Toyota Κύπρου: Διαμόρφωση υπηρεσιών για απρόσκοπτη εξυπηρέτηση του κοινού εν μέσω lockdown

Η Toyota Κύπρου, σε συνέχεια των νέων μέτρων προστασίας των πολιτών που ανακοίνωσε η Κυβέρνηση για αποτροπή εξάπλωσης της πανδημίας και έχοντας υψηλό αίσθημα ευθύνης, στηρίζει έμπρακτα τις κρατικές οδηγίες για την αποφυγή πληθυσμιακών συγκεντρώσεων και ενημερώνει για μια σειρά προσφερόμενων υπηρεσιών που έχουν διαμορφωθεί βάση των τελευταίων ανακοινώσεων προκειμένου να εξυπηρετούνται απρόσκοπτα οι πελάτες της.
 
Συγκεκριμένα, το τμήμα πωλήσεων βρίσκεται στη διάθεση του ενδιαφερόμενου κοινού μέσω τηλεφώνου, μηνυμάτων ή/και διαδικτυακών συναντήσεων. Οι παραδόσεις καινούργιων ή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων γίνονται μόνο μετά τη διευθέτηση ραντεβού ενώ είναι διαθέσιμη και η επιλογή της κατ᾽οίκον  παράδοσης.
 
Παράλληλα, η εταιρεία μπορεί να προσφέρει απρόσκοπτα την εμπειρία του εκθεσιακού χώρου σ᾽όλους μέσω βιντεοκλήσης, χωρίς ο ενδιαφερόμενος να χρειάζεται να αφήσει την άνεση του σπιτιού του. Οι σύμβουλοι είναι στη διάθεση του κοινού για να επιδείξουν διαδικτυακά όλα τα νέα μοντέλα στους πελάτες, καθώς και για να παραλάβουν νέες παραγγελίες.
 
Επιπρόσθετα, η επίσημη ιστοσελίδα της Toyota Κύπρου παραμένει πλήρως λειτουργική, επιτρέποντας στους επισκέπτες να εξερευνήσουν όλη μας την γκάμα, να επιλέξουν και να διαμορφώσουν το αγαπημένο τους μοντέλο Toyota μέσω του Διαδικτυακού Διαμορφωτή Οχήματος, υπολογίζοντας ταυτόχρονα την τιμή και την αντίστοιχη μηνιαία δόση μέσω του σχεδίου Toyota Flex. Επιπλέον, οι σύμβουλοι της εταιρείας είναι διαθέσιμοι για να προσφέρουν περαιτέρω πληροφορίες ή/και διευκρινίσεις ή ακόμα και να δεχθούν νέες παραγγελίες για καινούργιο ή/και μεταχειρισμένο όχημα Toyota.
 
Όλες οι υπηρεσίες After Sales είναι διαθέσιμες, ενώ τα τμήματα Συνεργείου και Ανταλλακτικών συνεχίζουν να λειτουργούν κανονικά. Η ομάδα της TOYOTA, τηρώντας όλα τα μέτρα πρόληψης στο προσωπικό και στους χώρους συνεχίζει να βρίσκεται στη διάθεσή των πελατών παρέχοντας πωλήσεις Ανταλλακτικών, υπηρεσίες service, MOT και επισκευών με την Aσφάλεια και την Τεχνογνωσία της Toyota. Το ωράριο λειτουργίας των συνεργείων παραμένει 7:30 – 13:00 και 14:00 – 16:00, και των τμημάτων ανταλλακτικών 08:00 - 13:00 και 14:00 - 16:30, ενώ το τηλεφωνικό κέντρο παραμένει ανοικτό για διευθέτηση νέων ραντεβού στα συνεργεία.
 
Τέλος, η εταιρεία παρέχει τη δυνατότητα της ηλεκτρονικής πληρωμής χωρίς καμία φυσική επαφή για την ολοκλήρωση αγορών με απόλυτη ασφάλεια.
 
Προτεραιότητα της Toyota Κύπρου παραμένει η ασφάλεια και υγεία των πελατών, του προσωπικού αλλά και της κοινωνίας, και για το λόγο αυτό η εταιρεία προχώρησε άμεσα και γρήγορα στη λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων προκειμένου να αντιμετωπιστεί ορθά η έκτακτη αυτή κατάσταση αλλά και να συνεχίσει απρόσκοπτα η εξυπηρέτηση των πελατών και του ευρύτερου ενδιαφερόμενου κοινού.
Για περισσότερες πληροφορίες για τις προσφερόμενες υπηρεσίες της Toyota Κύπρου, επισκεφθείτε το www.toyota.com.cy
 
 
 

Δειτε Επισης

Πράσινο φως από τη γενική συνέλευση της ΑΕΛ για συμμετοχή του Andrew Budzinski στο μετοχικό κεφάλαιο
Στο Εθνικό Συμβούλιο ο Μάκης Κεραυνός…Ενημέρωσε την πολιτική ηγεσία για την φορολογική μεταρρύθμιση
Δυναμική επιστροφή για την αγορά ακινήτων υψηλής αξίας-Πού και ποια η ακριβότερη πώληση
Μια... Anassa γεμάτη αναζωογόνηση και ένα τριήμερο με την όμορφη θέα του Kόλπου της Χρυσοχούς (pics)
Νέο σχέδιο για πρόωρη εξόφληση ενήμερων δανείων από ΚΕΔΙΠΕΣ-Τέλος στην επιδότηση τόκων
Η πρωτοβουλία της Κωτσόβολος με το διπλό όφελος-Στήριξη ευάλωτων νοικοκυριών και θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα
CTC Automotive: Νέο κατάστημα καινοτόμων εργαλείων Hilti στη Λάρνακα (pics)
Οι κενές θέσεις εργασίας σε κάθε τομέα και ο κλάδος με καμία διαθέσιμη θέση
Πέτρος Λοής: Ευρύτερο, εξυπνότερο και πιο ανθεκτικό μοντέλο η πρόταση του ΔΗΣΥ για την οικονομία-Προτάσσουμε μεταρρυθμίσεις
Γιώργος Τσακκιστός: Σημαντική προσθήκη για την Laiko Cosmos Trading το «The Famous Grouse»-Ενίσχυση και με νέα προϊόντα