Η Paramount Global ανακοίνωσε ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα περικοπών στην ιστορία της, λίγους μήνες μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης των 8 δις δολαρίων με τη Skydance Media.
Σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το Associated Press, η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει σε 1.000 απολύσεις και αναμένεται να φτάσει συνολικά τις 2.000, αριθμός που αντιστοιχεί περίπου στο 10% του εργατικού δυναμικού της.
Ο διευθύνων σύμβουλος Ντέιβιντ Έλισον, σε εσωτερικό υπόμνημα προς τους εργαζομένους, χαρακτήρισε τις αποφάσεις αυτές «δύσκολες αλλά αναγκαίες» για την πορεία της εταιρείας μετά τη συγχώνευση.
Όπως σημείωσε, η Paramount βρίσκεται στη διαδικασία αναδιοργάνωσης και εξορθολογισμού του επιχειρηματικού της μοντέλου, με στόχο να εστιάσει στους πιο κερδοφόρους τομείς των δραστηριοτήτων της.
Οι περικοπές έρχονται σε συνέχεια των πρώτων μειώσεων προσωπικού που είχαν ξεκινήσει ήδη από τον Αύγουστο, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης.
Τέτοιου είδους κινήσεις θεωρούνται συνηθισμένες μετά από εταιρικές ενοποιήσεις, καθώς οι νέοι όμιλοι επιδιώκουν να μειώσουν τα λειτουργικά κόστη και να αποφύγουν επικαλύψεις σε τμήματα.
Την ίδια στιγμή, η νέα διοίκηση της Paramount προχωρά σε σειρά εξαγορών και διοικητικών αλλαγών.
Στις αρχές Οκτωβρίου, η εταιρεία εξαγόρασε την ενημερωτική πλατφόρμα The Free Press και διόρισε τη Μπάρι Γουάις ως διευθύντρια σύνταξης του CBS News, σηματοδοτώντας μια πιο φιλόδοξη στρατηγική για τα μέσα ενημέρωσης του ομίλου.
Οι φήμες θέλουν τώρα την Paramount να εξετάζει μια ακόμη μεγαλύτερη εξαγορά: τη Warner Bros. Discovery, που ελέγχει μεταξύ άλλων τα HBO, CNN και DC Studios.
Αν και καμία πλευρά δεν έχει επιβεβαιώσει επίσημα τις συνομιλίες, η Warner φέρεται να έχει απορρίψει τρεις προτάσεις της Paramount, σύμφωνα με το CNBC.
Παράλληλα, η ίδια η Warner παραδέχθηκε ότι έχει δεχθεί ανεπίσημο ενδιαφέρον εξαγοράς από διάφορους επενδυτές.
Η συγχώνευση με τη Skydance και η επιθετική στρατηγική εξαγορών δείχνουν πως ο Έλισον φιλοδοξεί να μετατρέψει την Paramount σε έναν κολοσσό streaming και ψυχαγωγίας ικανό να ανταγωνιστεί την Disney και το Netflix.
Ωστόσο, η πρόκληση παραμένει τεράστια, καθώς η αγορά των media βρίσκεται σε φάση ραγδαίων αλλαγών, με τις εταιρείες να παλεύουν για κερδοφορία μέσα σε ένα περιβάλλον αυξανόμενου κόστους παραγωγής και πτώσης διαφημιστικών εσόδων.










