Έξυπνες επικοινωνιακά καμπάνιες πραγματοποιεί η Imperio βάζοντας μεταξύ ανθρώπων και αγοράς ακινήτων τον έρωτα. Πιο συγκεκριμένα η Imperio επικοινωνεί τον Έρωτα, ως ένα μέτρο σύγκρισης που μπορεί κάποιος να αντιληφθεί το βαθμό της επιθυμίας του για μια τόσο σχεδιαστικά και ποιοτικά άψογη κατοικία της Imperio.
Έτσι η νέα καμπάνια της Imperio εδώ και λίγες μέρες είναι εμφανής σε οδηγούς και πεζούς στους δρόμους της Λεμεσού, στοχεύοντας να φανερώσει κάποια δείγματα της δουλειάς της σε όλους τους ενδιαφερόμενους που ψάχνουν μια ιδανική κατοικία με υψηλές προδιαγραφές.
H Imperio με την κίνηση της αυτή δίνει επίσης άλλη μια σπουδαία ευκαιρία για τους λάτρεις της δουλειάς της. Έτσι προσφέρει επώνυμα έπιπλα αξίας €25,000 σε όσους ανακαλύψουν τον σωστό αριθμό των σημείων που διαφημίστηκε με την υπογραφή της συμφωνίας για την απόκτηση της νέας τους κατοικίας έως τις 3 του Δεκέμβρη 2012.
Ροή Ειδήσεων
Πριν 34 λεπτά| ΚΥΠΡΟΣ
Οριακά κέρδη κατέγραψε την Τρίτη το ΧΑΚ
Πριν 1 ώρα| ΚΥΠΡΟΣ
ILO: Παρουσίαση της προτεινόμενης Συνταξιοδοτικής Μεταρρύθμισης στο ΔΣ ΚΕΒΕ
Πριν 1 ώρα| ΚΥΠΡΟΣ
Ανησυχίες για εργασιακό μέλλον εξέφρασαν μαθητές σε Πρόεδρο Χριστοδουλίδη και Ρομπέρτα Μέτσολα
Πριν 2 ώρες| Ελλάδα
Πτώση στο οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα τον Νοέμβριο - Ήπια βελτίωση σε κατασκευές και λιανεμπόριο
Πριν 2 ώρες| Ενέργεια
Επιτροπή Ενέργειας: Ζητά επέκταση σχεδίων που αφορούν τη χρήση ΑΠΕ και συναφή θεμάτων
Πριν 2 ώρες| ΕΜΠΟΡΙΟ
Σύνδεσμος Καταναλωτών: Το e-kalathi απέτυχε σε μεγάλο βαθμό να πετύχει τους στόχους του
Πριν 3 ώρες| EASY ECONOMICS Season 4
Easy Economics 4: Οικονομικές αποφάσεις που μετράνε
Πριν 3 ώρες| Brands
TOYOTA GAZOO Racing: Ολοκλήρωσε μια καθόλα επιτυχημένη χρονιά στο WRC
Πριν 3 ώρες| Χρηματοοικονομικά






