Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λευκωσίας (ΕΤΑΠ) σε συνεργασία με το The Landmark Nicosia, Autograph Collection διοργάνωσε θεματική ξενάγηση στην εντός των τειχών πόλη, προσφέροντας σε μέλη του προσωπικού του ξενοδοχείου την ευκαιρία να γνωρίσουν σε βάθος την πολιτιστική, ιστορική και γαστρονομική ταυτότητα της Λευκωσίας.
Σε δελτίο Τύπου αναφέρεται ότι η δράση ολοκληρώθηκε με γεύμα σε ένα από τα πιο γνωστά εστιατόρια της πόλης, κατά τη διάρκεια του οποίου η ομάδα της ΕΤΑΠ παρουσίασε τον Οδηγό της Λευκωσίας, ένα ολοκληρωμένο εργαλείο πληροφόρησης που αποσκοπεί στην ενδυνάμωση του προσωπικού πρώτης γραμμής του τουρισμού, ώστε να προσφέρουν αυθεντική, ενημερωμένη και ποιοτική εμπειρία στους επισκέπτες.
Κατά τη διάρκεια της ξενάγησης, η ομάδα του The Landmark Nicosia γνώρισε από κοντά τα σημεία ενδιαφέροντος της παλιάς πόλης. Το γεύμα αποσκοπούσε στην προβολή της καμπάνιας της ΕΤΑΠ «Taste Nicosia», για την ανάδειξή της γαστρονομικής ταυτότητας της πρωτεύουσας.
«Η ΕΤΑΠ Λευκωσίας με παρόμοιες δράσεις επιβεβαιώνει τον ρόλο της ως καταλύτη συνεργασιών μεταξύ φορέων, ξενοδοχείων και επαγγελματιών τουρισμού, με στόχο τη δημιουργία μιας ενιαίας, αυθεντικής και βιώσιμης ταυτότητας για τη Λευκωσία», αναφέρεται.







