H&M: Αύξηση πωλήσεων στην Κύπρο, κόντρα στον Covid-19

Τη βελτίωση της εικόνας των πωλήσεων της στην Κύπρο κατάφερε να πετύχει η H&M, παρά και την εμφάνιση της πανδημίας, η οποία έφερε μία γενικότερη κάμψη στην οικονομία. 

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που δημοσιοποίησε ο Όμιλος H&M, για το ενιάμηνο από τον Δεκέμβριο 2019 μέχρι τον Αύγουστο 2020, οι καθαρές πωλήσεις του καταστήματος H&M στην Λευκωσία ήταν αυξημένες κατά 16%, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του περασμένου χρόνου. 

Διαβάστε ακόμα: To Mall, η διαφωνία με τον εργολάβο και τα €2.5 εκατ.

Ειδικότερα, οι καθαρές πωλήσεις που έγιναν ήταν ύψους €6,9 εκ., συγκριτικά με €5,9 εκ. που ήταν στο διάστημα Δεκεμβρίου 2018- Αυγούστου 2019.

Διαβάστε ακόμα: Δέκα συν ένα διαμερίσματα €25.000 - €51.000 στους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς

Βελτιωμένα ήταν και τα αποτελέσματα στο τρίμηνο Ιουνίου- Αυγούστου 2020, με τις καθαρές πωλήσεις του καταστήματος H&M να φτάνουν στα €2,4 εκ., από €2 εκ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
 
Η αντίθετη εικόνα
Όσον αφορά τα καταστήματα της δημοφιλούς βιομηχανίας ρούχων και αξεσουάρ σε παγκόσμιο επίπεδο στο διάστημα Δεκεμβρίου 2018- Αυγούστου 2019 κατέγραψαν μείωση ύψους 21% στις καθαρές πωλήσεις τους ενώ στο τρίμηνο Ιουνίου- Αυγούστου 2020 η μείωση ανήλθε στο 16%.

Σημειώνεται ότι, η σουηδική εταιρεία προγραμματίζει να κλείσει ακόμα 250 υποκαταστήματα μέσα στο επόμενο διάστημα.

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls