Private Label Products – SPAR Cyprus: Προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του καταναλωτή

Το παγκόσμιο δίκτυο SPAR δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 48 χώρες ανά το παγκόσμιο με 13000+ καταστήματα. Είναι το 2ο μεγαλύτερο δίκτυο σε αριθμό καταστημάτων στο κόσμο εξυπηρετώντας καθημερινά 13 εκατομμύρια καταναλωτές. 

Όσον αφορά τα προϊόντα ιδιωτική ετικέτας, η SPAR έχει αναπτύξει μια γκάμα προϊόντων δοκιμασμένα σε όλο τον κόσμο. Όπως δήλωσε ο Στέλιος Νικολάου, Chief Operations Officer της SPAR Cyprus «Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας προσφέρουν στο καταναλωτή επιπλέον επιλογές στα καθημερινά του ψώνια, με άριστη ποιότητα και σημαντικά χαμηλότερη τιμή από τα επώνυμα προϊόντα»
 
 

Πώς τα brand σας διαφοροποιούνται από τον ανταγωνισμό και γιατί τα προϊόντα private label είναι σημαντικά;  
Είναι προϊόντα που προσφέρουν στον καταναλωτή επιπλέον επιλογές στα καθημερινά του ψώνια, με άριστη ποιότητα και σημαντικά χαμηλότερη τιμή από τα επώνυμα προϊόντα. Επίσης, η άριστη ποιότητα και η χαμηλή τιμή, δημιουργούν μια σχέση εμπιστοσύνης και πιστότητας μεταξύ των καταναλωτών και του καταστήματος.
 
Σε ποιες κατηγορίες έχουν παρουσία τα προϊόντα σας;
Σήμερα, στα καταστήματα μας, υπάρχουν περισσότερα από 1000 προϊόντα με την επωνυμία SPAR, με παρουσία σε όλες τις κατηγορίες ξηρών προϊόντων όπως μακαρόνια, πάστες, κονσέρβες, δημητριακά, καφέδες, αναψυκτικά, χυμούς, μεγάλη γκάμα από βιολογικά, χωρίς γλουτένη και χωρίς ζάχαρη προϊόντα, χαρτικά, απορρυπαντικά, καθαριστικά σπιτιού και προϊόντα προσωπικής φροντίδας. Για περαιτέρω ανάπτυξη της συλλογής αυτής, σκοπεύουμε στο μέλλον να προχωρήσουμε και στις υπόλοιπες κατηγορίες σε είδη ψυγείου, κατάψυξης και συντήρησης.
Επίσης, σκοπεύουμε να αναπτύξουμε και τοπικά προϊόντα κάτω από την επωνυμία SPAR σε συνεργασία με τοπικούς παραγωγούς.
 
Ποιο είναι το μέλλον των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στο κυπριακό λιανεμπόριο;
Η διείσδυση των προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας στην Κύπρο, αυτή τη στιγμή είναι σε χαμηλότερο επίπεδο σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη. Αυτό δημιουργεί μια σημαντική ευκαιρία για όσους ασχολούνται με το λιανεμπόριο αφού μπορούν να προσφέρουν στους καταναλωτές μια ολοκληρωμένη σειρά με καλή σχέση ποιότητας και τιμής. Πιστεύουμε ότι στα επόμενα 3-5 χρόνια, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας μπορούν να διπλασιάσουν τη συμμετοχή τους στο καλάθι του Κύπριου καταναλωτή, ώστε να προσεγγίσουμε σ’ ένα βαθμό τα ευρωπαϊκά δεδομένα.
 
 
 
 

Δειτε Επισης

Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου