powered by cbn INB-DIGITAL-EDITIONS LOGO-PNG-108

Η SOFTSWISS στηρίζει για τρίτη χρονιά την εκστρατεία ανδρικής υγείας Movember

Η SOFTSWISS, κορυφαίος πάροχος λογισμικού στον κλάδο του iGaming, ανακοινώνει την ενεργή της συμμετοχή στην παγκόσμια εκστρατεία Movember, η οποία είναι αφιερωμένη στην ευαισθητοποίηση για την υγεία των ανδρών.

Η πρωτοβουλία αυτή εστιάζει σε κρίσιμα θέματα, όπως ο καρκίνος του προστάτη και των όρχεων, ενώ παράλληλα προωθεί τον ανοιχτό διάλογο γύρω από την ψυχική ευεξία των ανδρών.

Για τρίτη συνεχή χρονιά, η SOFTSWISS στηρίζει την ετήσια εκστρατεία, με στόχο τη δημιουργία ευκαιριών για τους άνδρες ώστε να αρχίσουν να μιλούν ανοιχτά για την υγεία τους και να υποβάλλονται σε προληπτικούς ελέγχους.

Με το σλόγκαν “Unmask the Mo-ment. Reveal what's real” το Movember ενθαρρύνει τους ανθρώπους να υιοθετήσουν την αυθεντικότητά τους, να συνδεθούν με τους γύρω τους και να εκφράσουν γνήσια συναισθήματα.

Το λογοπαίγνιο «Mo-Ment» αντηχεί το όνομα της καμπάνιας και αποτίει φόρο τιμής στο εμβληματικό της σύμβολο – το μουστάκι.

Υπογραμμίζοντας την εταιρική αξία «We care», η εταιρεία διοργανώνει ειδικές ενέργειες τόσο διαδικτυακά όσο και δια ζώσης καθ' όλη τη διάρκεια του μήνα. Φέτος, οι εργαζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το θέμα του διαδικτυακού σεμιναρίου που είναι αφιερωμένο στο Movember, ενώ συμμετέχουν και στην πλέον καθιερωμένη πρόκληση του να αφήνεις μουστάκι η οποία έχει ήδη αποσπάσει αναγνώριση από την ομάδα.

Όλα τα μέλη της ομάδας της SOFTSWISS λαμβάνουν, επιπλέον επιχορήγηση για υπερηχογράφημα πυέλου.

Παράλληλα, οι εργαζόμενοι μοιράζονται τις γνώσεις και τις πρακτικές συμβουλές τους για τη δημιουργία ενός μοναδικού, εσωτερικού SOFTSWISS Οδηγού για την Ανδρική Ευεξία. Τα γραφεία της εταιρείας στη Βαρσοβία, το Πόζναν και την Τιφλίδα παρέχουν κίνητρα για την προώθηση υγιεινών συνηθειών και ενός δραστήριου τρόπου ζωής.

«Γνωρίζουμε ότι στον σημερινό γρήγορο κόσμο, είναι εύκολο να παραμελήσουμε αυτό που πραγματικά έχει σημασία - την υγεία μας.

Το κίνημα Movember μάς υπενθυμίζει να κάνουμε μια παύση, να αφουγκραζόμαστε και να μιλάμε πιο ανοιχτά για την υγεία. Πιστεύουμε ότι η ουσιαστική αλλαγή συχνά ξεκινά με μικρές συζητήσεις και πρωτοβουλίες που, με την πάροδο του χρόνου, επιφέρουν μια πραγματική διαφορά σε ολόκληρη την κοινότητα», δήλωσε ο Sergey Kastukevich, Αναπληρωτής CTO της SOFTSWISS.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, τον Οκτώβριο, η SOFTSWISS είχε ξεκινήσει την εκστρατεία Pink October  για την ευαισθητοποίηση σχετικά με τον καρκίνο του μαστού.

Η συνέχιση και των δύο πρωτοβουλιών για τρίτη συνεχή χρονιά ενθαρρύνει τους εργαζομένους και την ευρύτερη κοινότητα να δώσουν προσοχή σε κοινά θέματα υγείας.

Η ενεργός συμμετοχή της εταιρείας σε πρωτοβουλίες κοινωνικής ευθύνης αναγνωρίστηκε από τον κλάδο, καθώς η SOFTSWISS ανακηρύχθηκε ξανά Εργοδότης της Χρονιάς 2025 στην Ευρώπη.

Σχετικά με τη SOFTSWISS

Η SOFTSWISS είναι μια διεθνής εταιρεία τεχνολογίας με πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας στην ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων για τον κλάδο του iGaming. Η SOFTSWISS παρέχει ολοκληρωμένο λογισμικό για τη διαχείριση έργων iGaming.

Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της εταιρείας περιλαμβάνει την Casino Platform, τον Game Aggregator με περισσότερα από 35.000 παιχνίδια καζίνο, την Affilka Affiliate Platform, το Sportsbook Software και τον Jackpot Aggregator.

Η ομάδα των ειδικών της, με έδρα τη Μάλτα, την Πολωνία και τη Γεωργία, αριθμεί πάνω από 2.000 εργαζομένους.

 

Ροή Ειδήσεων

Hellenic Bank Χορηγός Ροής INB
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
;