Εκστρατεία Stella Artois «Buy a Lady a Drink»

INBusinessNews  24/01/2015 13:36
Εκστρατεία Stella Artois «Buy a Lady a Drink»

Εκστρατεία Stella Artois «Buy a Lady a Drink»

INBusinessNews  24/01/2015 13:36

Η Stella Artois και το Water.org, με την υποστήριξη των συνιδρυτών του Matt Damon και Gary White, λανσάρουν την καμπάνια "Buy a Lady a Drink" για να βοηθήσουν να σταματήσουν τα ταξίδια των γυναικών που συλλέγουν νερό στις αναπτυσσόμενες χώρες.

Η Stella Artois έχει κάνει μια δωρεά ύψους 1,2 εκατομμυρίων δολαρίων προς το Water.org και τώρα καλεί τους καταναλωτές να δώσουν τη στήριξη τους σε αυτή την προσπάθεια αγοράζοντας συλλεκτικά ποτήρια (Chalice) της Stella Artois. Κάθε ποτήρι που πωλείται θα βοηθά το Water.org να παρέχει πέντε χρόνια καθαρό νερό σε ένα άτομο στις αναπτυσσόμενες χώρες. 

Στην Κύπρο οι καταναλωτές μπορούν να υποστηρίξουν αυτή την προσπάθεια κάνοντας μια μικρή δωρεάν μέσω της ιστοσελίδας του water.org. Πέραν από την αγορά ενός ποτηριού και την δωρεάν, οι καταναλωτές θα είναι σε θέση να γνωρίσουν περισσότερα σχετικά με την εκστρατεία της Stella Artois «Buy a Lady a Drink», τη συνεργασία με το Water.org καθώς και πραγματικές ιστορίες γυναικών που επηρεάζονται άμεσα από την παγκόσμια κρίση του νερού μεταβαίνοντας στο http://www.BuyALadyADrink.com. 

«Είναι τιμή μας να ενώνουμε δυνάμεις με αυτή την κορυφαία παγκόσμια μάρκα που έχει ενταχθεί δυναμικά στην προσπάθεια για ενίσχυση του Water.org και παράλληλα να συμβάλει ώστε ο κόσμος να έχει επίγνωση του προβλήματος της κρίσης του νερού», δήλωσε ο Gary White, συνιδρυτής του Water.org. «Η επίγνωση είναι εξίσου σημαντική με τη συγκέντρωση χρημάτων», είπε ο συνιδρυτής του Water.org  Matt Damon. «Θέλουμε οι άνθρωποι να καταλάβουν το πρόβλημα σε όλη την πολυπλοκότητα του».

Όπως αναφέρεται, ο σχεδιασμός των τριών μοναδικών και όμορφων ποτηριών Stella Artois είναι εμπνευσμένος από παραδοσιακά χειροποίητα αντικείμενα τριών από τις αναπτυσσόμενες χώρες όπου δραστηριοποιείται το Water.org, συμπεριλαμβανομένων κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων από την Ινδία, καλαθιών από την Αιθιοπία και  κεραμικών από την Ονδούρα. Οι καταναλωτές μπορούν να αγοράσουν τα συλλεκτικά ποτήρια στο Amazon.com στις Ηνωμένες Πολιτείες, στο Shop.StellaArtois.com στο Ηνωμένο Βασίλειο, στο TheChaliceStore.com στην Αργεντινή και στο κέντρο επισκεπτών του Ζυθοποιείου της Stella Artois στο Βέλγιο.

«Είμαστε περήφανοι που ενώνουμε τις δυνάμεις μας με το Water.org, τον Matt Damon και τον Gary White για την επίγνωση της παγκόσμιας κρίσης του νερού που επηρεάζει περισσότερο από 750 εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, και να υποστηρίξει τις προσπάθειες του Water.org μέσω δωρεών και την πώληση των εντυπωσιακά σχεδιασμένων ποτηριών», δήλωσε ο Miguel Patricio, Chief Marketing Officer, AB InBev.

«Η επιτυχημένη πορεία του Water.org δείχνει πως μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά στην προσπάθεια επίλυσης της κρίσης του νερού», δήλωσε η Debora Koyama, Global Vice President, Stella Artois. «Ως βασικό συστατικό στις μπύρες μας, το νερό είναι ένας φυσικός πόρος που η Stella Artois έχει ως στόχο να προστατεύσει και να διατηρήσει. Είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε να επιστρατεύσουμε τους εκατομμύρια φίλους της Stella Artois σε όλο τον κόσμο σε αυτή την προσπάθεια, καθώς και να αξιοποιήσουμε το ποτήρι της Stella Artois ως το σύμβολο της εκστρατείας αυτής».

RELATED ARTICLES

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας