Αυτοί είναι οι μνηστήρες για την κατασκευή του Neo Plaza

Ολοκληρώθηκε η διαδικασία υποβολής προσφορών για την κατασκευή του Neo Plaza.

Έντονο υπήρξε το ενδιαφέρον, αφού προσφορές υπέβαλαν οι εταιρείες

  • Atlas Pantou Co. Ltd,
  • A. Panayides Contracting Ltd,
  • Loizos Iordanou Ltd,
  • Cybarco Ltd,
  • Cyfield Group,
  • Iacovou Brothers (Development) Ltd - JV -  Zemco Construction Ltd,
  • Multipro Ltd,  
  • CORE Construction,  
  • CHAPO Ltd, GCC Ltd και
  • N. Gavriel & Sons Ltd.

Η αξιολόγηση των προσφορών για το εκπτωτικό χωριό και ψυχαγωγικό πάρκο Neo Plaza αναμένεται να ολοκληρωθεί άμεσα και απομένει πλέον η επίσημη ανακοίνωση ανάθεσης  στην κατασκευαστική εταιρεία, που θα ξεκινήσει πολύ σύντομα την κατασκευή του έργου και η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί σε εννέα μήνες.   

Το έργο θα ανεγερθεί σε μια έκταση πέραν των 35.000 τ.μ. η οποία βρίσκεται πολύ κοντά στο Nicosia Mall. 

Θα φιλοξενεί 46 εμπορικά καταστήματα μόδας, τα οποία θα προσφέρουν σε μόνιμη βάση εκπτώσεις (από 30%  έως 70%) σε επώνυμα προϊόντα και 7 χώρους εστίασης. 
 

 

Ευχάριστη έκπληξη, θα αποτελεί και το pop up designer store του Neo Plaza με την ύπαρξη εμπορευμάτων από High Fashion Brands, για περιορισμένο χρονικό διάστημα, σε άκρως δελεαστικές τιμές.

Παράλληλα, στο ψυχαγωγικό πάρκο θα υπάρχει παιδότοπος 3.000 τ.μ.  με στεγασμένους αλλά και υπαίθριους χώρους διασκέδασης και εκδηλώσεων.

Την ίδια στιγμή, η κεντρική πλατεία του Neo Plaza  θα είναι σημείο αναφοράς, με συντριβάνια, αλλά και υποδομές που θα επιτρέπουν την παρακολούθηση σημαντικών αθλητικών γεγονότων σε μια τεράστια οθόνη. Επίσης, η διεξαγωγή μουσικών, φιλανθρωπικών και παιδικών εκδηλώσεων καθώς και πολλών άλλων events  που θα απευθύνονται σε όλη την οικογένεια, αποτελεί σημαντική προτεραιότητα της διεύθυνσης του Neo Plaza.

 

Η διασκέδαση δεν σταματά ποτέ στο Neo Plaza, καθώς θα υπάρχει και υπαίθριος κινηματογράφος για τους μικρούς και μεγάλους φίλους του εκπτωτικού χωριού.

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls