Μ. Κωνσταντίνου: Γράφει ιστορία η Χαραλαμπίδης Κρίστης

Για την πολύχρονη πορεία της Χαραλαμπίδης Κρίστης από τη γέννησή της μέχρι σήμερα και την τεράστια γκάμα προϊόντων που διαθέτει, μιλά στο IN Business o διευθύνων σύμβουλος της γαλακτοκομικής βιομηχανίας, Μάριος Κωνσταντίνου. Αναφέρεται, επίσης, στην πολυεπίπεδη προσφορά της εταιρείας στην κοινωνία και στον άνθρωπο, με την υπόμνηση ότι αυτή ήταν εξαρχής η φιλοσοφία της εταιρικής κουλτούρας της Χαραλαμπίδης Κρίστης.

Διαβάστε ακόμα:
Ακίνητα: Πώς κινήθηκαν οι ξένοι αγοραστές το 2020
Υπερίσχυσαν τα ιαπωνικά αυτοκίνητα στην Κύπρο το 2020 
 
Από το 1945 και… μεγαλώνει
Η ιστορία της εταιρείας ξεκινά από τα μέσα του προηγούμενου αιώνα, το 1945 συγκεκριμένα, με πολλές αναφορές και σταθμούς. Ωστόσο, τρεις ήταν οι πιο καθοριστικοί των τελευταίων 20 χρόνων, τους οποίους και απαριθμεί ο κ. Κωνσταντίνου. Σύμφωνα με τον ίδιο, ο πρώτος σταθμός ήταν το 2002 με τη συνένωση των ιστορικότερων γαλακτοβιομηχανιών του τόπου μας, της Charalambides Dairies Ltd και της Christis Dairies Ltd. Ο δεύτερος σταθμός, προσθέτει, ήταν το 2011 όταν οι Κύπριοι επιχειρηματίες Αλέξης Χαραλαμπίδης και Μενέλαος Σιακόλας ολοκλήρωσαν την κατά 90% εξαγορά του μετοχικού κεφαλαίου της Vivartia, φάση που όπως εξηγεί, οδήγησε στον τρίτο σταθμό το 2014, με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του μετοχικού κεφαλαίου της Vivartia και το πέρασμα της Χαραλαμπίδης Κρίστης κατά 100% σε κυπριακά χέρια. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη εξαγορά που έγινε στον τόπο μας στον χώρο των τροφίμων, μια εξέλιξη που προσδιόρισε την αδιαμφισβήτητη ηγετική θέση της Χαραλαμπίδης Κρίστης στον τομέα παραγωγής και διανομής τροφίμων.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της γαλακτοκομικής βιομηχανίας, η απόλυτη αφοσίωση σε αυθεντικές και παραδοσιακές γεύσεις, σε συνδυασμό με την εφαρμογή διεθνών προτύπων ποιότητας για την παραγωγή προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας, είναι αυτό που χαρακτηρίζει την εταιρεία. «Αυτή ακριβώς η ποιοτική συνέπεια μας καθιέρωσε ως τη μεγαλύτερη μακροβιότερη κυπριακή γαλακτοβιομηχανία, καθώς και τη μεγαλύτερη κυπριακή εξαγωγική εταιρεία στον τομέα τροφίμων, με συνεργασίες αξίας σε πάνω από 32 χώρες», σημειώνει.

Συνεχίζει λέγοντας πως είναι σημαντικό να αναφέρει τις αρχές και τις αξίες της εταιρείας, που βάζουν, όπως υποδεικνύει, πάνω από όλα τον άνθρωπο. «Η ανθρωποκεντρική μας προσέγγιση τόσο για τους εργαζόμενούς μας όσο και για τους συνεργάτες μας ξεκινά από τους ιδιοκτήτες της εταιρείας και διαχέεται σε όλους εμάς, που προσπαθούμε να πετύχουμε τους στόχους μας, ενεργώντας υπεύθυνα για το περιβάλλον και ενδυναμώνοντας τους ανθρώπους μας».

Κυπριακή εταιρεία με παράδοση
Ο διευθύνων σύμβουλος της Χαραλαμπίδης Κρίστης υπογραμμίζει πως η προϊστορία της εταιρείας είναι αυτή που δείχνει το παρόν και το μέλλον της. «Ιδιαίτερη σημασία έχει πως είμαστε αμιγώς κυπριακή εταιρεία με παρελθόν που πάει πίσω 75 χρόνια και διαφυλάσσουμε την αυθεντικότητά μας, την παράδοση των γεύσεων και την κορυφαία ποιότητα των προϊόντων μας, σε ένα ολοένα και πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Δύναμή μας τα 100% κυπριακά προϊόντα μας και η σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε αναπτύξει με τους εργαζόμενους, τους συνεργάτες, τους πελάτες και τους καταναλωτές μας», τονίζει και προσθέτει ότι «επί της ουσίας, η επικοινωνιακή μας πολιτική είναι ο συνεχής διάλογος με τους πελάτες και καταναλωτές μας, τους οποίους αφουγκραζόμαστε συνεχώς για να μπορούμε να υπερκαλύπτουμε τις ανάγκες τους, όντας αναπόσπαστο μέρος της κοινωνίας μας. Έτσι φροντίζουμε να είμαστε παρόντες με κάθε δυνατό τρόπο και πρωτοπόροι στην ανανέωση των γευστικών μας προτάσεων».

Με τεράστια γκάμα προϊόντων
Η Χαραλαμπίδης Κρίστης, σε σταθερή βάση, εφοδιάζει την αγορά με περισσότερες από 10 κατηγορίες προϊόντων.

Πρωταγωνιστούν φυσικά τα γαλακτοκομικά, το φρέσκο γάλα, το γαλατάκι με γεύση σοκολάτας και μπανάνας, τα γιαούρτια (στραγγάτο, φρούτου, επιδόρπιο γιαουρτιού, παιδικό γιαούρτι), η κρέμα γάλακτος, τα τυροκομικά, όπως και τα ροφήματα (χυμοί Life, παγωμένο τσάι Life), τα κατεψυγμένα λαχανικά Μπάρμπα Στάθης και οι ζύμες της Χρυσής Ζύμης. «Είτε δικής μας παραγωγής είτε εισαγόμενα, όλα παρασκευάζονται ακριβώς με τους ίδιους αυστηρούς κανόνες ποιότητας, διατροφικής αξίας και γευστικής ικανοποίησης», υπογραμμίζει ο κ. Κωνσταντίνου και αναδεικνύει ως κεντρικό στρατηγικό στόχο της εταιρείας τις νέες επενδύσεις και την ανάπτυξη της γκάμας της με καινοτόμα προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες τάσεις. “Πρόσφατα”, αναφέρει, “λανσάραμε το «Χαραλαμπίδης Κρίστης γάλα plus + vitamins». Ένα πραγματικά πρωτοποριακό γάλα, εμπλουτισμένο με πρωτεΐνες, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Είναι η ανταπόκρισή μας, όπως σημειώνει, στο έντονο πια αίτημα του κοινού για τρόφιμα με λειτουργικά οφέλη για τον οργανισμό, που ενισχύουν την καθημερινή ισορροπημένη διατροφή. Με την ίδια ακριβώς φιλοσοφία, συνεχίζει, εντάξαμε επίσης στην οικογένεια των γιαουρτιών μας το Βιολογικό Αιγινό Γιαούρτι Χαραλαμπίδης Κρίστης, με μοναδικά πλεονεκτήματα για τη διατήρηση της καλής υγείας και το Πισσουρκώτικο Πρόβειο Γιαούρτι Χαραλαμπίδης Κρίστης, ένα αυθεντικό, παραδοσιακό κυπριακό προϊόν, μέρος της σπουδαίας μεσογειακής διατροφής, που φέρνει μαζί με την παραδοσιακή γεύση του όλα τα πλεονεκτήματα του πρόβειου γάλακτος”.

Το κυπριακό love brand
Ιδιαίτερη αναφορά κάνει και στο κυπριακό love brand. Έτσι χαρακτηρίζει το πολυαγαπημένο γαλατάκι, το οποίο η εταιρεία δημιούργησε πριν από 50 σχεδόν χρόνια και έχει γίνει πλέον μέρος της ζωής όλων μας. Η αγαπημένη, μοναδική γεύση του, έχει ως βάση το ολόφρεσκο κυπριακό γάλα και αγνά συστατικά. Με ιδιαίτερη ικανοποίηση τονίζει πως τo γαλατάκι σοκολάτας και μπανάνας έγινε γρήγορα το κυπριακό love brand, ένας δυνατός, διαχρονικός δεσμός αγάπης για όλους τους Κύπριους καταναλωτές κάθε ηλικίας. Περιέχει όλα τα διατροφικά οφέλη του φρέσκου γάλακτος και είναι κατάλληλο για όλους. Είναι ιδανικό για την ανάπτυξη των παιδιών, που χρειάζονται ασβέστιο και βιταμίνες, για την επαναφορά των αθλητών, που αναζητούν ένα φυσικό ρόφημα για να ανακτήσουν τις δυνάμεις τους και για όλους μας, αφού αποτελεί την πλέον αγαπημένη καθημερινή απολαυστική επιλογή.

Πρόσφατα μάλιστα, ακολουθώντας την παγκόσμια τάση για μείωση της κατανάλωσης ζάχαρης, η εταιρεία προχώρησε στο λανσάρισμα νέου προϊόντος - γαλατάκι σοκολάτας χωρίς πρόσθετη ζάχαρη -, αναπτύσσοντας έτσι μια νέα αγορά, αφού προσφέρει στους καταναλωτές, που δεν μπορούν ή δεν θέλουν να καταναλώσουν ζάχαρη, τη δυνατότητα να απολαύσουν το αγαπημένο τους γαλατάκι σοκολάτας. Σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντίνου, «με το νέο μας αυτό προϊόν ενισχύουμε την δέσμευσή μας να ενθαρρύνουμε τους καταναλωτές να ελέγχουν την πρόσληψη ζάχαρης και θερμίδων».

Μείζονος σημασίας ο πρωτογενής τομέας
Αναφερόμενος στον κλάδο της γεωργίας, της κτηνοτροφίας και των γαλακτοκομικών προϊόντων, το σύνολο δηλαδή του πρωτογενούς τομέα, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας επισημαίνει πως είναι μείζονος σημασίας για την κοινωνία της χώρας, αφού αφορά εκ των πραγμάτων, ένα μεγάλο κομμάτι της οικονομικής αλυσίδας με μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης και βελτίωσης. Αναφέρει ενδεικτικά ότι οι συνολικές εξαγωγές του χαλουμιού θα ξεπεράσουν τα €250 εκατομμύρια το 2020 (1% του ΑΕΠ της Κύπρου περίπου) και όλο αυτό το ποσό διοχετεύεται σε πάνω από 12.000 Κύπριους, από κτηνοτρόφους μέχρι εργαζομένους στα διάφορα τυροκομεία της Κύπρου. Επιπρόσθετα, συνεχίζει, η τοπική κατανάλωση κυπριακών γαλακτοκομικών προϊόντων αγγίζει τα €200 εκατομμύρια περίπου, εκτοξεύοντας τη συνολική συνεισφορά του κλάδου κοντά στο 2% του ΑΕΠ της Κύπρου.

«Ως η μεγαλύτερη γαλακτοκομική βιομηχανία», υποδεικνύει ο κ. Κωνσταντίνου, «είμαστε στο επίκεντρο του τομέα και επιτελούμε με αφοσίωση και δέσμευση την αποστολή μας, με δεδομένο ότι από τη φύση της δουλειάς μας απευθυνόμαστε στον πυρήνα της κοινωνίας, την οικογένεια. Στόχος μας είναι να είμαστε δίπλα στην κυπριακή οικογένεια. Τα προϊόντα μας να βρίσκονται κάθε μέρα στο τραπέζι του καταναλωτή, καλύπτοντας τις βασικές διατροφικές ανάγκες του, αλλά και τις νέες του προτιμήσεις, όπως διαφοροποιούνται συνεχώς λόγω, για παράδειγμα, της υιοθέτησης σύγχρονων προτύπων υγιεινής διατροφής».

Με αίσθημα ευθύνης
Και μόνο το γεγονός πως η βασική πρώτη ύλη για όλα τα προϊόντα τους είναι το γάλα, η πρώτη και σημαντικότερη τροφή του ανθρώπου, κάνει ακόμη πιο έντονο το αίσθημα της ευθύνης. Γι’ αυτό τον λόγο, λέει ο κ. Κωνσταντίνου, «η διαδικασία μεταφοράς του γάλακτος από τη φάρμα προς το εργοστάσιό μας, το οποίο διαθέτει άρτιο και προηγμένο εξοπλισμό, γίνεται με απόλυτη χειρουργική ακρίβεια, με στόχο την παραγωγή προϊόντων που χαρακτηρίζονται από την άριστη ποιότητα, τη φρεσκάδα και την αγνότητα». Υπογραμμίζει μάλιστα με έμφαση ότι έχουν αποκλειστική συνεργασία με 179 φάρμες, συνεργασία που είναι στηριγμένη σε αξίες και αμοιβαία εμπιστοσύνη. «Μαζί μεγαλώνουμε και μαζί δημιουργούμε τις επιτυχίες μας. Πρόκειται για μια διαχρονική σχέση που τιμά και τα δύο μέρη και μας συνδέουν άρρηκτοι δεσμοί λόγω της δέσμευσης για ανάπτυξη του τομέα μας. Στο ίδιο πλαίσιο συνεργαζόμαστε στενά και με τον Παγκύπριο Οργανισμό Αγελαδοτρόφων», αναφέρει.

Η εταιρική μας κουλτούρα
Άξιον αναφοράς είναι και το γεγονός ότι η Χαραλαμπίδης Κρίστης είναι μέτοχος και συμμέτοχος στην κοινωνία μας, καθώς όπως τονίζει ο κ. Κωνσταντίνου, αυτή ήταν εξαρχής η φιλοσοφία της εταιρικής κουλτούρας της γαλακτοκομικής βιομηχανίας. Η εταιρεία δημιούργησε τον Ιούνιο του 2013 το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, το οποίο ονόμασε «ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ», έχοντας πλήρη επίγνωση των αναγκών της κοινωνίας μας. Στο επίκεντρο του προγράμματος βρίσκονται τα παιδιά, οι νέοι και οι ευπαθείς ομάδες και πυρήνας των δράσεων είναι η εκπαίδευση, η επιμόρφωση, η ψυχαγωγία, η ανάπτυξη της αντίληψης για την υγιεινή διατροφή, ο αθλητισμός και το περιβάλλον.

Μέσα από το πρόγραμμα κοινωνικής αλληλεγγύης κι έμπρακτης προσφοράς «ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ» και με σύνθημα «γινόμαστε καλύτεροι», η εταιρεία σχεδιάζει ή ενισχύει οικονομικά πολυεπίπεδα προγράμματα και δράσεις, που αφορούν στη βελτίωση διαφόρων δομών και τομέων της κοινωνίας. Μέχρι σήμερα στο πλαίσιο του προγράμματος «ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ» υλοποιήθηκαν και παραδόθηκαν 50 έργα σε όλη την Κύπρο.

Δειτε Επισης

Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά