H&M: Αύξηση πωλήσεων στην Κύπρο, κόντρα στον Covid-19

Τη βελτίωση της εικόνας των πωλήσεων της στην Κύπρο κατάφερε να πετύχει η H&M, παρά και την εμφάνιση της πανδημίας, η οποία έφερε μία γενικότερη κάμψη στην οικονομία. 

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που δημοσιοποίησε ο Όμιλος H&M, για το ενιάμηνο από τον Δεκέμβριο 2019 μέχρι τον Αύγουστο 2020, οι καθαρές πωλήσεις του καταστήματος H&M στην Λευκωσία ήταν αυξημένες κατά 16%, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του περασμένου χρόνου. 

Διαβάστε ακόμα: To Mall, η διαφωνία με τον εργολάβο και τα €2.5 εκατ.

Ειδικότερα, οι καθαρές πωλήσεις που έγιναν ήταν ύψους €6,9 εκ., συγκριτικά με €5,9 εκ. που ήταν στο διάστημα Δεκεμβρίου 2018- Αυγούστου 2019.

Διαβάστε ακόμα: Δέκα συν ένα διαμερίσματα €25.000 - €51.000 στους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς

Βελτιωμένα ήταν και τα αποτελέσματα στο τρίμηνο Ιουνίου- Αυγούστου 2020, με τις καθαρές πωλήσεις του καταστήματος H&M να φτάνουν στα €2,4 εκ., από €2 εκ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
 
Η αντίθετη εικόνα
Όσον αφορά τα καταστήματα της δημοφιλούς βιομηχανίας ρούχων και αξεσουάρ σε παγκόσμιο επίπεδο στο διάστημα Δεκεμβρίου 2018- Αυγούστου 2019 κατέγραψαν μείωση ύψους 21% στις καθαρές πωλήσεις τους ενώ στο τρίμηνο Ιουνίου- Αυγούστου 2020 η μείωση ανήλθε στο 16%.

Σημειώνεται ότι, η σουηδική εταιρεία προγραμματίζει να κλείσει ακόμα 250 υποκαταστήματα μέσα στο επόμενο διάστημα.

Δειτε Επισης

Παρουσιάστηκαν σε Βρετανούς επενδυτές οι ευκαιρίες που προσφέρει η Κύπρος-Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις νέες τεχνολογίες
Έπεσαν οι υπογραφές με το Υπερταμείο της Ελλάδας για το λιμάνι και την μαρίνα Λάρνακας-Τι προβλέπει η συμφωνία
Τα πεζούνια... βαποράκια, οι «Εσκομπάρ» των Forex και οι «ανακαλύψεις» Φαίδωνα για την Λατινική Αμερική
Το σχέδιο δράσης της Κυβέρνησης για ώθηση στις εξαγορές και συγχωνεύσεις ΜμΕ-Πλάνο τριετίας σε τρεις άξονες
Στέλιος Γαβριήλ: Συνέχιση της αναπτυξιακής πορείας των κατασκευών με συνεργασία επαγγελματιών και φορέων
Νίκος Χριστοδουλίδης: Αιτήματα από ομάδες άλλων χωρών για αξιοποίηση του «Σπύρος Κυπριανού» επί πληρωμή
Τρίποντο από ΕΚΟ Κύπρου...Main Event Sponsor και στην κορυφαία βαθμίδα των χορηγών του FIBA EuroBasket 2025
Πιο απαραίτητη από ποτέ η υιοθέτηση προηγμένων τεχνολογιών και σύγχρονων υποδομών στις επιχειρήσεις
KULT boutiques: Παρουσίασαν τη συλλογή «ZEGNA L'Oasi di Lino SS25» στο ξενοδοχείο Anassa
Lidl Κύπρου-Ερυθρός Σταυρός: Αλυσίδα προσφοράς προς όλους για ένα καλύτερο αύριο