιο στις πωλήσεις καινούργιων επιβατικών ιδιωτικών αυτοκινήτων, καθώς ήταν η μοναδική από τις κυριότερες μάρκες που κατάφερε να ξεπεράσει τις πωλήσεις της του Μαρτίου. 

Συγκεκριμένα, σημείωσε 144 πωλήσεις έναντι 113 τον Μάρτιο και διατηρείται στην κορυφή με 441 πωλήσεις στο πρώτο τετράμηνο του 2021. 

Διαβάστε ακόμη: 

Ζεσταίνονται οι κατασκευές- Ναι για 115 μεγάλα έργα σε δύο μήνες

Faros Hotel: Ανοίγει τις πόρτες του μετά το ριζικό λίφτινγκ (pics)

Με μικρές διαφορές στις συνολικές πωλήσεις ακολουθούν οι Volkswagen (334), Kia (326) και Nissan (321), οι οποίες είδαν τις πωλήσεις τους να μειώνονται σε σχέση με τον Μάρτιο, κατά πέντε, 35 και 63 αντίστοιχα.   

237 ήταν οι πωλήσεις της BMW και 222 της Hyundai, οι οποίες είδαν τις πωλήσεις τους σε σχέση με τον Μάρτιο, να μειώνονται κατά τρία και 29 αυτοκίνητα αντίστοιχα. 

Ανεβασμένη στα μεταχειρισμένα η Mazda 

Στα μεταχειρισμένα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης η Mercedes (1.183) βρίσκεται στην κορυφή, με 165 νέες πωλήσεις τον Απρίλιο. Ανεβασμένη παρουσιάστηκε η Mazda (1.048), η οποία αναδείχθηκε ως πρώτη δύναμη τον Απρίλιο, με 252 πωλήσεις.

Toyota και Nissan με 541 και 452 πωλήσεις αντίστοιχα ακολουθούν στην τρίτη και τέταρτη θέση, ενώ η BMW (307) στην πέμπτη. Τον Απρίλιο οι πωλήσεις τους έφτασαν τις 120, 108 και 39 αντίστοιχα. 

 

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο