Το πρώτο κατάστημα χονδρικής της METRO ΑΕΒΕ στην Κύπρο

Την είσοδό της στην κυπριακή αγορά, μέσω της νέας θυγατρικής εταιρείας MCC BEST VALUE Ltd, ανακοίνωσε η METRO ΑΕΒΕ, μια 100% ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1976.

Η εταιρεία φέρνει στην Κύπρο ένα νέο μοντέλο χονδρικής πώλησης για επαγγελματίες, εγκαινιάζοντας το πρώτο της κατάστημα με την επωνυμία "BEST VALUE για επαγγελματίες" έως το τέλος του 2019 στη Λεμεσό. 
 
Η επένδυση για το "BEST VALUE για επαγγελματίες" αγγίζει το ποσό των 10 εκατ. ευρώ και αποτελεί σταθμό για τη METRO ΑΕΒΕ, καθώς είναι η πρώτη επιχειρηματική δραστηριότητα της εταιρείας εκτός ελληνικών συνόρων.
  
Το "BEST VALUE για επαγγελματίες" θα φτάσει σταδιακά να απασχολεί ως 80 εργαζόμενους κυρίως Κυπρίους. Βασική προτεραιότητα της εταιρείας είναι η υποστήριξη και η συνεργασία με τοπικούς παραγωγούς, προμηθευτές και αντιπροσώπους, καθώς επίσης η ανάδειξη και προώθηση τοπικών προϊόντων.
 

Αυστηρά για επαγγελματίες
Το νέο κατάστημα έκτασης 2,500 τ.μ. θα εξυπηρετεί αυστηρά επαγγελματίες τόσο από τον κλάδο της μεταπώλησης,(σουπερμάρκετ, mini market, περίπτερα, κάβες, οπωρολαχανοπωλεία, φρουταρίες, κρεοπωλεία, φούρνους, χονδρέμπορους) όσο και από τον κλάδο της μαζικής εστίασης Ho.Re.Ca (εστιατόρια, καφετέριες, ξενοδοχεία, ζαχαροπλαστεία).
 
 
Μιλώντας στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου, ο Γενικός Διευθυντής της MCC BEST VALUE LTD, Γιάννης Βλαχονικολέας ανέλυσε τους λόγους επιλογής της Λεμεσού για το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος: «Η Λεμεσός είναι μία από τις μεγαλύτερες επαρχίες και βρίσκεται σε κομβικό σημείο, καθώς οι αποστάσεις είναι κοντινές και ο χρόνος μετάβασης από μια περιοχή στην άλλη είναι ο ίδιος. Παράλληλα έχει λιμάνι, μαρίνα, ενώ έχει γνωρίσει τουριστική ανάπτυξη και μεγάλες επενδύσεις». Ταυτόχρονα ο κ. Βλαχονικολέας σημείωσε ότι στη Λεμεσό υπάρχουν επαγγελματίες με τους οποίους ενδιαφερόμαστε να συνεργαστούμε".

Το πρώτο κατάστημα της εταιρείας στην Κύπρο θα βρίσκεται στη Μισιαούλη και Καβάζογλου στη Λεμεσό, στο πρώην εργοστάσιο ΛΕΜΕΚΟ.

«One stop shop»
Αυτό που διαφοροποιεί σημαντικά το νέο μοντέλο καταστήματος είναι το γεγονός ότι οι  επαγγελματίες θα μπορούν σε ένα «one stop shop» να ικανοποιούν το μεγαλύτερο εύρος των αναγκών τους και να πραγματοποιούν τις αγορές τους, κερδίζοντας έτσι χρόνο και χρήμα και έχοντας τη δυνατότητα να επιλέγουν από μια μεγάλη γκάμα προϊόντων. Οι νέες πρωτοποριακές προτάσεις που αντικατοπτρίζουν τις τάσεις της αγοράς, αλλά ταυτόχρονα και οι πολύ ανταγωνιστικές  τιμές θα αποτελούν βασικά χαρακτηριστικά της ξεχωριστής αγοραστικής εμπειρίας για τους πελάτες.  

Στο νέο κατάστημα «BEST VALUE για επαγγελματίες», θα περιλαμβάνονται όλα τα τμήματα που χρειάζεται ένας επαγγελματίας τόσο από το χώρο της μεταποίησης, όσο και από της μεταπώλησης για τις αγορές του, ενώ θα υπάρχει ευρύχωρο parking.

Γιατί Λεμεσό
Η πόλη της Λεμεσού επιλέχθηκε λόγω της ραγδαίας εξέλιξής της σε όλους τους τομείς, όπως ο εμπορικός και ο τουριστικός. Το κατάστημα θα στεγαστεί σε ένα νέο και σύγχρονο οικοδόμημα, εκεί όπου παλιά δέσποζε το ιστορικό εργοστάσιο της Lemeco, στη συμβολή των οδών Μισιαούλη, Καβάζογλου και Κώχ.
 
Ποια είναι η METRO
Η ΜΕΤRO AEBE ιδρύθηκε το 1976 με την επωνυμία «METRO Ανώνυμη Εμπορική και Βιομηχανική Εταιρεία Ειδών Διατροφής και Οικιακής Χρήσεως» και το διακριτικό τίτλο METRO. Προήλθε από το συνεταιρισμό οκτώ παντοπωλών, ενώ ήταν από την αρχή και παραμένει πάντα απόλυτα ελληνικών συμφερόντων, με οικογενειακή μετοχική σύνθεση και τεχνοκρατικό τρόπο οργάνωσης. Σήμερα, η ΜΕΤRΟ αριθμεί 49 καταστήματα METRO Cash & Carry και 225 καταστήματα My market σε στρατηγικά σημεία σε όλη την Ελλάδα. 

Τα METRO Cash & Carry ήταν τα πρώτα καταστήματα στην Ελλάδα που, πριν από 43 χρόνια, εγκαινίασαν μία νέα φιλοσοφία αγορών για τους επαγγελματίες μέσω της χονδρικής πώλησης. Σήμερα η αλυσίδα χονδρικής της METRO διατηρεί σταθερά την ηγετική θέση στην ελληνική αγορά τόσο σε όγκο πωλήσεων όσο και σε αριθμό καταστημάτων σε κάθε γωνιά της ελληνικής επικράτειας.

Οι ενοποιημένες πωλήσεις της METRO AEBE έφτασαν το 2018 το 1,2 δισ. ευρώ .

Δειτε Επισης

Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας