Ballantine’s STAY TRUE

Τώρα οι λάτρεις του σκωτσέζικου ουίσκι Ballantines, έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν αλλά και να απολαύσουν την ολοκαίνουργια συλλεκτική έκδοση του εμβληματικού μπουκαλιού… που συνεχίζει να «προκαλεί» με τη διαχρονική του γεύση και τώρα να εντυπωσιάζει ακόμα πιο πολύ με την εναλλακτική ασπρόμαυρη όψη του!

Το Ballantines, σε συνεργασία με τον διάσημο καλλιτέχνη Joshua Vides, λανσάρει τη νέα συλλεκτική έκδοσή του, συνδυάζοντας άψογα τη φιλοσοφία του διαχρονικού σκωτσέζικου ουίσκι που παραμένει μέχρι και σήμερα αληθινό, με το ταλέντο και την δημιουργικότητα.

Είναι γεγονός ότι κάθε φορά που ο Vides επανασχεδιάζει την εικόνα διάφορων αντικειμένων της καθημερινότητας, τους προσδίδει μία μοναδική εμφάνιση! Γι’ αυτό το λόγο, παραμένοντας πιστός στο καλλιτεχνικό του στυλ, αποδέχθηκε την πρόσκληση του Ballantines για να σχεδιάσει με τον δικό του τρόπο την ετικέτα της εμβληματικής μπουκάλας, τις συσκευασίες δώρων, καθώς επίσης και αλλά διάφορα στοιχεία της πλούσιας κληρονομιάς και του πρωτοποριακού πνεύματος του brand.

O δημιουργικός καλλιτέχνης είναι γνωστός σε όλο τον κόσμο για τη μετατροπή αντικειμένων και χώρων σε μορφή κόμικς, με χειρόγραφες εικονογραφήσεις και έντονες γραμμές. Τόσο η δουλειά του όσο και το στυλ του ενσωματώνονται στην κουλτούρα του Ballantines που υποστηρίζει ότι πρέπει να δημιουργείς με τον δικό σου τρόπο, ακολουθώντας μία πρωτότυπη προσέγγιση στο σχεδιασμό.
 

Όπως το Ballantines δείχνει να σπάει τους συμβατικούς κώδικες του σκωτσέζικου ουίσκι και να αμφισβητεί το πώς το αντιλαμβάνονται οι άνθρωποι, έτσι και ο Joshua κάνει το ίδιο μέσω των εναλλακτικών οπτικών σχεδιασμών του. Είναι γνωστό, άλλωστε, πως το μοναδικό ορθογώνιο σχήμα του Ballantines Finest, σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να κρύβεται σε ειδικά διαμορφωμένες τσάντες από τους πωλητές, στο πλαίσιο των ελέγχων που γίνονταν κατά την περίοδο της ποτοαπαγόρευσης. Εμπνευσμένος λοιπόν από μία ιστορία 100 ετών, ο Vides δεν επανασχεδίασε απλώς την εικόνα του μπουκαλιού, αλλά μία μοναδική στο είδος της συσκευασία, που θα κάνει σύντομα την είσοδό της στην παγκόσμια αγορά.

Θέλοντας να γιορτάσει περισσότερο το λανσάρισμα, ο Joshua Vides θα δώσει μία διαφορετική όψη στο φυσικό χώρο του ουίσκι -που δεν είναι άλλος από τα μπαρ- δημιουργώντας εντυπωσιακές ασπρόμαυρες και μυστικές εμπειρίες απόλαυσης ποτού, που θα κάνουν την εμφάνισή τους σε κρυφές τοποθεσίες, από την Πολωνία μέχρι την Κίνα, στις αρχές του επόμενου χρόνου.

Σχετικά με τη συνεργασία του, ο Joshua Vides ανέφερε χαρακτηριστικά: «Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που συνεργάζομαι με το Ballantine’s. Από την αρχή, η ενέργεια βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο και χαίρομαι που καταφέραμε να δημιουργήσουμε οργανικά στοιχεία για αυτό το έργο, από την αρχή μέχρι το τέλος. Πιστεύω ότι μοιραζόμαστε την ίδια κατεύθυνση και αποφασιστικότητα για να δημιουργήσουμε με τους δικούς μας όρους μία νοοτροπία που συμφωνεί με το «κάν’ το με τον δικό σου τρόπο»!

Ο Mathieu Deslandes, Ballantines Marketing Director, πρόσθεσε: «Το Ballantines έχει μία τόσο πλούσια κληρονομιά που μας δίνει τη δυνατότητα να την εξερευνήσουμε κι άλλο μέσω της συνεργασίας μας με τον Joshua. Η προσέγγισή μας είναι πολύ απλή, γεγονός που έκανε όλο το έργο συναρπαστικό και σε άριστα επίπεδα συνεργασίας. Υποστηρίζουμε τους ανθρώπους που δημιουργούν με τον δικό τους τρόπο, όπως κάνουμε κι εμείς με το σκωτσέζικο ουίσκι. Γι’ αυτό και χαιρόμαστε για τη συνεργασία μας με τον Joshua, o οποίος ακολουθεί την ίδια γραμμή στα καλλιτεχνικά του έργα. Οι συλλεκτικές εκδόσεις είναι και οι πιο ανατρεπτικές μας μέχρι σήμερα, γι’ αυτό και ανυπομονούμε να μετατρέψουμε τα ράφια των σημείων πώλησης σε ασπρόμαυρα, σε ολόκληρο τον κόσμο».

Για περισσότερες πληροφορίες, σχετικά με τη συνεργασία με τον Joshua Videsκάνε κλικ στο https://www.ballantines.com/en-CY/pages/joshua-vides-limited-edition

Δειτε Επισης

Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου