KPMG: Οι καταναλωτές γίνονται πιο επιλεκτικοί και επιφυλακτικοί

Δελτίο Τύπου  28/07/2020 14:30
KPMG: Οι καταναλωτές γίνονται πιο επιλεκτικοί και επιφυλακτικοί

KPMG: Οι καταναλωτές γίνονται πιο επιλεκτικοί και επιφυλακτικοί

Δελτίο Τύπου  28/07/2020 14:30
Οι επιπτώσεις της πανδημίας στις ανάγκες και προσδοκίες των καταναλωτών είναι εμφανείς, με τους καταναλωτές να είναι πιο προσεκτικοί και επιλεκτικοί στη λήψη των αποφάσεών τους, σύμφωνα με την έκθεση της KPMG «Consumers point a new direction to retailers».

RELATED ARTICLES


 
Η έκθεση συνοψίζει τα κύρια ευρήματα και συμπεράσματα της διαδικτυακής έρευνας που διεξήγαγε η KPMG Κύπρου κατά την περίοδο 23/5 - 18/6. Η έρευνα με τίτλο «Η συμπεριφορά των καταναλωτών στον τομέα του λιανικού εμπορίου στην Κύπρο και οι επιπτώσεις της πανδημίας» απευθυνόταν σε Κύπριους καταναλωτές, και είχε ως στόχο τη διερεύνηση της υφιστάμενης κατάστασης στον τομέα του λιανικού εμπορίου στην Κύπρο. Καθώς ο πλανήτης βιώνει μία άνευ προηγουμένου κατάσταση, η έρευνα στόχευε στο να μελετήσει εάν και με ποιο τρόπο αλλάζουν οι ανάγκες και οι προσδοκίες των καταναλωτών.
 
Κύρια ευρήματα:
 
Ο αντίκτυπος της πανδημίας στις ανάγκες και προσδοκίες των καταναλωτών είναι εμφανής. Οι καταναλωτές θέτουν τη διασφάλιση της υγείας και ασφάλειάς τους ως προτεραιότητα, αναμένοντας από τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου να παρέχουν απλές, γρήγορες, ψηφιακές και ασφαλείς συναλλαγές. Ταυτόχρονα, οι καταναλωτές αισθάνονται πιο ευάλωτοι και εμφανίζονται ευαισθητοποιημένοι σε ό,τι αφορά ζητήματα ηθικής και ακεραιότητας των επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου, πτυχές που τείνουν να εμπνέουν εμπιστοσύνη και αξιοπιστία.
 
Η έκθεση παρέχει πληροφορίες σε επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου στην Κύπρο, προκειμένου να προσαρμοστούν επιτυχώς στις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών, οι οποίες επικεντρώνονται σε:
 
  • Ψηφιακές συναλλαγές και επικοινωνία
  • Πληρωμές χωρίς μετρητά
  • Ασφαλείς και γρήγορες συναλλαγές
  • Εμπιστοσύνη και ακεραιότητα
  • Διαφάνεια και συνοχή
 
Ο Αντώνης Σιαμμούτης, Διοικητικός Σύμβουλος και επικεφαλής Consumer Markets & Retail στη KPMG Κύπρου, ανέφερε: «Το να διατηρηθούν τα επίπεδα αφοσίωσης των καταναλωτών γίνεται ολοένα και πιο περίπλοκο, καθώς οι προσδοκίες τους αυξάνονται με γρήγορους ρυθμούς. Οι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου πρέπει να θέσουν ως προτεραιότητα τις ανάγκες των καταναλωτών, να ακούσουν τις απόψεις και ανησυχίες τους και να επιλέξουν καινοτόμες, γρήγορες και ευέλικτες λύσεις, προκειμένου να ανταποκριθούν και να ξεπεράσουν τις προσδοκίες τους».
 
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας