Το Ούζο Βαρβαγιάννη αναδείχθηκε κορυφαία Ελληνική επωνυμία

Το Ούζο Βαρβαγιάννη διακρίθηκε με τον τίτλο του Corporate Superbrand 2018-2019 στην τελετή απονομής των βραβείων του ομώνυμου θεσμού που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στην Ελλάδα. Ο διεθνής θεσμός των Corporate Superbrands διεξάγεται σε 89 χώρες στον κόσμο, ενώ οι εταιρείες επιλέγονται και βραβεύονται μετά από ψηφοφορία κριτικής επιτροπής και καταναλωτών.
 
Το βραβείο παρέλαβε ο κ. Γιάννης Βαρβαγιάννης, ένας εκ των διαχειριστών και ιδιοκτητών της Ι. ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗΣ ΕΠΕ, ο οποίος σε δηλώσεις του ανέφερε: «Όταν μια εταιρεία με τόσο ξεχωριστή ιστορία 160 χρόνων, βραβεύεται ως κορυφαία Ελληνική επωνυμία για το 2018-19 στον κλάδο της, από τον παγκόσμιο φορέα Corporate Superbrands, με διεθνή αναγνώριση και προδιαγραφές, πιστοποιεί το μέλλον. Η βράβευση αυτή δεν είναι απλά μια βράβευση ανταμοιβής του έργου των πέντε γενεών της οικογένειας Βαρβαγιάννη, που μέχρι σήμερα διοικεί την εταιρεία, είναι η μετουσίωση του μελλοντικού οράματος σε πράξη από την 6η γενιά».
 
Υπενθυμίζεται ότι οι λάτρεις του ποιοτικού ούζου, μπορούν να το απολαμβάνουν και στην Κύπρο, καθώς το Ούζο Βαρβαγιάννη διατίθενται στην αγορά από την Φώτος Φωτιάδης Διανομείς.
 
Συγκεκριμένα στην κυπριακή αγορά υπάρχουν τρεις τύποι αυτού του μοναδικού και εκλεκτού ποτού, και αυτοί είναι:
 
ΟΥΖΟ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ ΜΠΛΕ
Το κλασικό ούζο από το 1860, γνήσιο απόσταγμα γλυκάνισου και αρωματικών φυτών που παράγεται στους 46% Vol.
 
ΟΥΖΟ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ ΠΡΑΣΙΝΟ
Το αγνό ούζο, με την απαράμιλλη, βελούδινη γεύση, γνήσιο απόσταγμα 100%, που παράγεται στους 42% Vol.
 
ΟΥΖΟ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ
Το σπάνιο ούζο, ξηρό και μεστό στη γεύση, που αποτελεί την κορυφαία ποιότητα και παράγεται στους 48% Vol.
 

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls