Όταν η καλή φήμη δεν περιορίζεται μόνο εντός αλλά βγαίνει και εκτός συνόρων, τότε αμέσως μιλάμε για μια τεράστια επιτυχία, ανάλογη της πορείας που ακολουθεί από την πρώτη μέρα λειτουργίας του το πολυβραβευμένο και διακεκριμμένο πλέον Cavo Zoe Seaside Hotel, που βρίσκεται στην περιοχή του Κάβο Γκρέκο στον Πρωταρά. Άλλωστε, όπως σημειώνει με έμφαση ο Γενικός του Διευθυντής, Γιώργος Μότσιος, μέλημά τους είναι να μένουν μακριά από τυποποιημένες λύσεις και ο επισκέπτης να βιώνει την απόλυτη εμπειρία της αυθεντικότητας: «Σκέψου σαν δικό σου σπίτι», εξηγεί.
Σε μια περιεκτική και ουσιαστική συνέντευξη, ο κ. Μότσιος μιλά για τη φιλοσοφία πίσω από τη δημιουργία ενός ξεχωριστού brand, τη στρατηγική μετάβαση σε ολόχρονο μοντέλο λειτουργίας μέσω της Winter Operation και τη δυναμική διείσδυση στην εταιρική αγορά — με στόχο τη θέση του Cavo Zoe ως top προορισμού στην Κύπρο για μικρά, premium επαγγελματικά retreats, συναντήσεις και incentive ταξίδια. Μια στρατηγική που, όπως υπογραμμίζει, φιλοδοξεί να αποτινάξει από την περιοχή την ταμπέλα του καθαρά καλοκαιρινού προορισμού και να της προσδώσει νέα δυναμική – βιώσιμη, αυθεντική και με διάρκεια. Και αυτό, όπως τονίζει, δεν είναι πείραμα, αλλά βασικό συστατικό του επιχειρηματικού τους μοντέλου.

Branding & στρατηγική ταυτότητα
Το Cavo Zoe Seaside Hotel έχει επιτύχει από το 2020 έως σήμερα να καθιερωθεί ως brand με ξεχωριστή ταυτότητα. Ποιο ήταν το όραμα πίσω από αυτή την πορεία και ποιες οι μεγαλύτερες προκλήσεις;
Να σας πω πώς το φανταστήκαμε; Δεν θέλαμε να φτιάξουμε απλά ένα ακόμα κατάλυμα να φιλοξενεί κόσμο έτσι μαζικά και τυπικά. Το όραμα ήταν κάτι ζωντανό, φρέσκο, βιώσιμο, που να κρύβει εμπειρία και να κουμπώνει στον άνθρωπο που το ζει. Δεν πουλάμε δωμάτιο, πουλάμε το vibe, μια αίσθηση ζωής -γι’ αυτό και το όνομα, άλλωστε-, σε πλήρη αρμονία με τη φύση που μας περιβάλλει. Πραγματικά, το τοπίο εδώ είναι όνειρο.
Όντας ειλικρινείς: το πιο δύσκολο πράγμα στην αρχή ήταν να σταθούμε στα πόδια μας, ειδικά αφού ανοίξαμε τον Ιούνιο του 2020. Θυμάστε τι επικτατούσε τότε, πανδημία, αβεβαιότητα, τρέλα.
Πέρα από αυτό, έπρεπε να βρούμε τρόπο να ξεχωρίσουμε, όχι μόνο τοπικά, αλλά και παγκοσμίως, να μας βλέπουν σαν ξενοδοχείο boutique με ποιότητα. Για να το πετύχουμε, επενδύσαμε σημαντικά, ποντάραμε σε καινούριες ιδέες, και δεν σταματήσαμε ποτέ να ψάχνουμε πώς να κάνουμε το προϊόν μας όλο και καλύτερο. Δεν ξέρω αν υπάρχει συνταγή, αλλά εμείς έτσι το διαχειριστήκαμε.
Τα βραβεία και οι διακρίσεις που έχει λάβει το ξενοδοχείο αναδεικνύουν τη συνεχή του εξέλιξη. Απαριθμείστε τις διακρίσεις, τη σημασία τους για εσάς και πώς επηρεάζουν την ευρύτερη εικόνα σας στην αγορά;
Έχουμε βραβεία παγκόσμια και τοπικά. Big See Architecture Award, Green Key, που δεν είναι απλά ένα χαρτί στον τοίχο αλλά δείχνει πόσο δουλεύουμε για τη βιωσιμότητα. Αυτό είναι που μας χαρακτηρίζει, βασικός μας πυλώνας. Επίσης Cyprus Tourism Awards για ανακαινίσεις, events, φαγητό, μάρκετινγκ. Αυτές οι διακρίσεις, είναι που μας κάνουν να λεμε «ορίστε, μας βλέπουν και έξω από τα σύνορα του ξενοδοχείου, αναγνωρίζουν το brand μας». Κι όχι μόνο αυτό. Και στις digital πλατφόρμες, Booking.com, TripAdvisor, HolidayCheck, οι βαθμολογίες μας είναι πολύ ψηλά.

Πολύ σημαντικό αυτό, όμως αυξάνει και την πίεση.
Η αλήθεια, όλα αυτά τα βραβεία είναι μπούσουλας και έμπνευση για το τι θα κάνουμε παρακάτω. Και κάθε φορά που ανεβαίνει ο πήχης, ανεβαίνουν και οι απαιτήσεις του επισκέπτη. Κι αυτό, ναι μεν βάζει πίεση, όπως είπατε κι εσεις, αλλά από την άλλη είναι το καύσιμο που μας σπρώχνει να γινόμαστε κάθε μέρα καλύτεροι. Δουλεύει σαν κίνητρο.
Σε ένα τοπίο με έντονο ανταγωνισμό, ποιο θεωρείτε ότι είναι το στοιχείο που διαφοροποιεί το Cavo Zoe και το καθιστά αναγνωρίσιμο brand;
Σίγουρα αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε, δεν είναι η κλασική φιλοξενία που θα βρει κάποιος παντού. Εδώ είμαστε κάτι πιο ζωντανό, πιο αληθινό, μπλέκουμε την αυθεντική εμπειρία με την απλότητα και την ποιότητα, βασικά, μια φροντίδα που τη νιώθεις.
Σκέψου το σαν το δικό σου σπίτι, απλά κάπου αλλού—αυτό το «home away from home» vibe. Δεν πουλάμε απλά δωμάτια. Είμαστε το μέρος που γίνεται το προσωπικό σου καταφύγιο, το δικό σου retreat. Διακοπές; Γάμος; Βάπτιση; Εταιρικό event; Ό,τι κι αν σε φέρει εδώ, έχουμε κάτι προσωποποιημένο. Μιλάμε για εμπειρία —γιόγκα, σπα, φαγητό —προσωποποιημένα, όχι μαζικά. Εδώ δεν έχουμε τυποποιημένες λύσεις. Θα βρεις εμάς.

Χειμερινή λειτουργία & ανθεκτικότητα
Η στρατηγική «Winter Operation» αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες σας. Τι σας ώθησε να προχωρήσετε σε αυτή την απόφαση;
Η περιοχή μας έχει την ταμπέλα του καλοκαιρινού προορισμού, αυτό εμείς το θεωρούμε αδικία. Έχουμε φανταστικό καιρό και το χειμώνα, κι όμως, μόλις μπει Νοέμβριος, επικρατεί νεκρική σιγή. Θεωρούμε ότι ήρθε η ώρα να αλλάξει αυτό το σκηνικό. Το στοίχημα είναι να δώσουμε ζωή στο μέρος ακόμα και όταν οι περισσότεροι το ξεχνάνε.
Γιατί; Επειδή αξίζει! Δεν είναι μόνο οι παραλίες μας. Έχουμε χαλαρή ατμόσφαιρα, φύση και ιδανικό κλίμα για όσους ψάχνουν να δουλέψουν remote. Εμείς στοχεύουμε στους πιο σκεπτόμενους ταξιδιώτες, που θέλουν εμπειρίες, όχι απλά ήλιο και θάλασσα.
Θέλουμε να δώσουμε εμπειρίες που μετράνε, να φτιάξουμε έναν χειμερινό προορισμό που δεν θα ντρέπεται κανείς να τον προτείνει, είτε είσαι ντόπιος είτε τουρίστας είτε επιχειρηματίας.
Πείτε μας περισσότερα για τη στρατηγική αυτή.
Η στρατηγική «Winter Operation» δεν είναι ένα πείραμα, είναι βασικό συστατικό του επιχειρηματικού μας μοντέλου. Στόχος μας είναι η μείωση της εποχικότητας από επτά μήνες σε 10+ μήνες λειτουργίας εντός των επόμενων δυο ετών, με στόχο το 25% των εσόδων μας να προέρχεται από τη χειμερινή περίοδο. Αυτό εξασφαλίζει σταθερότητα ταμειακών ροών, που μας επιτρέπει να προγραμματίζουμε με βεβαιότητα και να επενδύουμε στη βελτίωση της ποιότητας, σταθερότητα και αναγνώριση για το προσωπικό, που χτίζει εμπιστοσύνη και αφοσίωση, μειώνοντας το τρομερό φαινόμενο της εποχικής εργασίας και αξιοποίηση των πάγιων περιουσιακών μας στοιχείων όλο το χρόνο.
Παρόλα αυτά, η περιοχή δραστηριοποίησης του ξενοδοχείου σας δειλά-δειλά άρχισε να λειτουργεί κατά τους πλείστους μήνες του χρόνου. Ασφαλώς δεν είναι όπως η Λεμεσός για παράδειγμα.
Ειλικρινά, για την περίοδο του χειμώνα δεν ανταγωνιζόμαστε τα γνωστά μεγάλα αστικά κέντρα. Εμείς πάμε να φτιάξουμε κάτι τελείως αλλιώτικο, να δώσουμε εμπειρία που να εναρμονίζεται με το brand μας – κάτι που μένει, όχι απλά άλλη μια διαμονή. Αυτό αλλάζει τα πάντα, πραγματικά, μεταμορφώνει όλη μας τη στρατηγική. Ξεχνάμε το κλασικό ξενοδοχείο, μιλάμε για curated εμπειρία, με επιμελια σε κάθε λεπτομέρεια.
Μπορείτε να μας εξηγήσετε περαιτέρω αυτό το σημείο;
Θα αναφερθώ καταρχάς στα τρία πράγματα που μας χαρακτηρίζουν:
- Πρώτον, έχουμε τον ειδικά στοχευμένο επισκέπτη. Δεν πάμε για τη μάζα. Ψάχνουμε αυτούς που θέλουν ηρεμία, αυθεντικότητα , να ξεφύγουν από τον θόρυβο της πόλης. Digital nomads, ομάδες εταιρειών που θέλουν το τέλειο spot για retreat, ή ζευγάρια που ψάχνουν το κάτι άλλο.
- Φύση. Ο χειμώνας δεν είναι πρόβλημα. Ίσα-ίσα, τον έχουμε κάνει βασικό κομμάτι της εμπειρίας. Φυσικά, ο καιρός τις περισσότερες μέρες είναι πολύ καλός και οι μέρες ήλιολουστες.Με συνέργειες που έχουμε, διαθέτουμε πρόγραμμα αυθεντικών δραστηριοτήτων κυρίως στα χωριά της περιοχής μας, όπως μελισσοκομία, παραδοσιακό ζύμωμα ψωμιού, γευσιγνωσίες κουμανταρίας κ.α. Προτείνουμε πεζοπορίες σε φυσικά μονοπάτια που είναι δίπλα μας, χειμερινό κολύμπι (ναι, κάποιοι το τολμούν!), και γενικά να χαλαρώση στο απίστευτο νησιώτικο vibe.
- Εμπειρία φαγητού. Πιάτα που έχουν μέσα τους την ψυχή του τόπου, τη μυρωδιά, τη γεύση, το χαρακτήρα. Αυτά τα οποία εντάσσουμε στην κατηγορία μαμαδίστικα και γενικά σε ό,τι κάνει την περιοχή μας μοναδική. Το εστιατόριό το χαρακτηρίζει αυθεντικότητα. Όποιος έρθει, το αισθάνεται αμέσως.
Κι όλα αυτά δεν είναι απλά μάρκετινγκ, είναι τρόπος ζωής, ειδικά τον χειμώνα.
Δεν πουλάμε απλά ένα ακόμα δωμάτιο. Προτείνουμε ένα ολοκληρωμένο retreat: λίγο δράση, λίγη γαλήνη, πολύ αυθεντικότητα. Κι έτσι καταφέρνουμε έχουμε κοινό, μια ομάδα ανθρώπων που ξέρουν ότι εδώ βρίσκουν κάτι που δεν θα το βρουν πουθενά αλλού. Loyals.

Ποιο ήταν το αντίκτυπο της χειμερινής λειτουργίας στην ανθεκτικότητα του ξενοδοχείου, τόσο σε επιχειρηματικό όσο και σε τοπικό επίπεδο;
Το πρώτο μας μέλημα του χειμερινού opening είναι να γίνουμε πιο σκληροτράχηλοι, ανθεκτικοί. Δεν γίνεται να εξαρτιόμαστε μόνο από τον ήλιο και την ένταση της καλοκαιρινής σεζόν, θέλουμε να στέκεται στα πόδια της η επιχείρηση και το χειμώνα. Στο κομμάτι το επιχειρηματικό: έσοδα με τα έξοδα, να δημιουργήσουμε νέες ευκαιρίες, να ανοίξουμε τις πόρτες και σε άλλους τύπους επισκέπτη, όπως εταιρείες, αλλά και επισκέπτες που ψάχνουν απλά να αποδράσουν για λίγο.
Το προσωπικό μας να έχει σταθερή εργασία, όχι να μετράει τις μέρες μέχρι να ξαναπιάσει δουλεία το καλοκαίρι, εαν εμφανιστεί ξανα. Η εποχικότητα είναι μάστιγα.
Τοπικά, θέλουμε να φέρουμε μια δυναμική ενέργεια στην περιοχή. Και εμείς και αυτοί που θα’ρθουν, θα αφήσουμε το στίγμα μας στην τοπική αγορά.
Όλο αυτό μας κάνει περίφανους. Θέλουμε να στηρίξουμε τον τόπο, να δώσουμε κίνηση και χαρά και εκτός σεζόν, όλο το χρόνο.
Πιστεύετε ότι η πρωτοβουλία αυτή μπορεί να λειτουργήσει ως παράδειγμα για τον κυπριακό τουρισμό και την υπόλοιπη ξενοδοχειακή βιομηχανία, συμβάλλοντας στη μετάβαση της χώρας σε έναν ολόχρονο προορισμό;
Εννοείται. Θέλουμε να δείξουμε, ότι το μοντέλο μας αποδεικνύει πως ο τουρισμός στην Κύπρο μπορεί να τρέχει όλο το χρόνο, και να είναι κερδοφόρος με την ανάλογη επένδυση, όχι απλά να επιβιώνει. Φτάνει να υπάρχει σωστό πλάνο και επιμονή, επένδυση σε facilities που έχουν σημασία (π.χ. business, wellness, κλπ.) και φυσικά να μην ξεχνάμε την εμπειρία του πελάτη.
Τα ξενοδοχεία μπορούν να κάνουν rebranding, να αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες τους και να γίνουν το κλειδί για να γίνει η Κύπρος προορισμός για όλο το χρόνο. Και πιστεψτε, μια χαρά μπορεί να σταθεί απέναντι σε όποιον άλλο μεσογειακό χειμερινό προορισμό.
Εντοπίζετε ρίσκα στη στρατηγική της χειμερινής λειτουργίας; Ποια είναι και πώς σκοπεύετε να τα διαχειριστείτε σε περίπτωση που προκύψουν;
Ο επιχειρηματικός κόσμος και γενικά η οικονομία έχουν γίνει τόσο ρευστά, που ειλικρινά μόνο οι πιο ευέλικτοι κι αυτοί που όντως δίνουν βάρος στην ποιότητα επιβιώνουν. Δεν είναι μυστικό, όλοι το ξέρουμε, αν δεν μπορείς να προσαρμοστείς, σε προσπερνάνε χωρίς καν να το καταλάβεις.
Τώρα, οι προκλήσεις; Πολλές. Η μεγαλύτερη είναι η ζήτηση. Επίσης ο επισκέπτης που έχει έχει ταυτήσει τον προορισμό με διαφορετικά standards θερινής περιόδου. Εμείς λοιπόν πως απαντάμε; Προσφέρουμε ολική εμπειρία – προσωποποιημένη: Σπα, iconic γυμναστήριο, επιλογές διαμονής και φαγητού που καλύπτουν κάθε γούστο.
Και φυσικά, αναπτύσουμε νέες πηγές εσόδων. Έχουμε corporate retreats, γάμους και γενικά events. Έτσι, όχι μόνο ανοίγουν νέες ευκαιρίες, αλλά μειώνουμε το ρίσκο και την εξάρτηση, αν μια αγορά πάει άσχημα.
Παράλληλα είμαστε ευέλικτοι με τα μοντέλα τιμολόγησης. Οι προσφορές αλλάζουν δυναμικά, ανάλογα με το demand. Τέλος, never stop learning. Εκπαίδευση στην ομάδα, συνεχώς.

Corporate market & μελλοντική ανάπτυξη
Το Cavo Zoe επεκτείνεται δυναμικά και στην εταιρική αγορά. Πώς σκοπεύετε να τοποθετηθείτε σε αυτόν τον τομέα;
Θέλουμε να αποτελέσουμε top προορισμό στην Κύπρο για μικρά, premium επαγγελματικά retreats, meetings και incentive ταξίδια. Δεν κυνηγάμε τις μάζες. Στοχεύουμε σε οργανισμούς που ψάχνουν κάτι διαφορετικό, μια εμπειρία που πραγματικά να αγγίζει, να ξυπνάει και να εμπνέει την ομάδα τους.
Ποιο είναι το δυνατό σας σημείο λοιπόν;
Το μεγάλο ατού μας; Ο χώρος μας, φυσικά. Δεν έχει καμία σχέση με το κλασικό ξενοδοχείο. Είναι ένα σύγχρονο, cozy καταφύγιο, εναρμονισμένο με την φύση. Εδώ, η ατμόσφαιρα σε ηρεμεί και σε βοηθάει να συγκεντρωθείς. Συνεργασία και δημιουργικότητα ανακύπτουν φυσικά.
Μιλώντας πιο συγκεκριμένα, ποιες είναι οι υπηρεσίες ή τα πλεονεκτήματα που προσφέρετε ώστε να προσελκύσετε εταιρικούς πελάτες και συνεργασίες;
Φανταστείτε ενα μέρος για συναντήσεις όπου η πιο σημαντική συζήτηση μπορεί να γίνει κατά τη διάρκεια μιας βόλτας στην θάλασσα.
Δεν προσφέρουμε απλώς υπηρεσίες. Έχουμε ολιστικό περιβάλλον, σχεδιασμένο ειδικά για να ξεκλειδώσει τη δυναμική μιας ομάδας.
Έχουμε αίθουσα meetings «Synergy Suite», αλλά και private χώρους για events ή ομαδικές δεξιώσεις – μέσα ή έξω. Η ομάδα μας τρέχει όλη τη διαδικασία, από υποστήριξη μέχρι δραστηριότητες που δεν είναι το κλασικό «team building».
Εμπειρίες που μένουν όπως yoga, meditation, wellness sessions, spa, ό,τι χρειάζεται για να νιώσεις άνθρωπος, όχι ρομπότ.
Τα πάντα είναι φτιαγμένα με φροντίδα, για να ταιριάζουν ακριβώς στην ομάδα. Από τα πακέτα διαμονής, μέχρι το φαγητό – τοπικά προϊόντα, ιδιαίτερες γεύσεις. Και φυσικά, η δική μας ομάδα είναι dedicated καθ όλη τη διάρκεια.
Πώς συνδέεται η παρουσία σας στην εταιρική αγορά με το συνολικό brand positioning του ξενοδοχείου;
Λοιπόν. Η παρουσία μας στη εταιρική αγορά δεν είναι κάποια ξεχωριστή βιτρίνα. Είναι απλώς το φυσικό επόμενο βήμα – κομμάτι της εξέλιξης και της ταυτότητάς μας, όπως ακριβώς το νιώθουμε. Δεν προσπαθούμε να το παρουσιαστούμε ως κάτι άλλο. Απλώς αυτό που είμαστε, μεγαλώνει και αγκαλιάζει και τη δουλειά, και τη διασκέδαση, και τις μεγάλες στιγμές.
Από το ζευγάρι που ψάχνει πού να κάνει τον γάμο των ονείρων του, μέχρι το team που θέλει να κλείσει μια σημαντική συμφωνία με θέα, εδώ είμαστε στο στοιχείο μας. Αυτό, πείτε το στάση, πείτε το στρατηγική, δίνει νόημα στο brand μας και κρατάει μια ιστορία που δεν αλλάζει κάθε πέντε λεπτά.
Είμαστε το μέρος που ο επισκέπτης το ζει. θα το νιώσει δικό του. Η εταιρική πλευρά δεν μας κάνει ξενοδοχείο συνεδριάσεων, μας βάζει στα εταιρικά τραπέζια, εκεί που παίρνονται οι αποφάσεις και ξεκινάνε τα μεγάλα projects.
Είναι θέμα προσέγγισης, δηλαδή...
Θα το πως κάπως αλλιώς. Εμείς επενδύουμε στον ίδιο τον προορισμό, την Κύπρο. Δεν βλέπουμε τη χώρα μόνο σαν τουριστική επιλογή. Την αντιμετωπίζουμε σαν κόμβο για δουλειές, επενδύσεις, και όλα τα ωραία που φέρνουν ζωντάνια. Φέρνουμε ποιοτικές εταιρείες, δίνουμε έμπνευση και σπρώχνουμε την Κύπρο να βγει μπροστά – όχι απλώς σαν παραλία και ήλιος, αλλά σαν πύλη για φρέσκιες ιδέες και συνέργειες. Δεν είμαστε και δεν θα γίνουμε άλλο ένα ξενοδοχείο με meeting room. Είμαστε ένα creative sanctuary, το μέρος που το μυαλό ξεφεύγει. Με hiking για να δέσει η ομάδα; με brainstorming με θέα θάλασσα; Εδώ τα κάνουμε όλα αυτά χωρίς να νιώθει κάποιος ότι είναι σε κλασικό εταιρικό περιβάλλον.
Λέτε αυτό να είναι το κλείδι;
Θα πω μόνο ότι το θετικό είναι πως αυτό το στήσιμο ανοίγει πόρτες και ευκαιρίες. Μας βοηθάει να έχουμε δουλειά και κίνηση και τον χειμώνα, όχι μόνο μες στο καλοκαίρι, και να κάνουμε τις νεκρές περιόδους ευκαιρία για retreats και εταιρικά events. Για να το θέσω απλά: δεν προσθέτουμε απλώς μια υπηρεσία. Ενώνουμε τα κομμάτια και δίνουμε νέα διάσταση σε ό,τι κάνουμε. Η εταιρική αγορά δίνει ώθηση στο brand, το brand ενισχύει την Κύπρο, και όλα μαζί φτιάχνουν μια σύγχρονη, all-in, βιώσιμη επιχείρηση. Και αυτό δεν είναι απλά ωραίο, είναι το μέλλον.
Η επόμενη μέρα
Ποιο είναι το όραμά σας για το Cavo Zoe την επόμενη πενταετία και πώς βλέπετε να εξελίσσεται η θέση του στην τουριστική και επιχειρηματική σκηνή της Κύπρου;
Το Cavo Zoe το βλέπουμε να γίνεται κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό ξενοδοχείο. Μιλάμε για έναν ολοκληρωμένο προορισμό, μια εμπειρία που ξεχωρίζει στην Κύπρο. Θέλουμε, να γίνουμε το σημείο αναφοράς για φιλοξενία που δεν σταματάει ποτέ – χειμώνα, καλοκαίρι, όλο το χρόνο.
Στο επιχειρηματικό κομμάτι; Να μας σκέφτονται οι εταιρείες που νοιάζονται για το wellness και την απόδοση των ανθρώπων τους.
Που εστιάζετε λοιπόν;
Συνεχίζουμε να ρίχνουμε βάρος σε τέσσερα βασικά σημεία:
Πρώτον, βιωσιμότητα και digital παρουσία. Είμαστε committed στο πράσινο – Green Key – και δεν σταματάμε να βελτιώνουμε το πώς ζει ο επισκέπτης την εμπειρία online.
Δεύτερον, wellness. Θα εστιάσουμε σε retreats, δραστηριότητες όπως yoga, spa, ότιδήποτε χαλαρώνει. Θέλουμε το Cavo Zoe να είναι το σημείο που πας για να νιώσεις καλύτερα.
Τρίτον, corporate αγορά. Θα εμβαθύνουμε εκεί, να μας έχουν όλοι στο μυαλό τους ως επιλογή για ποιοτικά retreats στα ανατολικά της Κύπρου.
Τέταρτον, μας ενδιαφέρουν πάντα ευκαιρίες για να μεγαλώσουμε, χωρίς ποτέ να ξεχνάμε ποιοι είμαστε. Με αυτό το πλάνο, δεν βλέπουμε το Cavo Zoe σαν απλό ξενοδοχείο. Το βλέπουμε σαν ένα brand που θα γράψει ιστορία στον τουρισμό της χώρας.
Στόχος; Να κάνουμε τη διαφορά, να μας θυμούνται.