Νέα καταστήματα στο The Mall of Cyprus

Με νέα καταστήματα και μετακινήσεις υφιστάμενων καταστημάτων συνεχίζεται η ανανέωση και επέκταση στο The Mall of Cyprus.

Από την Πέμπτη 18 Ιουλίου, στη νέα πτέρυγα στον πρώτο όροφο του εμπορικού κέντρου, ανάμεσα στο food court και τα υπόλοιπα καταστήματα, έκαναν την εμφάνισή τους τέσσερα νέα καταστήματα.
 

 

Celio
Συγκεκριμένα, η κορυφαία γαλλική μάρκα Celio μετακόμισε σε ένα ολοκαίνουργιο κατάστημα στον πρώτο όροφο του The Mall of Cyprus.
 


 
 


Σε ένα χώρο 150 τετραγωνικών μέτρων το αντρικό brand θέλησε να δημιουργήσει μια ελκυστική ατμόσφαιρα που χρησιμοποιεί "ελάχιστα" υλικά σε άσπρο και μαύρο, φτιάχνοντας μία νέα και σύγχρονη εμπειρία για τον καταναλωτή.

 

 

Το επίσημο άνοιγμα του καταστήματος Celio αναμένεται να πραγματοποιηθεί τον Οκτώβριο του 2019.

Play3rS
Τις πύλες του άνοιξε και ο ανανεωμένος χώρος του Play3r5 Arcade, με νέα παιχνίδια τελευταίας τεχνολογίας που υπόσχονται πολλή διασκέδαση και δώρα.
 

Το κατάστημα καλεί τους επισκέπτες του να ζήσουν μία μέρα γεμάτη arcade περιπέτειες, καθώς και την απόλυτη virtual reality (εικονική πραγματικότητα) εμπειρία.

Flying Tiger
Το ανανεωμένο The Mall of Cyprus υποδέχθηκε και το Flying Tiger Copenhagen, μια παγκόσμια αλυσίδα καταστημάτων design με περισσότερα από 900 καταστήματα σε 30 χώρες στην Ευρώπη, την Ιαπωνία, την Αμερική και την Κορέα με ιδιαίτερα επιτυχημένη παρουσία στις χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται. 
 

 

Στα κατάστημα οι καταναλωτές μπορούν να βρουν 300 νέα προϊόντα κάθε μήνα.
 

Σκοπός της Flying Tiger Copenhagen είναι να παρέχει στους επισκέπτες της προϊόντα με ιδιαίτερο στυλ, σε ένα χαρούμενο και ευχάριστο περιβάλλον, σε προσιτές τιμές.

IQOS
Στον πρώτο όροφο βρίσκεται και το κατάστημα της IQOS, της πρωτοποριακής εναλλακτικής της Philip Morris International (παγκόσμιο ηγέτη στον τομέα των προϊόντων καπνού) στο συμβατικό κάπνισμα.
 

Δειτε Επισης

Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά