Η επιτυχία πίσω από το Pumpkin Spice Latte, το πιο δημοφιλές ρόφημα των Starbucks

Τα τελευταία 17 χρόνια, κάθε φθινόπωρο, τα Starbucks επαναφέρουν σταθερά στο μενού τους το Pumpkin Spice Latte (PSL), ένα ρόφημα που έχει αγαπηθεί περισσότερο από κάθε άλλο, αφού από το λανσάρισμά του, το 2003, μέχρι σήμερα έχει γίνει το #1 εποχιακό ρόφημα με 425 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο! 
 
Τι γνωρίζουμε όμως για την ιστορία της αγαπημένης γεύσης του Φθινοπώρου;
 
Όλα ξεκίνησαν στο εργαστήριο έρευνας και ανάπτυξης των Starbucks στο Seattle όπου o Peter Dukes, Διευθυντής Espresso Αμερικής για τα Starbucks και η ομάδα του, έψαχνε για ένα νέο ρόφημα να προστεθεί στη σειρά του εσπρέσο. Έτσι άρχισαν να εξερευνούν ιδέες για ένα ρόφημα με εσπρέσο, εμπνευσμένο από κολοκύθα. Για να πειραματιστούν, έφεραν στο γραφείο μια πίττα κολοκύθας. Δοκίμαζαν μια μπουκιά πίττας κολοκύθας συνδυάζοντάς την με μια γουλιά ζεστό εσπρέσο – ψάχνοντας να βρουν ποιες γεύσεις από την πίτα συμπληρώνουν καλύτερα τον καφέ.
Κατέληξαν σε μια συνταγή που χρησιμοποιούσε μια σως από μπαχαρικά κολοκύθας με κανέλα, γαρύφαλλο και μοσχοκάρυδο σε συνδυασμό με εσπρέσο και γάλα στον ατμό και γαρνιρισμένο με γλυκιά σαντιγί. Το φθινόπωρο του 2003, η Starbucks έφερε για πρώτη φορά το ρόφημα σε 100 καταστήματα στο Βανκούβερ και την Ουάσιγκτον, για την πρώτη δοκιμή. Από την πρώτη στιγμή του λανσαρίσματός του το ρόφημα είχε μεγάλη ανταπόκριση. Σήμερα το PSL βρίσκεται σε πάνω από 50 χώρες σε Αμερική, Μέση Ανατολή, Αφρική και ολόκληρη την Ευρώπη.
 

Ένα από τα μυστικά της επιτυχίας του Pumpkin Spice Latte είναι η εποχικότητα και η αποκλειστικότητά του. Το κοινό περιμένει με ανυπομονησία κάθε χρονιά να το βρει στα καταστήματα. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει και ο επικεφαλής της ομάδας που το δημιούργησε, Peter Dukes, «Είναι κάτι περισσότερο από ένα ρόφημα, έχει γίνει ο προάγγελος του φθινοπώρου». Το PSL έχει γίνει τόσο δημοφιλές που έχει τους δικούς του λογαριασμούς σε Instagram, Twitter, Facebook, και Tumblr. Χαρακτηριστικό είναι ότι κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου τα hashtag #psl και #pumpkinspicelatte χρησιμοποιούνται σε εκατομμύρια αναρτήσεις στα social media.
 
Φέτος, τα Starbucks καινοτομούν και προσφέρουν το ρόφημα και σε vegan εκδοχή με τη νέα vegan σαντιγί που είναι πλέον διαθέσιμη για όλα τα ροφήματα με σαντιγί, τη σως του που δεν περιέχει γαλακτοκομικά σε συνδυασμό με την επιλογή γάλακτος σόγιας, αμυγδάλου, καρύδας ή και βρώμης διατηρώντας πάντα την ξεχωριστή γεύση του ροφήματος.

Δειτε Επισης

Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου