Α/φοι Πέτρου: Λανσάρισμα νέων προϊόντων εν καιρώ πανδημίας

Το 2020 αποτελεί χρονιά – σταθμό για την Γαλακτοβιομηχανία Α/φοι Πέτρου, αφού η πανδημία δεν σταμάτησε το λανσάρισμα των νέων προϊόντων που είχαν προγραμματίσει από το 2019. Την ίδια ώρα που η γαλακτοβιομηχανία ήταν αντιμέτωπη με την κρίση της πανδημίας και τα νέα μέτρα, με σλόγκαν «Προχωράμε Μπροστά!,» κατάφερε την πετυχημένη είσοδο στις κατηγορίες Γάλακτος, Φυσικών Χυμών και Φυτικών Ροφημάτων. Όσον αφορά την ζήτηση εν καιρώ κορωνοϊού, σημειώθηκε σημαντική μείωση σε πελάτες HORECA και αύξηση στο λιανικό εμπόριο, κάτι που φαίνεται να αντισταθμίζει τις αρνητικές επιπτώσεις. 
  
Ο Μιχάλης Πέτρου, Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας Αλάμπρα – Α/φοι Πέτρου Γαλακτοκομικά Προϊόντα Λτδ, σε συνέντευξη του στο InBusinessNews, παρουσιάζει τους τρόπους που η εταιρεία διαχειρίστηκε την κρίση της πανδημίας.
 
Μεταβολές στη ζήτηση
Είναι γεγονός, ότι η πρωτόγνωρη υγειονομική κρίση που ταλανίζει όλο τον κόσμο, δεν άφησε ανεπηρέαστο κανένα τομέα. Στην επιχείρηση μας είχαμε σημαντική απώλεια ζήτησης σε πελάτες HO.RE.CA, τόσο στην τοπική, όσο και στην παγκόσμια αγορά. Την ίδια στιγμή όμως, καταγράφηκε αυξημένη ζήτηση από το λιανικό εμπόριο, αντισταθμίζοντας με αυτόν τον τρόπο τις αρνητικές επιπτώσεις.
 
Management εν καιρώ πανδημίας
Η διαχείριση της πανδημίας, δεν είναι καθόλου εύκολη αφού η βιομηχανία μας επεξεργάζεται νωπό γάλα και παράγει φρέσκο προϊόν. Συνεπώς η διαχείριση της κρίσης, χωρίς να επηρεάζεται η ασφάλεια και υγιεινή αλλά και η διαθεσιμότητα των προϊόντων μας, προϋποθέτει την πλήρη λειτουργία όλων των τμημάτων παραγωγής και πώλησης. Παράλληλα,  η πανδημία επιβάλλει και την διαχείριση της ψυχολογίας του προσωπικού, αφού επικρατεί στον κόσμο πανικός και άγχος κάτι το οποίο δεν αναφέρεται σε κανένα πρωτόκολλο αντιμετώπισης της πανδημίας!    
 
Χρονιά σταθμός το 2020 – Λανσάρισμα νέων προϊόντων
Από το 2019 η εταιρεία μας είχε προγραμματίσει το λανσάρισμα αρκετών νέων προϊόντων. Το 2020 θεωρήθηκε χρονιά-σταθμός στην ιστορία της εταιρείας, καθώς πετύχαμε την είσοδό μας στις κατηγορίες Γάλακτος, Φυσικών Χυμών και Φυτικών Ροφημάτων, με σλόγκαν «Προχωράμε Μπροστά!». Παρά τις πρωτόγνωρες και δύσκολες συνθήκες που κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε, σε καμία περίπτωση το πλάνο μας δεν παγοποιήθηκε, ούτε συρρικνώθηκε. Έτσι, η εταιρεία μας συνέχισε δυναμικά τα προγραμματισμένα λανσαρίσματα και τις προγραμματισμένες προωθητικές εκστρατείες. Χαρακτηριστικά να αναφέρουμε ότι στο λιανεμπόριο έχουμε επιτύχει σημαντική αύξηση των δραστηριοτήτων μας και των μεριδίων μας, αφού ο κόσμος εμπιστεύθηκε και αγκάλιασε από την πρώτη μέρα τα νέα μας προϊόντα. Είμαστε ευγνώμονες για την τεράστια καθημερινή στήριξη που λαμβάνουμε από τον Κύπριο καταναλωτή και τον διαβεβαιώνουμε ότι θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ζήλο, χωρίς να ξεχνάμε από που αρχίσαμε! .
 
Αυστηρότερα μέτρα στην παραγωγή
Από την πρώτη μέρα εφαρμογής των πρωτοκόλλων για την αντιμετώπιση της πανδημίας, λήφθηκαν αυστηρά μέτρα τόσο στο τμήμα παραγωγής, όσο και στο τμήμα πωλήσεων. Ειδικότερα, στο τμήμα παραγωγής έγινε διαχωρισμός του εργοστασίου σε διάφορες ζώνες, ώστε τα τμήματα να μην εργάζονται παράλληλα, είτε κατά την παραγωγική διαδικασία, είτε κατά την είσοδο / έξοδο τους ή στις ώρες των διαλειμμάτων. Όλες οι αλλαγές, βέβαια, έγιναν με τέτοιο τρόπο, ώστε να διατηρούνται τα υψηλά πρότυπα υγιεινής χωρίς να επηρεάζεται η ποιότητα και η ασφάλεια των παραγόμενων προϊόντων.
  
Τι μας δίδαξε η πανδημία
Η πανδημία, μας έχει διδάξει όλους ότι τίποτα δεν μπορεί να θεωρείται δεδομένο. Τα πάντα μπορούν να ανατραπούν ανά πάσα στιγμή, με την πανδημία να φέρνει νέα δεδομένα σε παγκόσμια κλίμακα. Σημαντικό στοιχείο το οποίο προέκυψε μέσα από την πανδημία, είναι ότι επιβάλλεται η διασπορά του εμπορικού χαρτοφυλακίου μας, σε διάφορες αγορές, σε διάφορες κατηγορίες και σε αρκετές χώρες ανά τον κόσμο. Η πανδημία επίσης αποτέλεσε ίσως τον καθοριστικότερο παράγοντα για να γίνει το διαδίκτυο, το κυριότερο μέσο είτε για εμπορικές συμφωνίες, είτε για διαδικτυακές πωλήσεις.

Δειτε Επισης

Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά