X. Παπαντωνίου: Ένα ποικιλόμορφο σκηνικό

Το κυπριακό εμπορικό περιβάλλον και συγκεκριμένα ο τομέας των FMCGs έχει καταστεί, τα τελευταία χρόνια, εξαιρετικά ανταγωνιστικό, απαιτητικό και πολυδιάστατο. Όπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος των Υπεραγορών Παπαντωνίου, Χαράλαμπος Παπαντωνίου, η παρουσία αρκετών οργανωμένων ή μη λιανεμπόρων σ’ όλες τις περιοχές της Κύπρου, σε συνδυασμό με την παρουσία και τη διάθεση χιλιάδων επώνυμων ή μη προϊόντων από αντιπροσωπείες εταιρειών ή εισαγωγής από εναλλακτικές πηγές, διαμορφώνουν ένα ποικιλόμορφο σκηνικό.
 
Έχοντας κατά νουν τον νόμο της προσφοράς και της ζήτησης, η σημερινή υπερπροσφορά σ’ όλα τα επίπεδα δίνει στον καταναλωτή πληθώρα επιλογών, καθώς έχει τη δυνατότητα αποτελεσματικότερης ικανοποίησης των αναγκών του, όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί από το σύγχρονο, πολυμορφικό, οικονομικά πιεσμένο και εξαιρετικά απαιτητικό περιβάλλον.

Η αγορά
Είναι προφανές πως το προφίλ των καταναλωτών της Κύπρου έχει διαφοροποιηθεί σημαντικά και ιδιαίτερα την τελευταία δεκαετία, με την κάθοδο χιλιάδων καταναλωτών διαφορετικών εθνικοτήτων και την οικονομική κρίση του
2013.

Πρέπει να θεωρείται, πλέον, δεδομένο πως η πορεία που ακολουθεί η κυπριακή αγορά, τα τελευταία χρόνια, είναι σαφώς διαφοροποιημένη από εκείνη των προηγούμενων εποχών. Γι’ αυτό και καλούνται, όσοι δραστηριοποιούνται στον τομέα αυτό, να λαμβάνουν τα μηνύματα των καιρών και να προσαρμόζονται αναλόγως.

Το κράτος
Είναι, επίσης, εξαιρετικά σημαντικό, το κράτος να είναι συνοδοιπόρο, να υποστηρίζει και να προστατεύει τις δραστηριότητες των ατόμων και των εταιρειών που τηρούν και εφαρμόζουν με υψηλό κόστος όλους τους κανονισμούς και τα πρότυπα του κράτους, αλλά και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η εξέλιξη
Λαμβάνοντας τα μηνύματα των καιρών, τις συνθήκες, αλλά και τις τάσεις, θεωρούμε ότι τα επόμενα χρόνια θα συνεχίσει η εξέλιξη της κυπριακής αγοράς, με κύρια χαρακτηριστικά:
  • Τη δραστηριότητα όλων των εμπορευομένων σε ένα εξαιρετικά απαιτητικό εμπορικό περιβάλλον με έντονες συνθήκες ανταγωνισμού.
  • Την περαιτέρω ανάπτυξη της πολυμορφικότητας της αγοράς, με την παρουσία καταναλωτών διαφόρων εθνικοτήτων και θρησκευμάτων, με διαφορετικές συνήθειες και ανάγκες.
  • Την οικονομική στενότητα αρκετών νοικοκυριών.
  • Την ανάπτυξη νέων τάσεων σε τομείς όπως είναι η υγιεινή και εναλλακτική διατροφή.
  • Την ανάπτυξη προϊόντων με οικολογικά φιλικές συσκευασίες, διαφορετικές απ’ αυτές που έχομε συνηθίσει τα προηγούμενα χρόνια.
Η εμπειρία
Οι Υπεραγορές Παπαντωνίου λαμβάνουν πολύ σοβαρά υπόψη τις νέες τάσεις και τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, γι’ αυτό και δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην ικανοποίησή τους σε έναν ευχάριστο και σύγχρονο χώρο ψωνίσματος με πλούσιο και συνάμα ευέλικτο κωδικολόγιο. Όλα αυτά, πάντοτε στο πλαίσιο όλων των προτύπων ποιότητας και ασφάλειας, που επιτυγχάνουν συνδυασμό της θετικής εμπειρίας ψωνίσματος με την ασφάλεια των καταναλωτών.
 
ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ
Η αλυσίδα των Υπεραγορών Παπαντωνίου έχει τις ρίζες της στη λειτουργία μιας μικρής οικογενειακής επιχείρησης στη Χλώρακα της Πάφου το 1987. Ακολούθως, η συγκεκριμένη υπεραγορά έτυχε διαφόρων επεκτάσεων και ανακαινίσεων, φθάνοντας στο σημερινό της μέγεθος των 2000 τ.μ.. Η αλυσίδα αριθμεί σήμερα οκτώ σύγχρονες υπεραγορές στις επαρχίες Πάφου και Λεμεσού, που διαθέτουν συνολικό εκθεσιακό χώρο πώλησης γύρω στα 20.000 τ.μ.. Πολύ σύντομα θα ανοίξει και η ένατη στην περιοχή της Έγκωμης στη Λευκωσία. Επιπλέον, από το 2018 λειτουργεί σύγχρονο κέντρο διανομής για καλύτερο χειρισμό των αποκλειστικών εισαγωγών και των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας Παπαντωνίου.

Αυστηρά πρότυπα
Η εταιρεία έχει αναπτύξει πολύ ισχυρές συνεργασίες µε τοπικούς, ευρωπαϊκούς και διεθνείς συνεργάτες και οργανισμούς για τον σχεδιασμό, την κατασκευή και την προμήθεια των καταστημάτων της, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην τήρηση όλων των κανονισμών και πρότυπων της Κύπρου, αλλά και της Ευρώπης, σχετικά µε την ποιότητα και την υγιεινή των τροφίμων, υπογραμμίζοντας µε αυτό τον τρόπο τον σεβασμό της προς τους χιλιάδες πιστούς πελάτες της.

Σταθμό στην πορεία της εταιρείας αποτελεί η συνεργασία με τη διεθνούς φήμης εταιρεία Sainsbury’s το 2019 για αποκλειστική αντιπροσώπευση των προϊόντων Sainsbury’s στην Κύπρο.

Υψηλό επίπεδο
Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας της εταιρείας, κύριο μέλημα και των τριών αδελφών - ιδρυτών, Χαράλαμπου, Αντώνη και Κώστα Παπαντωνίου, ήταν και παραμένει η πελατοκεντρική πολιτική. Στόχο έχουν να προσφέρουν στον καταναλωτή, με συνέπεια, υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, πάντοτε με σεβασμό στις διαχρονικές αξίες της ειλικρίνειας, της ευθύτητας, της πιστότητας και της ανθρωπιάς.

Όραμα, πρωταρχικός στόχος και κύρια επιδίωξη της διεύθυνσης και όλου του προσωπικού των Υπεραγορών Παπαντωνίου παραμένει πάντα η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και εξυπηρέτησης, μέσα από μια αξέχαστη εμπειρία ψωνίσματος, διατηρώντας και προστατεύοντας σαν κόρη οφθαλμού τις διαχρονικές της αξίες.
 
Ο Χαράλαμπος Παπαντωνίου
Σπούδασε οικονομικά στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Το 1987 ανέλαβε τη θέση του γενικού διευθυντή στην πρώτη Υπεραγορά Παπαντωνίου στη Χλώρακα κι έπειτα από δέκα χρόνια, μετά την επέκταση των εργασιών της εταιρείας, ανέλαβε το πόστο του διευθύνοντος συμβούλου στο διοικητικό της συμβούλιο.

Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό IN Business τεύχος Νοεμβρίου 
 
 
 

Δειτε Επισης

Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα