Tomer Bitterman: Το MYMALL Limassol επεκτείνεται

InBusinessNews  15/08/2019 08:06
Tomer Bitterman: Το MYMALL Limassol επεκτείνεται

Tomer Bitterman: Το MYMALL Limassol επεκτείνεται

InBusinessNews  15/08/2019 08:06

Τα σχέδια για το μέλλον περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, επέκταση του εμπορικού κέντρου, η οποία αναμένεται να δώσει την ευκαιρία διεύρυνσης της εμπειρίας των επισκεπτών του, τονίζει ο general manager του MYMALL Limassol, Tomer Bitterman.

RELATED ARTICLES


Σε συνέντευξή του στο IN Business εξηγεί ότι η τρέχουσα κατάσταση είναι το fast fashion, δηλαδή high street brands σε προσιτή τιμή, η μόδα των οποίων αλλάζει με γρήγορους ρυθμούς.

Μιλήστε μας για το εμπορικό σας κέντρο, τη δομή και το προφίλ του. 
Το εμπορικό κέντρο MYMALL Limassol έχει έκταση 30.1 τ.μ. Λειτούργησε το 2009 και προσφέρει στους επισκέπτες μια ολοκληρωμένη εμπειρία ψωνίσματος, φαγητού και διασκέδασης. Διαθέτει 133 καταστήματα λιανικής πώλησης και 1.600 δωρεάν θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων. Ηχηρά ονόματα της μόδας, που περιλαμβάνονται σε αυτό, είναι μεταξύ άλλων, τα Zara, Marks & Spencer, Public, Gap, Mango και Sports Direct, αποτελώντας ένα ισχυρό μείγμα ενοικιαστών, που απλώνονται σε τρεις ορόφους με τοπικά και διεθνή brands. Τομέας που κάνει το MYMALL Limassol ιδιαίτερο είναι, επίσης, το κομμάτι της ψυχαγωγίας. Προσφέρει ευρεία γκάμα επιλογών διασκέδασης, όπως, μπόουλινγκ, το μοναδικό παγοδρόμιο στο νησί, παιδική χαρά και 6D κινηματογράφο. 

Ποια είναι τα πλάνα σας και οι στόχοι πίσω από αυτά;
Στόχος μας είναι να συμβαδίζουμε με τις παγκόσμιες τάσεις, κάτι που μας επιτρέπει να προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη εμπειρία στους επισκέπτες μας. Από αυτή την άποψη, τα σχέδια μας για το μέλλον περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, επέκταση του εμπορικού κέντρου, η οποία θα μας δώσει την ευκαιρία να διευρύνουμε ακόμη περισσότερο την εμπειρία των επισκεπτών μας.

ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ HIGH SPENDERS                                                                               
Ποιες κατηγορίες καταναλωτών προσελκύετε με το store mix που διαθέτετε;
Οι πληθυσμιακές μας ομάδες - στόχοι περιλαμβάνουν τόσο τους κατοίκους της Κύπρου όσο και τους τουρίστες, καθώς και τους ξένους που διαμένουν μόνιμα στο νησί. Οι διαφορετικοί άξονες στο εμπορικό κέντρο - ψώνια, φαγητό και διασκέδαση - όπως και η άνεση ενός προορισμού one-stop-shop που προσφέρει άνετους χώρους στάθμευσης, μας δίνουν τη δυνατότητα να απευθυνθούμε σε όλες τις ηλικίες και όπως και στο σύνολο των καταναλωτών.

Ποιο το προφίλ των high spenders;
Οι κύριοι high spenders που επισκέπτονται το εμπορικό μας κέντρο είναι ντόπιοι, κατά κύριο λόγο στην ηλικιακή ομάδα 25 με 34 ετών και ελαφρώς περισσότερες μεταξύ αυτών είναι οι γυναίκες. Η πιο δημοφιλής κατηγορία επιλογής τους είναι φυσικά η μόδα και κυρίως η ένδυση, ακολουθούμενη κατά πόδας από την υπόδηση. Τρίτη είναι οι καφετέριες.

Η ΤΑΣΗ ΘΕΛΕΙ FAST FASHION 
Πώς βλέπετε να διαμορφώνεται ο τομέας της λιανικής ένδυσης και υπόδησης στην Κύπρο την επόμενη πενταετία; 
Πιστεύω ότι η τρέχουσα τάση είναι το fast fashion, δηλαδή high street brands σε προσιτή τιμή, η μόδα των οποίων αλλάζει με γρήγορους ρυθμούς. Αυτό εκτιμώ ότι θα συνεχίσει να συμβαίνει.

Αξίζει να αναφέρω ότι η εμπειρία των αγορών και το συνολικό περιβάλλον ενός καταστήματος γίνονται όλο και πιο διαδραστικά και ζωτικής σημασίας για την ικανοποίηση των καταναλωτών, την ώρα που οι αλλαγές στον τομέα των λιανικών πωλήσεων μόδας είναι πάντα παροδικές, καθώς νέες τάσεις και συναρπαστικές εξελίξεις σημειώνονται συνεχώς. 

Θα μπορούσατε να γίνετε πιο συγκεκριμένος;
Ναι, για παράδειγμα, μια σημαντική αλλαγή για μας στα επόμενα πέντε χρόνια θα είναι η έναρξη του Casino Resort δίπλα στο MYMALL Λεμεσού. Αναμένουμε ότι τα δύο έργα θα επωφεληθούν το ένα από το άλλο, ιδιαίτερα σ’ ό,τι αφορά την προσέλκυση επισκεπτών στην περιοχή. Η βιομηχανία μόδας της Κύπρου είναι ζωντανή και πάντα ανυπομονούμε να βρούμε τρόπους να αναταράζουμε τους κανόνες. Με αυτό εννοώ ότι η αλλαγή είναι καλή, εφόσον σημαίνει την πρόοδο και την εξέλιξη.

ΙN-STORE ΚΑΙ E-COMMERCE ΣΕ ΑΡΜΟΝΙΑ 
Είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο απειλή ή ευκαιρία για τις επιχειρήσεις ένδυσης- υπόδησης και τα malls;
Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι σίγουρα μια ευκαιρία για το μέλλον της αγοράς στην Κύπρο, καθώς οι άνθρωποι γίνονται ολοένα και πιο άνετοι με αυτό. Ήδη διάφοροι retailers τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο προσφέρουν λύσεις e-commerce στην Κύπρο και σύντομα όλο και περισσότεροι από αυτούς θα ακολουθήσουν την τάση. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι αποτελεί άμεση απειλή για την κυπριακή λιανική αγορά. Πιστεύω ότι οι omni-channel οργανισμοί θα οδηγήσουν την αγορά στο μέλλον, ενώ το in-store και το ηλεκτρονικό εμπόριο θα υποστηρίξουν το ένα το άλλο. Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι ως δημοφιλής τουριστικός προορισμός η Κύπρος φιλοξενεί εκατομμύρια ταξιδιώτες ετησίως και μέρος από την εμπειρία των διακοπών τους είναι να ψάξουν για αγορές, εστιατόρια και δραστηριότητες αναψυχής. Εν ολίγοις, οι τουρίστες δεν θα αρκεστούν στο να καθίσουν σε μια ξαπλώστρα και να παραγγείλουν online.

Malls ή High Street; Ποια η τάση στις πόλεις της Κύπρου;
Τα εμπορικά κέντρα αποτελούν, ασφαλώς, μέρος της ρουτίνας μας και οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να τα επισκέπτονται σε συχνή βάση, λόγω της ευκολίας που προσφέρουν σε ολόκληρη την οικογένεια. Με το πλεονέκτημα ενός περιβάλλοντος στο οποίο η θερμοκρασία ελέγχεται και οι άνθρωποι μπορούν να χαλαρώσουν, απολαμβάνοντας ψώνια, φαγητό και ψυχαγωγία, τα malls θα βρίσκονται πάντοτε στο επίκεντρο. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει το τέλος του δρόμου για τα high street καταστήματα. Η ρομαντική εμπειρία μιας βόλτας στις οδούς των high street θα συνεχίσει να έχει τους οπαδούς της, απευθυνόμενη παράλληλα και στους τουρίστες.

Προφίλ 
Το MYMALL Limassol είναι ένα σύγχρονο κέντρο στη Λεμεσό. Από το άνοιγμά του πριν από 10 χρόνια, έχει επιδείξει ιδιαίτερη παραγωγικότητα, αναπτύσσοντάς το διά της οδού του franchise και παράλληλα, προσελκύοντας μερικά από τα κορυφαία εμπορικά σήματα λιανικής πώλησης στον κόσμο. 

Σήμερα αποτελεί ουσιαστικό κομμάτι του κοινωνικού και οικονομικού ιστού της κοινωνίας μας, καθώς είναι ένας από τους κορυφαίους προορισμούς λιανικής στην Κύπρο, ενσωματώνοντας high street fashion, εστίαση, ψυχαγωγία και άλλα. Τα προσιτά ενοίκια, η άριστη πρόσβαση σε δημόσιες συγκοινωνίες και το άκρως επαγγελματικό μάρκετινγκ, το έχουν μετατρέψει σε βασικό προορισμό για αγορές στην Κύπρο. Επιπλέον, ο μοναδικός αρχιτεκτονικός σχεδιασμός του, που παραπέμπει σε ένα ευρύχωρο ελληνικό ναό όπως ακριβώς μια γλυπτική δομή σε σύγχρονη εγκατάσταση, το καθιστά ιδανικό μέρος, για να περάσει κάποιος τον χρόνο του. Εν ολίγοις, προσφέρει μια μοναδική εμπειρία για όλη την οικογένεια.

Έτος ίδρυσης: 2009
Αριθμός εργαζομένων: 
Διοίκηση: 13 
Προσωπικό καταστημάτων: Πάνω από 650 άτομα
CEO και ανώτερα διοικητικά στελέχη: 
Tiffany Investments (ιδιοκτήτρια εταιρεία του mall): Αντρέας Χατζημιτσής, μέλος του διοικητικού συμβουλίου
MIM Services Ltd (εταιρεία διαχείρισης του Μall): Tomer Bitterman, γενικός διευθυντής, Eκατερίνα Παναγή, head of operations, Έλενα Χριστοφόρου, CFO, David Wood, facility manager

Who is who
Ο Tomer Bitterman διαθέτει την εμπειρία του διευθύνοντος συμβούλου στον τομέα της ένδυσης και της μόδας, με εξειδίκευση στη διαχείριση, το ηλεκτρονικό και το λιανικό εμπόριο κι επαγγελματική κατάρτιση στο business administration and management. Πρόσφατα ήλθε στην Κύπρο από το Ισραήλ, όπου εργαζόταν ως general manager στην εταιρεία S.B.N. Clothing. Επαγγελματικός του προορισμός το MYMALL Limassol, για να διαχειριστεί από το πόστο της γενικής διεύθυνσης τα λειτουργικά, τα οικονομικά, τη στρατηγική, τις επιχειρησιακές ρυθμίσεις, τη διαμόρφωση πολιτικών, τον συντονισμό των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, την παρακολούθηση και την κινητοποίηση των εργαζομένων, καθώς διαθέτει σημαντική εμπειρία στη διαδικασία πρόσληψης και διοίκησης του διευθυντικού και άλλου προσωπικού.

Ασχολείται, επίσης, με τη διαχείριση των λειτουργικών δαπανών, τη διασφάλιση της καλής εξυπηρέτησης των πελατών, τη βελτίωση των διοικητικών διαδικασιών και τη μεγιστοποίηση των κερδών.

Η συνέντευξη δημοσιεύθηκε στο τεύχος Αυγούστου του περιοδικού IN Business.

Σχετικά Άρθρα

Σχολιάστε την Είδηση
Πίσω στην αρχή της σελίδας