powered by cbn INB-DIGITAL-EDITIONS LOGO-PNG-108
Powered byAyia Napa Marina - Επιχειρήσεις | Τουρισμός - Εστίαση

Η Wizz Air κατέγραψε το καλύτερο καλοκαίρι στην ιστορία της - Πρόοδος ύψους €14 δισ. στο «Customer First Compass»

Η Wizz Air δημοσιοποίησε την πρόοδο των πρώτων έξι μηνών του προγράμματος «Customer First Compass», ύψους €14 δισ., ενός πλαισίου που θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο κάθε πτυχής των λειτουργιών της εταιρείας. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η Wizz Air σημείωσε σημαντική πρόοδο στην εξυπηρέτηση των επιβατών της, καταγράφοντας αύξηση 10% στη συνολική ικανοποίηση των πελατών.

Το ορόσημο αυτό συμπίπτει με το καλύτερο καλοκαίρι στην ιστορία της εταιρείας, καθώς η συνέπεια στις αφίξεις και αναχωρήσεις βελτιώθηκε κατά σχεδόν 22%[1]. Η Wizz Air πέτυχε επίσης ποσοστό ολοκλήρωσης πτήσεων 99,5%[2], παρά το γεγονός ότι πραγματοποιηθήκαν 7% περισσότερες πτήσεις σε σχέση με το 2024, φτάνοντας τις 1.000 πτήσεις ημερησίως κατά την περίοδο αιχμής του καλοκαιριού. Η πρόοδος αυτή οφείλεται στις συνεχιζόμενες επενδύσεις της εταιρείας, που αξιοποιεί νέες τεχνολογίες και τεχνητή νοημοσύνη στα κέντρα επιχειρήσεων, στο πιλοτήριο και στην εξυπηρέτηση πελατών, με στόχο τη βελτιστοποίηση των λειτουργιών και τη γρήγορη λήψη αποφάσεων σε περιόδους διαταραχών.

Η προσπάθεια ενισχύθηκε και στο έδαφος, με την αεροπορική εταιρεία να διαθέτει επιπλέον βοηθούς στα πιο πολυσύχναστα αεροδρόμια, ώστε να υποστηρίζουν τους επιβάτες και να διασφαλίζουν την ταχύτερη προετοιμασία των πτήσεων – διαδικασία που βελτιώθηκε κατά 34%[3] μέσα σε έξι μήνες.

Ανάπτυξη σε επιβάτες, δρομολόγια και στόλο

Στο πλαίσιο των επενδύσεων αυτών, η Wizz Air συνέχισε να επεκτείνει τον στόλο της και αναμένεται να φτάσει το ορόσημο των 250 αεροσκαφών τον Νοέμβριο.

Παράλληλα, η εταιρεία επενδύει σε τεχνολογίες που εξισορροπούν την ανάπτυξη με τους περιβαλλοντικούς στόχους της. Με μέσο όρο ηλικίας στόλου 4,6 έτη, η Wizz Air διαθέτει έναν από τους νεότερους στόλους στον κλάδο και καταγράφει μία από τις χαμηλότερες εντάσεις εκπομπών CO₂ ανά επιβάτη ανά χιλιόμετρο στην Ευρώπη[4].

Πάνω από 70% του στόλου αποτελείται από αεροσκάφη νέας γενιάς Airbus A321neo, τα οποία προσφέρουν 20% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, λιγότερους ρύπους και μειωμένο θόρυβο. Έτσι, η εταιρεία σημειώνει σταθερή πρόοδο στον οδικό χάρτη προς το Net Zero, παραμένοντας σε τροχιά για την επίτευξη του στόχου μηδενικών εκπομπών έως το 2050.

Επέκταση δικτύου

Τους τελευταίους έξι μήνες, η Wizz Air άνοιξε νέες βάσεις σε Βουκουρέστι Μπανεάσα, Μπρατισλάβα, Βαρσοβία Μόντλιν, Γιερεβάν και Ποντγκόριτσα, ενώ ταυτόχρονα εγκαινίασε 250 νέα δρομολόγια.

Η εταιρεία βελτίωσε επίσης τον τρόπο επικοινωνίας με τους επιβάτες, ανανεώνοντας το Κέντρο Βοήθειας, εισάγοντας νέες λειτουργίες όπως το «My Journey» και ενισχύοντας το chatbot Amelia AI, ώστε οι επιβάτες να ενημερώνονται συνεχώς για τις κρατήσεις τους. Ως αποτέλεσμα, η Wizz Air σημείωσε 5%[5] βελτίωση στον τρόπο διαχείρισης περιστατικών διακοπής υπηρεσιών σε σχέση με πέρυσι.

All You Can Fly – Τρίτη φάση

Η Wizz Air ανακοίνωσε επίσης την τρίτη φάση του προγράμματος «All You Can Fly», με 10.000 διαθέσιμες συνδρομές σε 34 χώρες[6], στην τιμή των €499 ετησίως. Οι συνδρομητές μπορούν να πραγματοποιούν απεριόριστο αριθμό πτήσεων εντός του δικτύου της εταιρείας με τέλος κράτησης μόλις €9,99[7] ανά πτήση.

Η νέα φάση έρχεται μετά την τεράστια ζήτηση που σημειώθηκε από την έναρξη του προγράμματος πέρυσι, με τους συνδρομητές να πραγματοποιούν κατά μέσο όρο εννέα πτήσεις ετησίως.

Μιλώντας σε αποκλειστική εκδήλωση στο Λονδίνο, ο Ανώτατος Εμπορικός και Λειτουργικός Διευθυντής, Michael Delehant, δήλωσε: «Είμαστε εξαιρετικά περήφανοι για την απόδοσή μας από την έναρξη του προγράμματος Customer First. Παρά το απαιτητικό οικονομικό περιβάλλον, όπου οι τιμές αυξάνονται παντού, συνεχίζουμε να προσφέρουμε προσιτές επιλογές, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες μας να ταξιδεύουν με το κόστος ενός ζευγαριού αθλητικών παπουτσιών.

Αυτό αντικατοπτρίζει τη φιλοδοξία μας στο να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια του οικονομικού ταξιδιού. Πιστεύουμε ότι οι χαμηλές τιμές πρέπει να συνδυάζονται με υψηλής ποιότητας λειτουργίες και εξυπηρέτηση πελατών, κάτι που αποδεικνύουμε ως ρεαλιστικό. Το φετινό καλοκαίρι ήταν το καλύτερο στην ιστορία μας, με σημαντικές βελτιώσεις στο κόστος δρομολογίων, την ολοκλήρωση πτήσεων και τους χρόνους αναστροφή, τη στιγμή μάλιστα που φτάσαμε το ορόσημο των 1.000 πτήσεων την ημέρα.

Δεν μένουμε όμως εκεί· συνεχίζουμε να επεκτείνουμε τις υπηρεσίες μας. Τους τελευταίους έξι μήνες εισαγάγαμε 250 νέα δρομολόγια και μια σειρά από καινοτόμα προϊόντα που ήδη μεταμορφώνουν την εμπειρία του πελάτη. Καθώς προχωράμε στην επόμενη φάση αυτού του ταξιδιού, θα συνεχίσουμε να καινοτομούμε και να ανακαλύπτουμε νέους τρόπους για να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πτήσης. Lets WIZZ!»

 

[1] Πτήσεις στο δίκτυο της Wizz Air από Απρίλιο έως Σεπτέμβριο 2025.

[2] Πτήσεις στο δίκτυο της Wizz Air από Απρίλιο έως Σεπτέμβριο 2025. Το 0,5% των ακυρώσεων οφειλόταν σε περιστάσεις εκτός ελέγχου της εταιρείας (π.χ. συγκρούσεις στη Μέση Ανατολή, απεργίες ATC).

[3] Πτήσεις στο δίκτυο της Wizz Air από Απρίλιο έως Σεπτέμβριο 2025.

[4] 52,2 γραμμάρια εκπομπών CO₂ ανά επιβάτη ανά χιλιόμετρο για το οικονομικό έτος 2025, με βάση τα πιο πρόσφατα διαθέσιμα στοιχεία.

 

[5] Δεδομένα από έρευνα ακυρώσεων: Οικονομικό έτος (1 Απριλίου 2025 – 9 Σεπτεμβρίου 2025) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

[6] Οι 10.000 συνδρομές θα είναι διαθέσιμες στις ακόλουθες αγορές: Ιταλία, Ρουμανία, Πολωνία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Γερμανία, Ουγγαρία, Αλβανία, Γαλλία, Βουλγαρία, Κύπρος, Σερβία, Βόρεια Μακεδονία, Ελλάδα, Ισραήλ, Ολλανδία, Νορβηγία, Αυστρία, Γεωργία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Βέλγιο, Πορτογαλία, Τουρκία, Αρμενία, Λιθουανία, Σουηδία, Τσεχία, Δανία, Αίγυπτο, Ελβετία, Σαουδική Αραβία, Σλοβακία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη και Μάλτα.

[7] Μπορεί να προστεθεί αποσκευή 20 κιλών και υπηρεσία WIZZ Priority με επιπλέον χρέωση.

Ροή Ειδήσεων

Hellenic Bank Χορηγός Ροής INB
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
;