Τα Public συμμετέχουν στο σχέδιο «Ανταμοιβή» της Τράπεζας Κύπρου

Tα Public συμμετέχουν στο σχέδιο «Ανταμοιβή» της Τράπεζας Κύπρου με τη νέα συνεργασία να στοχεύει στην επιβράβευση των καταναλωτών - πελατών τους. Η αλυσίδα τεχνολογίας, ψυχαγωγίας και πολιτισμού προσφέρει αξία στους πελάτες της, ενισχύοντας παράλληλα το ευέλικτο μοντέλο της απόλυτης retail εμπειρίας που προσφέρει.

Σε συνεργασία με την Τράπεζα Κύπρου, τα Public θα ανταμείβουν τις αγορές των καταναλωτών. Συγκεκριμένα, για κάθε αγορά προϊόντων αξίας €5 θα πιστώνονται 4 βαθμοί σε όλα τα μέλη του σχεδίου «Ανταμοιβή».
Στα Public, το κοινό μπορεί να πιστωθεί βαθμούς ανταμοιβής, επιλέγοντας ανάμεσα σε χιλιάδες επώνυμα προϊόντα τεχνολογίας και πολιτισμού. Στους διαδρόμους των έξι καταστημάτων Public σε όλη την Κύπρο και στο public-cyprus.com.cy, μικροί και μεγάλοι, μπορούν να βρουν tablets, smartphones, laptops, τηλεοράσεις, action cameras, βιβλία, παιχνίδια, σχολικά είδη, χαρτικά και γραφική ύλη, ταινίες, μουσική, video games και όσα κάνουν τη ζωή μας πιο άνετη και πιο ενδιαφέρουσα.
 
Στο πρόγραμμα συμμετέχουν πέραν των 250 επιχειρήσεων από όλους τους κλάδους σε όλη την Κύπρο. Στο σχέδιο «Aνταμοιβή» (www.antamivi.com.cy) δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι αγορές με όλες τις κάρτες της Τράπεζας Κύπρου, πιστωτικές ή χρεωστικές, προσωπικές ή εταιρικές. Εκτός από βαθμούς, με συναλλαγές σε επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο σχέδιο, οι καταναλωτές διεκδικούν μοναδικές εμπειρίες ζωής, όπως ταξίδια, φεστιβάλ, συναυλίες και κορυφαίες αθλητικές διοργανώσεις στην Κύπρο και το εξωτερικό.

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls