The Landmark: Σημαντικές απώλειες στα έσοδα λόγω πανδημίας

Τεράστιες ήταν οι απώλειες για τον ξενοδοχειακό τομέα την περασμένη χρονιά εξαιτίας των επιπτώσεων της πανδημίας στον τουρισμό και την ξενοδοχειακή βιομηχανία.

Η θυγατρική της Prodea Investments, Τhe Cyprus Tourism Development Public Company Limited, η οποία διαχειρίζεται το ξενοδοχείο The Landmark Nicosia (πρώην Hilton), ανακοίνωσε σημαντική μείωση εισοδημάτων για το 2020.

Την ίδια ώρα, η συνολική ζημιά για το 2020 ανήλθε στα €2.295.428 σε σχέση με κέρδη €1.596.671 για το 2019.

Στο ένα τρίτο μειώθηκαν τα έσοδα
Οι αλλαγές, οι οποίες παρατηρούνται κατά τη διάρκεια του 2020 ήταν αποτέλεσμα της εξάπλωσης του COVID-19 και της επακόλουθης ύφεσης.

Συγκεκριμένα, τα εισοδήματα για το 2020 συρρικνώθηκαν κατά 71,5%, στα €3.108.554 έναντι €10.904.004 το 2019.

Με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, τα εισοδήματα από ενοικίαση δωματίων μειώθηκε κατά 75,25% το 2019 στο €1.723.424 από €6.962.892 το 2019.

Περίπου κατά το ένα τρίτο μειώθηκαν τα εισοδήματα από φαγητό το 2020 (€826.189) σε σχέση με το 2019 (€2.470.648), ενώ τα εισοδήματα από ποτά συρρικνώθηκε κατά 67% στα €194.944 από €579.577.

Το ενδεχόμενο χρηματοδότησης
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία υποχρεώθηκε να κλείσει το ξενοδοχείο προσωρινά από τον Μάρτιο έως τον Μάιο του 2020 και στη συνέχεια το ξενοδοχείο υπολειτουργούσε λόγω των μέτρων που ίσχυαν, καθώς και της ευρύτερης κατάστασης που απορρέει από την πανδημία.

Ωστόσο, η διεύθυνση της εταιρείας εκτιμά ότι λαμβάνει όλα τα αναγκαία μέτρα για να διατηρήσει τη βιωσιμότητα της εταιρείας και την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της στο τρέχον οικονομικό περιβάλλον.

Παράλληλα, τονίζει ότι θα συνεχίσει να παρακολουθεί στενά την κατάσταση και θα εκτιμήσει την ανάγκη για χρηματοδότηση, εφόσον κριθεί αναγκαία, σε περίπτωση που η περίοδος διαταραχής παρατείνεται.

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο