Έξυπνες επικοινωνιακά καμπάνιες πραγματοποιεί η Imperio βάζοντας μεταξύ ανθρώπων και αγοράς ακινήτων τον έρωτα. Πιο συγκεκριμένα η Imperio επικοινωνεί τον Έρωτα, ως ένα μέτρο σύγκρισης που μπορεί κάποιος να αντιληφθεί το βαθμό της επιθυμίας του για μια τόσο σχεδιαστικά και ποιοτικά άψογη κατοικία της Imperio.
Έτσι η νέα καμπάνια της Imperio εδώ και λίγες μέρες είναι εμφανής σε οδηγούς και πεζούς στους δρόμους της Λεμεσού, στοχεύοντας να φανερώσει κάποια δείγματα της δουλειάς της σε όλους τους ενδιαφερόμενους που ψάχνουν μια ιδανική κατοικία με υψηλές προδιαγραφές.
H Imperio με την κίνηση της αυτή δίνει επίσης άλλη μια σπουδαία ευκαιρία για τους λάτρεις της δουλειάς της. Έτσι προσφέρει επώνυμα έπιπλα αξίας €25,000 σε όσους ανακαλύψουν τον σωστό αριθμό των σημείων που διαφημίστηκε με την υπογραφή της συμφωνίας για την απόκτηση της νέας τους κατοικίας έως τις 3 του Δεκέμβρη 2012.
Ροή Ειδήσεων
Πριν 1 ώρα| ΚΥΠΡΟΣ
Μικρές ζημιές την Πέμπτη στο ΧΑΚ
Πριν 2 ώρες| ΔΙΕΘΝΗ
Συμφωνία Αιγύπτου - Κατάρ για ανάπτυξη πολυτελών ακινήτων και τουριστικών υποδομών στις αιγυπτιακές ακτές Μεσογείου
Πριν 2 ώρες| ΚΥΠΡΟΣ
NURISH: Η Κύπρος σε ερευνητικό πρόγραμμα Ε.Ε. για την ανθεκτικότητα των αγροτικών περιοχών
Πριν 2 ώρες| ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΗΣ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Μέχρι 10 Δεκεμβρίου οι προσφορές για Επιστημονικό Τεχνολογικό Πάρκο στο Πεντάκωμο
Πριν 2 ώρες| ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΗΣ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Ανάπτυξη των ακριτικών περιοχών του Δήμου Λευκωσίας ζητά η Επιτροπή Εσωτερικών - 1200 κενές οικιστικές μονάδες
Πριν 3 ώρες| ΚΥΠΡΟΣ
Αρνητικός ο πληθωρισμός τον Οκτώβριο
Πριν 3 ώρες| Ενέργεια
RPT Tsanos Group: «Κλειδί» η άμεση προσαρμογή στη σύγχρονη αγορά
Πριν 4 ώρες| ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΗΣ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
SLK Development: Ένα μοναδικό Presale Event για τα μεγάλα έργα Lumina Mare και Horizon Towers
Πριν 4 ώρες| ΕΜΠΟΡΙΟ






