Bernard Loire: Deals, τάσεις και ταχύτητες

  29/11/2019 07:36
Bernard Loire: Deals, τάσεις και ταχύτητες

Bernard Loire: Deals, τάσεις και ταχύτητες

  29/11/2019 07:36
Η επίσημη παρουσίαση της συνεργασίας ανάμεσα στον Όμιλο Χαράλαμπο Πηλακούτα και τη Mitsubishi Motors οδήγησε τον Bernard Loire, πρόεδρο και CEO της Mitsubishi Motors Europe B.V στην Κύπρο. Ειδικός στην ευρωπαϊκή αγορά και καλός γνώστης της κυπριακής καθώς είναι, έδωσε ενδιαφέροντα στοιχεία για τις προοπτικές του τομέα, αλλά και για τη δραστηριοποίηση της εταιρείας του στον τόπο μας.

RELATED ARTICLES



Διαβάστε ακόμα: Δ. Μουσκής: O Άλκης Χατζηκυριάκος συνεχίζει αδικαιολόγητα την αντιπαράθεση

Διαβάστε ακόμα: Έτοιμη να ανοίξει η νέα υπεραγορά Παπαντωνίου στην Έγκωμη (photos)
 
Αν είναι κάτι που ιδιαίτερα χαρακτηρίζει σήμερα τον χώρο του αυτοκινήτου, δεν είναι άλλο από την τεχνολογική ανάπτυξη, που οδηγεί σε συνεχείς αλλαγές. Γι’ αυτό και η συζήτηση με τον κ. Loire γίνεται όλο και πιο ενδιαφέρουσα, όταν στο τραπέζι πέφτουν θέματα όπως τα hybrid αυτοκίνητα, η αυτοοδήγηση, αλλά και το πώς προχωρά κανείς στην αγορά του κατάλληλου για τον ίδιο αυτοκινήτου.

Διαβάστε ακόμα: Στο Ισραήλ για προώθηση των επενδυτικών ευκαιριών η ΤΕΒΕΑ
 
Πόσα χρόνια δραστηριοποιείστε στον χώρο του αυτοκινήτου και τι σας έκανε να διαλέξετε τον συγκεκριμένο κλάδο;
Από μικρός ήμουν παθιασμένος με το αυτοκίνητο, γι’ αυτό και δεν μπορούσα να φανταστώ τον εαυτό μου να ασχολείται με κάτι άλλο. Είμαι στον χώρο εδώ και 30 χρόνια. Δούλεψα αρχικά, για 11 συνεχή έτη στη Γαλλία και συγκεκριμένα στη Ford. Εκεί οφείλω να πω πως έμαθα πολλά σχετικά με τον τομέα. Στη συνέχεια βρέθηκα για λίγα χρόνια στην Ιταλία, όπου εργάστηκα στη Fiat, ενώ το 2002 ενσωματώθηκα στο δυναμικό της Nissan, στην οποία πέρασα από διάφορες θέσεις, δουλεύοντας σε αρκετές χώρες. Στην πορεία βρέθηκα στη Mitsubishi Motors Europe, όπου εργάζομαι εδώ κι ενάμισι χρόνο, αξιοποιώντας τη μέχρι σήμερα εμπειρία μου στη Nissan, μιας και οι δύο εταιρείες συνδέονται επιχειρηματικά.

Ποιες προοπτικές εξέλιξης εντοπίζετε στην κυπριακή αγορά;
Η αλήθεια είναι ότι πραγματοποίησα αρκετά ταξίδια στην Κύπρο για επιχειρηματικούς σκοπούς ως εκπρόσωπος της Nissan και είναι μια αγορά που γνωρίζω πολύ καλά. Μπορώ, ως εκ τούτου, να πω ότι εξελίσσεται ακολουθώντας την τάση του SUV, όπως η υπόλοιπη Ευρώπη. Την ίδια ώρα ενδιαφέρον άρχισε να εμφανίζεται για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η τάση προχωρά, όμως η αγορά δεν είναι ακόμη έτοιμη να μπει στον συγκεκριμένο ρυθμό.

Πόσο μακριά είμαστε ως Κύπρος από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Το σημαντικό είναι να δοθούν στον καταναλωτή τα κατάλληλα κίνητρα, που θα τον οδηγήσουν στην επιλογή του ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Αυτό είδαμε να συμβαίνει σε άλλες χώρες, όπου το κράτος προχώρησε σε σχετικές νομοθεσίες που προσφέρουν χορηγία ή προτεραιότητα σε θέσεις στάθμευσης, όπου υπάρχουν σημεία επαναφόρτισης. Η Κύπρος μπορεί να μελετήσει τι έχουν κάνει άλλα κράτη και γιατί όχι να εισαγάγει αυτές τις ενέργειες κι εδώ.
 
Το deal με τον Όμιλο Πηλακούτα
Με ποιο σκεπτικό προχωρήσατε σε συνεργασία με τον Όμιλο Πηλακούτα;
Ως κατασκευαστές αυτοκινήτων διαλέγουμε πάντα να συνεργαζόμαστε με μεγάλες εταιρείες, που σημειώνουν μια σταθερή πορεία στην αγορά. Σημαντικός για εμάς δεν είναι μόνο ο παράγοντας των πωλήσεων, αλλά και να είναι σε θέση η εταιρεία να προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες συντήρησης αυτοκινήτου. Ένα από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα αυτοκίνητα της Mitsubishi Motors είναι ότι αντέχουν στον χρόνο, αποτελώντας μια αξιόπιστη επιλογή. Έτσι, είναι πολύ βασικό για τον όμιλο οι αντιπρόσωποί του να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους μακροχρόνια στους καταναλωτές, κάτι για το οποίο μπορούμε να εμπιστευτούμε τον Όμιλο Πηλακτούτα. Όσον αφορά τα προϊόντα μας, επισημαίνουμε την τάση για τα μικρά και ιδανικά για την πόλη τα space star.
 
Πώς διαλέγουμε αυτοκίνητο
Πώς προχωράει κανείς στην επιλογή του κατάλληλου για τον ίδιο αυτοκινήτου;
Αυτή είναι όντως μια δύσκολη ερώτηση. Θα πρέπει αρχικά να αποφασιστεί ποια θα είναι η χρήση του αυτοκινήτου. Θα είναι ένα οικογενειακό όχημα ή προορίζεται, κυρίως, για ένα ή δυο άτομα; Θα είναι για την πόλη ή για εξορμήσεις στα βουνά; Επίσης, ο καταναλωτής πρέπει να αγοράζει με βάση το μηνιαίο ποσό που μπορεί να προσφέρει για το αυτοκίνητό του, ενώ σημαντικό ρόλο παίζει και το κόστος της ασφάλισης του οχήματος.

Ποια η γνώμη σας για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και την αξία τους;
Όσον αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρέπει να έχουμε στον νου πως αυτό που στοιχίζει περισσότερο είναι η αγορά τους. Την ίδια ώρα, η χρήση τους κοστίζει πολύ λιγότερο, μιας και το ρεύμα είναι πιο φθηνό από τα καύσιμα. Ακόμα, χρειάζονται σχεδόν μηδαμινή συντήρηση, κάτι που τα κάνει ν’ αντέχουν ακόμη περισσότερο στον χρόνο.

Πόσο κοντά είμαστε στην αυτοοδήγηση;
Πιστεύω πως έχουμε ακόμη αρκετό δρόμο να διανύσουμε για τέτοιου είδους αυτοκίνητα. Τεχνολογικά μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο, όμως υπάρχουν πολλά ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν. Την ίδια ώρα, σε αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την αυτό-οδήγηση, ειδικά σε ώρες αιχμής με έντονη κυκλοφοριακή συμφόρηση. Ο οδηγός όμως θα έχει τον κύριο λόγο και έλεγχο του αυτοκινήτου.

Ποιο είναι το μέλλον του αυτοκινήτου;
Εκτός από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα plug-in hubrid που είναι οι νέες τάσεις του τομέα, βλέπουμε πως στο μέλλον αλλάζει και ο τρόπος που βλέπει ο καταναλωτής την ιδιοκτησία του αυτοκινήτου. Βλέπουμε το leasing να ανεβαίνει αλλά και τους καταναλωτές να μοιράζονται το αυτοκίνητό τους με άλλους, ειδικά για τις μετακινήσεις τους μέσα στην πόλη.
Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό ΙΝ Business τεύχος Νοεμβρίου
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας