Άνοιξε τις πύλες του το πρώτο μουσείο παγωτού στην Κύπρο

Γιορτή για το αγαπημένο μας επιδόρπιο αφού την Πέμπτη 20 Ιουνίου εγκαινιάστηκε το 1ο μουσείο παγωτού στην Κύπρο. Το μουσείο βρίσκεται στις εγκαταστάσεις της εταιρείας Παπαφιλιππου στην Κοκκινοτριμιθιά και είναι μια προσφορά από τον Παναγιώτη Παπαφιλίππου. Στην εκδήλωση ήταν παρόν ο Υπουργός Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας, Γιώργος Λακκοτρύπης όπως και ο πρόεδρος του ΚΕΒΕ Χριστόδουλος Αγκαστινιώτης. 

Μέσα από μια ιστορική αναδρομή, ο επισκέπτης μπορεί να μάθει για τον τρόπο παρασκευής του παγωτού από το 1850 μέχρι σήμερα. Συγκεκριμένα, υπάρχουν ιστορικά μηχανήματα από τον τότε καιρό, παλαιές συσκευασίες αλλά και τα παλαιά μέσα διανομής τα οποία ήταν αμαξάκια και ποδήλατα. Επιπρόσθετα, παρέχεται ενημέρωση για την παγκόσμια ιστορία του παγωτού. Όσον αφορά την Κύπρο, το παγωτό πρωτοεμφανίζεται το 1922 από πρόσφυγες της Μικρά Ασίας.

Ο δημιουργός και εμπνευστής του PAPAFiLiPOU Ice Cream Museum, Παναγιώτης Παπαφιλίππου, δήλωσε στην κάμερα του InBusiness News, πως το μουσείο αποτελεί ένα δώρο προς το κοινό αφού για τόσα χρόνια αγαπά και στηρίζει τα παγωτά Παπαφιλίππου.

Το Μουσείο παγωτού είναι ανοιχτό σε οργανωμένες επισκέψεις σχολείων και άλλα οργανωμένα σύνολα.
 

 

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls