KPMG: Οι καταναλωτές γίνονται πιο επιλεκτικοί και επιφυλακτικοί

Οι επιπτώσεις της πανδημίας στις ανάγκες και προσδοκίες των καταναλωτών είναι εμφανείς, με τους καταναλωτές να είναι πιο προσεκτικοί και επιλεκτικοί στη λήψη των αποφάσεών τους, σύμφωνα με την έκθεση της KPMG «Consumers point a new direction to retailers».
 
Η έκθεση συνοψίζει τα κύρια ευρήματα και συμπεράσματα της διαδικτυακής έρευνας που διεξήγαγε η KPMG Κύπρου κατά την περίοδο 23/5 - 18/6. Η έρευνα με τίτλο «Η συμπεριφορά των καταναλωτών στον τομέα του λιανικού εμπορίου στην Κύπρο και οι επιπτώσεις της πανδημίας» απευθυνόταν σε Κύπριους καταναλωτές, και είχε ως στόχο τη διερεύνηση της υφιστάμενης κατάστασης στον τομέα του λιανικού εμπορίου στην Κύπρο. Καθώς ο πλανήτης βιώνει μία άνευ προηγουμένου κατάσταση, η έρευνα στόχευε στο να μελετήσει εάν και με ποιο τρόπο αλλάζουν οι ανάγκες και οι προσδοκίες των καταναλωτών.
 
Κύρια ευρήματα:
 
Ο αντίκτυπος της πανδημίας στις ανάγκες και προσδοκίες των καταναλωτών είναι εμφανής. Οι καταναλωτές θέτουν τη διασφάλιση της υγείας και ασφάλειάς τους ως προτεραιότητα, αναμένοντας από τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου να παρέχουν απλές, γρήγορες, ψηφιακές και ασφαλείς συναλλαγές. Ταυτόχρονα, οι καταναλωτές αισθάνονται πιο ευάλωτοι και εμφανίζονται ευαισθητοποιημένοι σε ό,τι αφορά ζητήματα ηθικής και ακεραιότητας των επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου, πτυχές που τείνουν να εμπνέουν εμπιστοσύνη και αξιοπιστία.
 
Η έκθεση παρέχει πληροφορίες σε επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου στην Κύπρο, προκειμένου να προσαρμοστούν επιτυχώς στις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών, οι οποίες επικεντρώνονται σε:
 
  • Ψηφιακές συναλλαγές και επικοινωνία
  • Πληρωμές χωρίς μετρητά
  • Ασφαλείς και γρήγορες συναλλαγές
  • Εμπιστοσύνη και ακεραιότητα
  • Διαφάνεια και συνοχή
 
Ο Αντώνης Σιαμμούτης, Διοικητικός Σύμβουλος και επικεφαλής Consumer Markets & Retail στη KPMG Κύπρου, ανέφερε: «Το να διατηρηθούν τα επίπεδα αφοσίωσης των καταναλωτών γίνεται ολοένα και πιο περίπλοκο, καθώς οι προσδοκίες τους αυξάνονται με γρήγορους ρυθμούς. Οι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου πρέπει να θέσουν ως προτεραιότητα τις ανάγκες των καταναλωτών, να ακούσουν τις απόψεις και ανησυχίες τους και να επιλέξουν καινοτόμες, γρήγορες και ευέλικτες λύσεις, προκειμένου να ανταποκριθούν και να ξεπεράσουν τις προσδοκίες τους».
 

Δειτε Επισης

Χάσμα και ολοταχώς προς αδιέξοδο για την ΑΤΑ-Κρατά ζωντανή στον... αναπνευστήρα την προοπτική ο Παναγιώτου
Μειώθηκαν οι εμπορικές συναλλαγές μέσω Πράσινης Γραμμής το 2024
Χ.Α. Παπαέλληνας Εμπορική: Επεκτείνει και ενδυναμώνει τη συνεργασία της με το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Στην William Grant & Sons «The Famous Grouse» και «Naked Malt»-Στην κυπριακή αγορά από την Laiko Cosmos Trading
Πότε ανοίγει ξανά η πύλη καταχώρησης των 260 αιτήσεων για την ηλεκτροκίνηση-Πού κυμαίνοντα τα ποσά των χορηγιών
Ν. Χριστοδουλίδης: Κομβικής σημασίας για τον κυπριακό τουρισμό το 2025-Το κλειδί για συνέχιση της εξελικτικής του πορείας
Κέντρο Φροντίδας και κατοικιών για ΑμεΑ συνολικού προϋπολογισμού μέχρι €2 εκατ. από τον όμιλο Eurobank
Θ. Μιχαηλίδης: Ανάγκη για ανοίγματα και σε άλλες δυνητικές αγορές...Μπορεί να γίνει αντίστοιχη με του Η.Β. η γερμανική
Υπευθυνότητα και συμμόρφωση: Ο ρόλος των καταστημάτων διαρκούς εξυπηρέτησης στην προστασία των ανήλικων καταναλωτών
Πέντε συγκεκριμένες εισηγήσεις από ΣΕΜΗΟ για ουσιαστική και αποτελεσματική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση