Το Υπουργικό Συμβούλιο, κατά τη σημερινή του συνεδρίαση, αποφάσισε τον διορισμό του κ. Μάριου Πιέρη ως Επιτρόπου Ρυθμίσεως εκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων και του κ. Γεώργιου Γεωργίου ως Βοηθού Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων, για χρονική περίοδο έξι ετών.
Σημειώνεται ότι ο κ. Πιέρης διαδέχεται τον Γιώργο Μιχαηλίδη, ο οποίος κατείχε μέχρι σήμερα τη θέση.







