Το Μουντιάλ θέλει την καινούργια του τηλεόραση

Εντυπωσιακή άνοδο στις πωλήσεις τηλεοράσεων διαπιστώνουν από την αρχή του φετινού Ιουνίου τα μεγαλύτερα καταστήματα τεχνολογίας και ηλεκτρικών ειδών, καθώς οι ποδοσφαιρόφιλοι φρόντισαν να προμηθευτούν τελευταίας τεχνολογίας συσκευές για να παρακολουθήσουν την αγαπημένη τους διοργάνωση.

Εμφανής είναι η προτίμηση των καταναλωτών σε τηλεοράσεις μεγάλου μεγέθους και υψηλής ευκρίνειας, ενώ πολλοί θεωρούν δεδομένη τη δυνατότητα σύνδεσης με το διαδίκτυο, επιλέγοντας έτσι μία smart TV.

Διαβάστε ακόμα: Οι αριθμοί της νέας Ελληνικής

Θέλουν smart αλλά και υψηλή ανάλυση
Από την πρώτη εβδομάδα του Ιουνίου, δηλαδή λίγο πριν την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου, καταγράφονται αυξημένες πωλήσεις σε τηλεοράσεις. Όπως ανέφερε στο InBusinessNews ο γενικός διευθυντής της A. Stephanis & Co, Χριστόδουλος Στεφανής, παρόλο που οι καταναλωτές προτιμούν smart τηλεοράσεις, με δυνατότητα σύνδεσης στο διαδίκτυο, εντούτοις εμφανής είναι η προτίμηση σε τηλεοράσεις με οθόνη υψηλής ανάλυσης, 4K ultra high definition.

«Αφενός θέλουν να απολαύσουν τις ποδοσφαιρικές αναμετρήσεις σε τηλεόραση υψηλής ευκρίνειας, αφετέρου θέλουν αυτή η συσκευή να μπορεί να συνδεθεί μέσω διαδικτύου με άλλους παρόχους που μεταδίδουν τους αγώνες», τόνισε σχετικά ο κ. Στεφανής.

Διαβάστε ακόμα: VEGAN INDUSTRY: Το κίνημα που έγινε αγορά

Όσον αφορά το κόστος, οι καταναλωτές επιλέγουν τις τηλεοράσεις αναλόγως των οικονομικών τους δεδομένων και των αναγκών τους. Ενδεικτικά, σημειώνεται ότι το 41% των τηλεοράσεων που πωλήθηκαν το τελευταίο διάστημα στα καταστήματα Stephanis κυμαίνονται από €500 - €1,000, το 38% από €250 - €500, το 13% ήταν κάτω των €250, ενώ ένα 8% προτιμούν τηλεοράσεις €1,000 - €2,000.

Οι μάρκες που προτιμώνται είναι η LG με 33%, η Sony με 22%, η Samsung με 18%, ενώ το υπόλοιπο 27% των πωλήσεων καταλαμβάνουν άλλα brands.

Διπλάσια αύξηση στις πωλήσεις
Διπλάσιες είναι συνήθως οι πωλήσεις που καταγράφονται την περίοδο μίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης όπως το Μουντιάλ ή το Euro. Όπως επεσήμανε ο marketing director του Public, Ιπποκράτης Κουρκούμπας, φέτος, η αγορά πριν να ξεκινήσει το World Cup, κατέγραφε ανάπτυξη κοντά στο 5%, σημειώνοντας ότι, επομένως, αυτή την περίοδο, αναμένεται να σημειωθεί 10% άνοδος στις αγορές τηλεοράσεων σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Η εν λόγω αύξηση που κυμαίνεται γύρω στο 10% έχει ήδη ξεκινήσει να καταγράφεται από την αρχή της προηγούμενης εβδομάδας.
«Στα Public εκμεταλλευτήκαμε την ευκαιρία και ενισχύσαμε ακόμα περισσότερο την πρότασή μας για τηλεοράσεις και περιφερειακά αξεσουάρ. Οι ποδοσφαιρόφιλοι θα βρουν αποκλειστικές προσφορές σε τηλεοράσεις για να μετατρέψουν το σαλόνι τους σε στάδιο ποδοσφαίρου, ενώ όλοι όσοι ψάχνουν για τηλεόραση θα βρουν κάτι που να τους ταιριάζει», τόνισε ο κ. Κουρκούμπας.
Ερωτηθείς για το ποιές τηλεοράσεις επιλέγονται από τους λάτρεις του ποδοσφαίρου, ανέφερε ότι οι καταναλωτές δείχνουν την προτίμησή τους σε τηλεοράσεις υπερύψηλης ανάλυσης και υψηλού δυναμικού εύρους. 

«Επιλέγουν smart και 4K τηλεοράσεις που εντυπωσιάζουν με την εικόνα και τον ήχο τους. Στα Public μπορούν να βρουν την τηλεόραση που τους ταιριάζει επιλέγοντας μέσα από μια μεγάλη γκάμα, να τη δουν σε λειτουργία και να απολαύσουν ρεαλιστική εικόνα, ήχο και θέαση πολλών ιντσών», σημείωσε ακόμα.

Εξάλλου, τόνισε ότι η επιλογή της σωστής τηλεόρασης για να ζήσει ο καταναλωτής όλη την ποδοσφαιρική πανδαισία στο έπακρο είναι το πρώτο και πιο σημαντικό βήμα, εξηγώντας ότι η έρευνα για αγορά τηλεόρασης ξεκίνησε μήνες πριν το μεγαλύτερο ποδοσφαιρικό γεγονός του πλανήτη.

Πάνε στα μεγάλα μεγέθη
Στην υψηλότερη ευκρίνεια και στις τηλεοράσεις μεγάλου μεγέθους στρέφονται οι καταναλωτές. Όπως ανέφερε στο InBusinessNews ο διευθύνων σύμβουλος της Novario, από την αρχή του Ιουνίου παρατηρείται έντονη δραστηριοποίηση στην αγορά της τηλεόρασης, κυρίως στα μεγάλα μεγέθη 55-65 ιντσών. Ταυτόχρονα υπάρχει στροφή στην καλύτερη ευκρίνεια, με τους καταναλωτές να επιλέγουν τηλεοράσεις με τεχνολογία OLED και τις μάρκες Panasonic και LG να έχουν την τιμητική τους. 

Παράλληλα, ο κ. Γαλατόπουλος εξήγησε ότι σχεδόν όλοι οι καταναλωτές προτιμούν τις έξυπνες τηλεοράσεις, σημειώνοντας ότι πλέον είναι πιο προσιτές οι τιμές για τις smart TV.

Το κόστος για την απόκτηση μίας τηλεόρασης διαφέρει αναλόγως των χαρακτηριστικών και του μεγέθους της, ενώ το πελατολόγιο αποτελείται τόσο από οικιακούς καταναλωτές όσο και από πρακτορεία στοιχημάτων, καφετέριες, εστιατόρια και ξενοδοχεία.


Αναζητούν καθηλωτική εμπειρία θέασης
Αυξημένο είναι το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινό για απόκτηση τηλεόρασης αυτό το διάστημα, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις να κινούνται ανοδικά. «Η αύξηση αυτή άρχισε να εμφανίζεται από τα τέλη Μαΐου και όσο πλησιάζαμε στην έναρξη των αγώνων του Παγκοσμίου Κυπέλλου οι πωλήσεις αυξάνονταν», τόνισε ο marketing manager της Alpan Electroline, Γαβριήλ Σάββα.

Παράλληλα, σημείωσε ότι «το καταναλωτικό κοινό προτιμά περισσότερο τις τηλεοράσεις μεγάλων ιντσών, smart και υψηλής ευκρίνειας, έτσι ώστε να έχει μία νέα, πιο καθηλωτική εμπειρία θέασης».

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Δεκεμβρίου του IN Business: Παρουσιάζουμε τους βραβευθέντες των 11ων ΚΕΒΕ Βusiness Leader Awards
Σχέδιο για αναζωογόνηση και αύξηση της επισκεψιμότητας της Μακαρίου-Οι έξι άξονες που εξετάζονται
Οι απεργίες στις ουσιώδεις υπηρεσίες και μια συμφωνία 20 ετών που δεν αξιοποιήθηκε ποτέ και πρέπει να γίνει νόμος
Έδωσε πρόταση και αναμένει τις απαντήσεις...Τι προβλέπει η τελική φόρμουλα Παναγιώτου για το σκυρόδεμα
Σε χαμηλές πτήσεις η Black Friday…«Συνηθισμένη μέρα» για τους καταστηματάρχες
Στέλιος Γαβριήλ: 80 με 100 εκατ. το κόστος από την μεγαλύτερη απεργία στην ιστορία της Κυπριακής Δημοκρατίας
Ο CEO του Neon Mall of Pafos στο IΝ Business TV-«Έξι με επτά χιλιάδες επισκέψεις την ημέρα» (video)
Γ. Παναγιώτου: Δεν επηρεάστηκε η απασχόληση των εργαζομένων στην οικοδομική βιομηχανία από την απεργία στο σκυρόδεμα
Απογείωση εσόδων και φουλ για διπλό ρεκόρ ο τουρισμός-«Καθιερώνεται ως έτος αναφοράς για την χώρα μας το 2024»
Αύξηση εσόδων, μείωση δαπανών και υπερδιπλάσιο πλεόνασμα το δεκάμηνο