Μία εβδομάδα κράτησε η Black Friday σε Megaelectric και Scandia

Από τη Δευτέρα μέχρι το Σάββατο (19-24 Νοεμβρίου), με μία Black Week διήρκησε ο θεσμός της Black Friday στα καταστήματα Megaelectric και Scandia.

Διαβάστε ακόμα: Καλογήρου: Καθοδήγηση για FinTech με Innovation Hub

Τόσο η επισκεψιμότητα όσο και ο τζίρος των πωλήσεων κινήθηκαν σε πολύ ικανοποιητικά επίπεδα και σαφώς υψηλότερα από την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Προετοιμασμένοι οι καταναλωτές
Όπως τόνισε στο InBusinessNews ο Άλκης Γαλατόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Novario, της εταιρείας που διαχειρίζεται τη Scandia και την Megaelectric, οι καταναλωτές που επισκέφθηκαν τα καταστήματα ήταν προετοιμασμένοι και ανέμεναν τις προσφορές εκείνης της περιόδου, κάτι που συνέβαλε καταλυτικά στην επιτυχία του θεσμού.

Πρόσθεσε επίσης ότι όλες ανεξαιρέτως οι κατηγορίες προϊόντων, δηλαδή λευκές συσκευές (όπως κουζίνες, πλυντήρια πιάτων, καταψύκτες), αλλά και είδη οικιακής ψυχαγωγίας και τεχνολογίας (τηλεοράσεις, ψηφιακές φωτογραφικές/βιντεοκάμερες).

Ερωτηθείς για τα είδη τηλεοράσεων που προσέλκυσαν το ενδιαφέρον των αγοραστών, ανέφερε ότι η κάθε κατηγορία είχε τη δική της επιτυχία, είτε επρόκειτο για τηλεοράσεις υψηλής τεχνολογίας (Smart, 4K και Ultra High Definition) είτε και για πιο συμβατικές τηλεοράσεις.

Διαβάστε ακόμα: Ποιοι ελέγχουν το 20% του ΑΕΠ της Κύπρου

Καμία επίπτωση στις πωλήσεις των γιορτών
Όπως ήταν αναμενόμενο, η κίνηση στα καταστήματα Scandia και Megaelectric κορυφώθηκε την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου, ανήμερα της Black Friday, ενώ σημαντικές μέρες από πλευράς επισκεψιμότητας αποδείχθηκαν τόσο η Πέμπτη 22 Νοεμβρίου όσο και το Σάββατο 24 Νοεμβρίου.

Σύμφωνα με τον Άλκη Γαλατόπουλο, αρκετοί ήταν οι καταναλωτές που ανέβαλαν τις αγορές τους το προηγούμενο διάστημα αναμένοντας τις προσφορές κατά τη διάρκεια του θεσμού της Black Friday, δηλαδή προς το τέλος Νοεμβρίου.

Ερωτηθείς αν οι αγορές που έγιναν την περίοδο της Black Friday θα επηρεάσουν τις πωλήσεις που θα γίνουν κατά τη διάρκεια των γιορτών, εξήγησε ότι ο περσινός θεσμός δεν είχε επιπτώσεις στις πωλήσεις της εορταστικής περιόδου εκφράζοντας την εκτίμηση ότι ούτε φέτος θα επηρεαστεί η κίνηση στα καταστήματα.

Δειτε Επισης

Καλοκαιρινά pop-up καταστήματα στο My Mall Λεμεσού-Η απόλυτη εμπειρία αγορών επιστρέφει
Ανανεώνουμε το σαλόνι μας με καλοκαιρινές πινελιές
Δασμοί Τραμπ: Σε ισχύ η μειωμένη επιβάρυνση 10% για τα βρετανικά αυτοκίνητα-Διατηρείται το 25% για την Ιαπωνία
Ανέκαμψαν οι εγγραφές σαλούν αυτοκινήτων-Τα brands με τις περισσότερες σε καινούργια και μεταχειρισμένα
Πλησιάζουν το 50% οι ανακλήσεις για Takata-«Ανέβασαν ρυθμούς τους τελευταίους δύο μήνες οι αντιπροσωπείες»
Παραδοχή Αλέξη Βαφεάδη... Θα εξαντληθεί πολύ νωρίς το κονδύλι του νέου σχεδίου για την ηλεκτροκίνηση
Αυξημένο το εμπόριο αγροδιατροφικών προϊόντων στην Ε.Ε. το πρώτο τρίμηνο του 2025
Ικανοποίηση Κομισιόν για συμφωνία για απλουστευμένη εξωδικαστική επίλυση διαφορών για καταναλωτές
Μαρίνος Γιαλελή: Το οινοποιείο στον Κάθηκα, η σχέση με το κρασί και η νέα ετικέτα διά χειρός Νικόλα Λαδόμματου(pics)
Το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ε.Ε. το πρώτο πεντάμηνο του έτους