Στρατηγούλα Βαμβαλή: Έσοδα άνω των €2 δισ. για τη Schwarzkopf

Το 1898, σ’ ένα μικρό φαρμακείο στο Βερολίνο, ο Hans Schwarzkopf δημιούργησε το πρώτο προϊόν της ομώνυμης φίρμας, με το όραμα να καταφέρει να υπηρετήσει πιστά τη δέσμευσή του στην ατομικότητα, τη δημιουργικότητα, τη μόδα και το πνεύμα της εποχής. 120 χρόνια μετά, η Schwarzkopf αποτελεί το κορυφαίο brand καλλυντικών της Henkel παγκοσμίως, με έσοδα που ξεπερνούν τα € 2 δισ. και προέρχονται κυρίως από τα κανάλια των πωλήσεων σε super markets και κομμωτήρια.

Με αφορμή τα 120 χρόνια καινοτομίας, ποιότητας και τεχνογνωσίας της Schwarzkopf, η GPM Henkel διοργάνωσε ένα «ταξίδι στον χρόνο», με ένα μοναδικό fashion-hair show στη Λευκωσία, όπου παρουσιάστηκαν τα στυλ μαλλιών των 12 περασμένων δεκαετιών.

Μεταξύ των επίσημων προσκεκλημένων της λαμπερής βραδιάς ήταν και η Στρατηγούλα Βαμβαλή, Head of Marketing & Trade Marketing Beauty Retail της Henkel Hellas, την οποία συνάντησε η ομάδα του InBusinessNews TV στα παρασκήνια της φωτογράφησης για το περιοδικό INBusiness Απριλίου.

Στη συνέντευξη που μας παραχώρησε, η κ. Βαμβαλή αναφέρθηκε στη νέα καμπάνια της Schwarzkopf #createyourstyle, που εξυμνεί τη δημιουργικότητα και την αυτοπεποίθηση, αλλά και στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης “Million Chances”, που έχει ως στόχο να δώσει εκπαιδευτικές κι επαγγελματικές ευκαιρίες σε γυναίκες οι οποίες αντιμετωπίζουν προβλήματα και φιλοδοξεί σύντομα να ξεκινήσει και στην Κύπρο.

Δειτε Επισης

Πέραν των €33 δισ. έσοδα ΦΠΑ το 2024 μέσω συστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Ενώπιον της ΕΠΑ η εξαγορά του Foody Market από τις υπεραγορές Αλφαμέγα
Toyota Κύπρου: Ολοκλήρωσε το μεγάλυτερο μέρος των ανακλήσεων σε οχήματα ευρωπαϊκών προδιαγραφών
Lidl Κύπρου: Γιορτάζει τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του καταστήματός της στο Neon Mall of Pafos
Epic: Ακραία φαινόμενα προσφορών με έως €320 σε smartphones και 50% έκπτωση στο πάγιο 2ης γραμμής
Διαπιστώνουν υπέρμετρη αύξηση των λιανικών τιμών φρούτων και λαχανικών οι καταναλωτές-Ζητούν λήψη μέτρων
Δυναμική είσοδος στην κυπριακή αγορά για τη BYD...Ξεπέρασε τις 100 παραγγελίες μέσα σε μόλις 50 ημέρες
Τα υβριδικά οδηγούν την κούρσα της αγοράς αυτοκινήτων μαζί με τα βενζινοκίνητα-Οι κορυφαίες μάρκες του πρώτου εξαμήνου
Η γαλακτοβιομηχανία Όμηρος, το μπαράζ επενδύσεων και η πολλαπλή στόχευση της καθόδου στην Κύπρο
Τα κριτήρια για τα €4 εκατ. ανά έτος την επόμενη τριετία με στόχο την αύξηση της παραγωγής αιγοπρόβειου γάλακτος