Στα υβριδικά με ρυθμούς χελώνας

Μικρή άνοδο κατέγραψε η αγορά ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων μέσα στο 2020, σε μια χρονιά κατά την οποία ο συνολικός αριθμός των εγγραφέντων οχημάτων μειώθηκε κατά 16,1% και δεν υλοποιήθηκε το προγραμματισμένο σχέδιο απόσυρσης και αντικατάστασης παλαιών οχημάτων και προώθησης ηλεκτρικού οχήματος. 

Συγκεκριμένα, το περασμένο έτος εγγράφηκαν 2.416 επιβατικά αυτοκίνητα (2.338 υβριδικά και 78 ηλεκτρικά) από 1.938 το 2019 (1.831 υβριδικά και 107 ηλεκτρικά).

Αν υπολογίσουμε ότι το 2018 οι εγγραφές έφτασαν τις 1.702 (1.674 υβριδικά και 28 ηλεκτρικά) φαίνεται ότι η τάση είναι ανοδική ωστόσο η αγορά δεν κερδίζει το απαιτούμενο έδαφος τα τελευταία χρόνια, ώστε να αποκτήσει μεγάλο μερίδιο από την πίτα των νεών αυτοκινήτων.

Διαβάστε ακόμα:

Δεν αλλάζουν οι μετοχικές ισορροπίες στην N.K. Shacolas Holdings

O νέος σταθμός στην καριέρα του Κυριάκου Ζηντίλη

Altamira: Σπίτι €120.000 και διαμερίσματα από €50.000

 

Αύξηση και σε σχέση με το συνολικό αριθμό 

Όπως προκύπτει από τα τελευταία στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας υπάρχει αύξηση και στο ποσοστό των ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων που εγγράφονται κάθε χρόνο σε σχέση με το συνολικό αριθμό επιβατικών αυτοκινήτων που εγγράφονται, καθώς για τα έτη 2018, 2019 και 2020 τα ποσοστά ήταν 4,1%, 5,1% και 7,8% αντίστοιχα.    

Εγγραφές Υβριδικών Αυτοκινήτων 2020

Αναφορικά με την μάρκα που προτιμούν οι Κύπριοι για υβριδικά αυτοκίνητα είναι η Toyota με μεγάλη διαφορά ενώ έγιναν και αρκετές εγγραφές αυτοκινήτων Lexus. 

Όσον αφορά τα λίγα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εγγράφηκαν το 2020 διψήφιο αριθμό πέτυχαν οι Nissan (20) και Tesla (16).  

 

       

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο