powered by cbn INB-DIGITAL-EDITIONS LOGO-PNG-108
Powered byAyia Napa Marina - Επιχειρήσεις | Τουρισμός - Εστίαση

TUI: Στην κορυφή η Ελλάδα στα ταξίδια για τους Γερμανούς το 2026 - Οι πρώτες τάσεις της νέας θερινής σεζόν

Θετικά μηνύματα για τη θερινή σεζόν του 2026 λαμβάνει για τους ελληνικούς προορισμούς ο όμιλος της ΤUI, έχοντας ανοίξει τις κρατήσεις για το επόμενο έτος από τη Γερμανία, την πρώτη αγορά εισερχόμενου τουρισμού για την Ελλάδα.

Έστω κι αν είναι ακόμη νωρίς «οι νέες τάσεις δείχνουν ότι η Ελλάδα βρίσκεται στην κορυφή, σημειώνοντας εξαιρετική έναρξη της σεζόν με σταθερά υψηλή ζήτηση», επισημαίνει στο σχετικό του σχόλιο ο μεγαλύτερος ταξιδιωτικός οργανισμός στην Ευρώπη καταγράφοντας άνοδο στις κρατήσεις τόσο στους μεγάλους και δημοφιλείς προορισμούς όπως η Κρήτη και η Ρόδος στο Αιγαίο, η Κέρκυρα στο Ιόνιο αλλά και σε μικρότερα νησιά όπως π.χ. η Σάμος.

Ζήτηση καταγράφει επίσης η Χαλκιδική προσελκύοντας οικογένειες και παρουσιάζοντας διψήφια αύξηση αφίξεων. «Συνολικά, περίπου 4 εκατομμύρια ταξιδιώτες επιλέγουν κάθε χρόνο την Ελλάδα μέσω της TUI στα 50 ξενοδοχεία που συνδέονται με τον όμιλο τόσο στην ηπειρωτική χώρα όσο και στα νησιά.

Η TUI fly πραγματοποιεί περίπου 180 πτήσεις την εβδομάδα από τη Γερμανία προς Κρήτη, Ρόδο και Κω, ενώ η νέα συμφωνία συνεργασίας με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) έχει στόχο να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τους ελληνικούς προορισμούς.

Αυτή την στιγμή η Ελλάδα βρίσκεται σχεδόν ισότιμα στην πρώτη θέση με την Ισπανία ως κορυφαίος προορισμός και ακολουθεί η Τουρκία», επισημαίνεται χαρακτηριστικά. «Η Ελλάδα εξελίσσεται στον… αστέρα της σεζόν, λόγω της της υψηλής ζήτησης σε όλα τα νησιά αλλά και τις ενισχυμένες συχνότητες στις πτήσεις της TUI fly».

Επισημαίνεται εδώ ότι ο ΕΟΤ έχει εγκρίνει πρόσφατα πρόγραμμα συνδιαφήμισης με την ΤUI με συνολική δαπάνη για τον Οργανισμό στις 753.450 ευρώ.

Τάσεις και επιμέρους προορισμοί

Ως προς τους επιμέρους προορισμούς της Μεσογείου, στην πρώτη θέση ως επιλογή των Γερμανών για την επόμενη θερινή σεζόν βρίσκεται η Αττάλεια με τη Μαγιόρκα να ακολουθεί αμέσως μετά.

Η Κρήτη, η Ρόδος και η Κως αποτελούν τους δημοφιλέστερους ελληνικούς προορισμούς, συμπληρώνοντας το τοπ 5, από την Τρίτη έως και την πέμπτη θέση.

Σημαντική αύξηση, σε διψήφιο ποσοστό, επίσης η Αίγυπτος, με ένα +30%, αποτελώντας σταθερή επιλογή πλέον και για την καλοκαιρινή περίοδο.

Στους οδικώς εύκολους προσβάσιμους προορισμούς, η TUI δίνει έμφαση για το καλοκαίρι του 2026 στην Ιταλία, με 70 νέα ξενοδοχεία, εκ των οποίων πολλά στο βόρειο τμήμα της χώρας, ενώ στα μακρινά ταξίδια, Μαυρίκιος και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα καταγράφουν σημαντική αύξηση στις κρατήσεις.

Στις νέες τάσεις με κερδισμένους και ελληνικούς προορισμούς, είναι οι εξατομικευμένες οργανωμένες περιηγήσεις για επιπλέον εμπειρίες και επαφή με τον τοπικό πληθυσμό, αλλά και τα ταξίδια στις πόλεις ως σύντομες αποδράσεις city break.

Στην πρώτη κατηγορία ταξιδιών, με εγγύηση υλοποίησης του ταξιδιού από την ΤUI όταν πρόκειται για 4 και πλέον ταξιδιώτες, ο όμιλος έχει αυξήσει για τη σεζόν του 2026 την γκάμα των προτεινόμενων προορισμών από 70 σε 114 με τις νέες διαδρομές να περιλαμβάνουν και την Πελοπόννησο μαζί με τη Σικελία, την Ανδαλουσία και την Καππαδοκία.

Αντίστοιχα τα ταξίδια city break καταγράφουν άνοδο 9%, καθώς ολοένα και περισσότεροι ταξιδιώτες αξιοποιούν διαστήματα εκτός της κύριας άδειάς τους για σύντομες αποδράσεις σε πόλεις.

Στο πλαίσιο αυτό, η TUI ενισχύει σημαντικά την παρουσία του ομίλου κυρίως στο Παρίσι, την Κωνσταντινούπολη, την Αθήνα, το Λονδίνο και το Πόρτο.

Ροή Ειδήσεων

Hellenic Bank Χορηγός Ροής INB
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
;