Α. Πισσαρίδης: Αυξημένος ο τζίρος μας

Το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν της Κύπρου θα έχει, λόγω της πανδημίας, περισσότερες απώλειες απ’ ό,τι σήμερα υπολογίζεται, σύμφωνα με τον Ανδρέα Πισσαρίδη, ο οποίος, ωστόσο, εκτιμά πως ό,τι και να πούμε αυτή τη στιγμή δεν θα είναι παρά μόνο εικασίες.
 
Μάθημα το πάθημα του 2013
Βλέπουμε χώρες μεγαθήρια, οι οποίες δεν έχουν ιδέα πώς και πού βαδίζουν, αφού η πανδημία θερίζει ανά το παγκόσμιο.

Σκεφτείτε τώρα μια μικρή χώρα, όπως η Κύπρος, στην οποία πάνω από το 13% ασχολείται με τον τουρισμό, να έχει μηδαμινά εισοδήματα από αυτό τον τομέα.

Εκτός από ξενοδοχειακές μονάδες και τουριστικά καταστήματα κι εστιατόρια, αναλογιστείτε πόσοι κάτοικοι χρησιμοποιούσαν διαδικτυακές πλατφόρμες, όπως το Airbnb, για ενοικίαση του υποστατικού τους, κάτι που είναι δεδομένο πως θα αλλάξει.

Τα υπόλοιπα κατάλοιπα μιας κρίσης τα ζήσαμε στο έπακρο το 2013. Εύχομαι το πάθημα να έγινε μάθημα και να υπάρχει σχέδιο δράσης των κυβερνώντων, το όποιο θα επιφέρει όσο το δυνατόν μικρότερη ζημιά στην Κύπρο και τον λαό της.
 
Ανοδική η πορεία μας
Γενικά σε περιόδους κρίσης ο καταναλωτής αγοράζει είδη πρώτης ανάγκης, άσχετα αν επηρεάστηκε άμεσα ή έμμεσα. Σε γενικές γραμμές είναι αναμενόμενο ότι η εταιρεία μας θα έχει ανοδική πορεία και ο τζίρος θα αυξηθεί σημαντικά, κάτι που ήδη βλέπουμε να συμβαίνει. Αυτό οφείλεται σε δυο λόγους. Ο πρώτος είναι οι πολύ ελκυστικές τιμές τις οποίες έχουμε σταθερά. Αυτό είναι κάτι που βοηθά τον καταναλωτή να κάνει οικονομία στα εισοδήματά του, πόσω μάλλον σε δύσκολες περιόδους, όπως θα είναι οι επόμενοι μήνες. Ο δεύτερος λόγος είναι ο φόβος που προκαλεί η πανδημία του κορωνοϊού στον κόσμο. Ως επί το πλείστον, οι καταναλωτές για να αποφύγουν τον μεγάλο συνωστισμό,  που παρουσιάζεται στις υπεραγορές, στράφηκαν στα συνοικιακά καταστήματα για όσο το δυνατόν ταχύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση.

Στον αντίποδα, προϊόντα τα οποία διαθέτουμε, όπως μικροέπιπλα και διακοσμητικά, θα έχουν μικρή έως ελάχιστη ζήτηση.

Μάσκες σε τιμή κόστους
Η εταιρεία μας, Ν.Σ. Πισσαρίδης έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα από τις πρώτες μέρες της πανδημίας. Αντισηπτικά και γάντια διατίθενται δωρεάν σε όλους τους πελάτες μας. Απαγορεύεται στον οποιονδήποτε να εισέρχεται εντός του καταστήματος χωρίς τη χρησιμοποίησή τους. Επίσης, στα ταμεία τοποθετήθηκαν προστατευτικά plexiglass και στο πάτωμα μπροστά από αυτά ειδικές σημάνσεις για να τηρείται η απόσταση ασφαλείας των δυο μέτρων. Ακόμη, αφαιρέσαμε ράφια για να γίνει το κατάστημα πιο ευρύχωρο για πιο άνετο ψώνισμα και σε κάθε περίπτωση να αποφευχθεί ο συνωστισμός.                                                                              Να πω επίσης ότι προχωρήσαμε στην εισαγωγή μασκών προσώπου - χειρουργικές και πολλαπλής χρήσης ΚΝ95 - σε πολύ μεγάλες ποσότητες, οι οποίες πωλούνται σε τιμή κόστους, χωρίς καθόλου κέρδος για την εταιρεία. Θέλουμε με αυτή την κίνηση να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας, οι οποίοι μας στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια και τους ευχαριστούμε γι’ αυτό.
 
Έμφαση στα είδη πρώτης ανάγκης
Το 2013 ζήσαμε κάποιες πρωτόγνωρες καταστάσεις ως εταιρεία και γενικότερα ως κράτος. Γι’ αυτό και ήδη έχουμε διαφοροποιήσει τον τρόπο λειτουργίας του καταστήματός μας, δίνοντας περισσότερο χώρο σε είδη πρώτης ανάγκης, όπως τρόφιμα και καθαριστικά.

Στα πλάνα μας είναι τα κεφάλαια, τα οποία διαθέτουμε, να χρησιμοποιηθούν για αγορά προϊόντων που θα ενδιαφέρουν τον καταναλωτή άμεσα και όχι ειδών που σε καιρούς κρίσης θεωρούνται αχρείαστα ή και πολυτέλεια. Γνωρίζουμε τι μας περιμένει στη μετά covid-19 κατάσταση και είμαστε κατάλληλα προετοιμασμένοι να αντεπεξέλθουμε στις οποιεσδήποτε δυσκολίες παρουσιαστούν.

Δυστυχώς, το επόμενο χρονικό διάστημα θα είναι δύσκολο για όλους, με αλυσιδωτές συνέπειες, εξού και θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους υπομονή και ιδιαίτερα στους εργαζομένους σε κλάδους που έχουν τεθεί στην πρώτη γραμμή.

Δειτε Επισης

Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Νέος μέτοχος σε Mall of Cyprus και Mall of Engomi η Pareto-Μειώνεται το ποσοστό συμμετοχής της Atterbury Europe
Οι μάρκες αυτοκινήτων που προτίμησαν οι αγοραστές το πρώτο τρίμηνο
Δυσφορία αγελαδοτρόφων με δημοσιεύματα για το χαλλούμι-«Δυναμιτίζουν το πολύ καλό κλίμα»