Έξυπνες επικοινωνιακά καμπάνιες πραγματοποιεί η Imperio βάζοντας μεταξύ ανθρώπων και αγοράς ακινήτων τον έρωτα. Πιο συγκεκριμένα η Imperio επικοινωνεί τον Έρωτα, ως ένα μέτρο σύγκρισης που μπορεί κάποιος να αντιληφθεί το βαθμό της επιθυμίας του για μια τόσο σχεδιαστικά και ποιοτικά άψογη κατοικία της Imperio.
Έτσι η νέα καμπάνια της Imperio εδώ και λίγες μέρες είναι εμφανής σε οδηγούς και πεζούς στους δρόμους της Λεμεσού, στοχεύοντας να φανερώσει κάποια δείγματα της δουλειάς της σε όλους τους ενδιαφερόμενους που ψάχνουν μια ιδανική κατοικία με υψηλές προδιαγραφές.
H Imperio με την κίνηση της αυτή δίνει επίσης άλλη μια σπουδαία ευκαιρία για τους λάτρεις της δουλειάς της. Έτσι προσφέρει επώνυμα έπιπλα αξίας €25,000 σε όσους ανακαλύψουν τον σωστό αριθμό των σημείων που διαφημίστηκε με την υπογραφή της συμφωνίας για την απόκτηση της νέας τους κατοικίας έως τις 3 του Δεκέμβρη 2012.
Ροή Ειδήσεων
Πριν 4 λεπτά| ΕΜΠΟΡΙΟ
Άμεση επιστροφή επαναχρησιμοποιούμενων κιβωτίων γεωργικών προϊόντων στους ιδιοκτήτες - Τι αποφάσισε το Υπ. Γεωργίας
Πριν 6 λεπτά| ΚΥΠΡΟΣ
Με άνοδο έκλεισε το ΧΑΚ τη Δευτέρα
Πριν 45 λεπτά| Lifestyle
Ανακοινώθηκε ο 1ος Cablenet Famagusta Marathon – Protaras 30km Race, More than a Race
Πριν 46 λεπτά| Ενέργεια
Ηλεκτρική διασύνδεση: Απαντά στον Κεραυνό το ελληνικό Υπουργείο Ενέργειας – «Τηρούμε τα συμφωνηθέντα»
Πριν 59 λεπτά| ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΗΣ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Neocleous Tower: Πρώτο έργο με πιστοποίηση LEED Gold στην Κύπρο
Πριν 1 ώρα| ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Άγγελος Χοντουλίδης: Η μαύρη αγορά υπάρχει και δεν μπορούμε να κάνουμε ότι δεν τη βλέπουμε
Πριν 1 ώρα| ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Online casino: Ώρα για ρύθμιση της αγοράς στην Κύπρο (video)
Πριν 1 ώρα| ΚΥΠΡΟΣ
ΑΤΑ: Ενωμένοι, αποφασισμένοι και με κοινή στρατηγική πάνε στη συνάντηση με τους Υπουργούς Οικονομικών και Εργασίας οι εργοδότες
Πριν 1 ώρα| Lifestyle