powered by cbn INB-DIGITAL-EDITIONS LOGO-PNG-108

Philoshopic: Η δεκαετής πορεία μιας εταιρείας που επηρεάζει την εμπειρία πέραν των 30 εκατ. καταναλωτών στο εξωτερικό

Ξεκινώντας τον Οκτώβριο του 2014 με βάση τη φιλοσοφία πως για να πετύχεις κάτι πρέπει να το αγαπάς, τέθηκε ως στόχος η ανάπτυξη απλών λύσεων χρησιμοποιώντας σύγχρονη τεχνολογία για να βοηθηθούν επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου στη βελτίωση του consumer experience. Κάπως έτσι γεννήθηκε η PHILOSHOPIC, μια Κυπριακή εταιρεία που όπως επισημαίνει ο Managing Director, Δημήτρης Κωνσταντίνου, πέτυχε ήδη να επηρεάζει την εμπειρία 30 και πλέον εκατομμυρίων καταναλωτών στο εξωτερικό και προσβλέπει στη συνέχιση αναζήτησης νέων λύσεων, όπως και στη μεταφορά εμπειριών στην κυπριακή αγορά.

Ποιες υπηρεσίες προσφέρει η εταιρεία σας και ποια η φιλοσοφία της;

Ονομάσαμε την εταιρεία Philoshopic, παραλληλίζοντας την έννοια της φιλοσοφίας που είναι και η αγάπη για τη σοφία με τη δική μας αγάπη και επιδίωξη για βελτίωση του shopping experience. Η εταιρεία σχεδιάζει και προσφέρει δικές της λύσεις λογισμικού στον τομέα του λιανικού εμπορίου με επίκεντρο το consumer engagement. Στρατηγικά ξεκινήσαμε με cloud native λύσεις όταν πολύ λίγοι στην αγορά αξιοποιούσαν ή γνώριζαν το cloud και επενδύσαμε σε τεχνογνωσία κυρίως στο Google Cloud Platform. Η ομάδα εργάζεται σε ένα σύγχρονο, φιλικό και frictionless περιβάλλον με επιδίωξη την ισορροπία δουλειάς και προσωπικής ζωής και πυξίδα την επιτυχία των πελατών μας. Μότο μας είναι το simple & exciting.

Πού δραστηριοποιείται η εταιρεία και τι ισχύει ευρύτερα στον τομέα σας;

Γεωγραφικά δραστηριοποιούμαστε κυρίως στις αγορές της Μέσης Ανατολής, της Μεσογείου και φυσικά στην Κύπρο. Ο τομέας μας διέρχεται περιόδους τρομακτικών αλλαγών λόγω της ψηφιακής εξοικείωσης και των απαιτήσεων των καταναλωτών, ειδικά της νέας γενιάς, καθώς και της πληθώρας ιδεών και λύσεων στην αγορά όπως η μεγάλη προσμονή για εκτενή χρήση AI.

Πώς δημιουργήθηκε η Philoshopic;

Την εταιρεία ξεκινήσαμε στις 2/10/2014 από κοινού με τον Νικ Ελευθερίου, ο οποίος διέμενε μόνιμα στο ΗΒ και πλέον έχει αποχωρήσει. Αρχίσαμε ο καθένας από το σπίτι του και σε 10 μήνες μπήκαμε στα πρώτα μας γραφεία με τους πρώτους philoshopers. Πρόσφατα μεταφερθήκαμε στις νέες μας εγκαταστάσεις στην είσοδο της Λευκωσίας. Η ομάδα σήμερα αποτελείται από 20 άτομα προσωπικό και εξωτερικούς συνεργάτες, σε Κύπρο, Ελλάδα και Ιταλία.

Ποιες λύσεις προσφέρετε;

Η εταιρεία προσφέρει τρεις οικογένειες προϊόντων και υπηρεσιών:

SMASH Framework: Λύσεις για smart shopping όπως προγράμματα rewards/loyalty, καμπάνιες μαζικών, στοχευμένων ή εξατομικευμένων προσφορών και διαδραστική επικοινωνία μέσω ενός ψηφιακού πορτοφολιού (διαχείριση προσωπικών στοιχείων, προτιμήσεων, ιστορικού αγορών καθώς και βαθμών, χρημάτων και ηλεκτρονικών κουπονιών) Ακόμα, λύσεις προπληρωμένων καρτών (gift cards) και εφαρμογές self-scanning.

SMASHeVouchers: Πλατφόρμα διαχείρισης και διανομής ψηφιακών προϊόντων (airtime top-up, money vouchers, e-tickets κτλ.).

Philobroker Solutions: Λύσεις διασύνδεσης υπηρεσιών πληρωμών καρτών (EFT) με ταμειακά καθώς και tax compliance (πιστοποίηση και αποστολή τιμολογίων στην υπηρεσία φόρου ZATCA στη Σαουδική Αραβία).

Φέτος κλείνετε 10 χρόνια ζωής. Πώς ήταν αυτή η διαδρομή;

Συναρπαστική! Από τις αρχικές αμφιβολίες για τις πιθανότητες επιτυχίας είχαμε την τύχη του πρωτάρη να μας εμπιστευθούν πολύ γρήγορα μεγάλοι οργανισμοί, φέρνοντας γρήγορη ανάπτυξη με ίδιους πόρους. Το κυριότερο που άφησε η πρώτη μας δεκαετία είναι οι προοπτικές για το μέλλον που είμαι βέβαιος ότι θα είναι ακόμα πιο συναρπαστικό και παραγωγικό.

Τι κρατάτε αυτά τα χρόνια;

Κυρίως τη συνεισφορά των 31 ατόμων που εργάστηκαν στην εταιρεία και τη βοήθεια από φίλους και συνεργάτες στα δύσκολα. Ο καθένας από τους πρώην και νυν philoshopers έχει αφήσει τη σφραγίδα του, έχοντας συνεισφέρει στις επιτυχίες και στην αποκόμιση εμπειριών και γνώσεων από τις αστοχίες. Προσωπικά κρατώ την περηφάνια και την ευθύνη που νιώθω κάθε φορά που συνειδητοποιώ πως επηρεάζουμε την εμπειρία 30 εκατομμυρίων και πλέον καταναλωτών σε εννέα χώρες, οι οποίοι χρησιμοποιούν κάθε μήνα τις λύσεις και την τεχνολογία που έφτιαξε η δική μας ομάδα.

Με ποιο όραμα πορεύεστε;

Από το ξεκίνημα το όραμά μας ήταν η δημιουργία μιας φοβερής τοπικής ομάδας που θα διαπρέπει στο εξωτερικό. Μιας ομάδας χαρούμενης, υπεύθυνης και περήφανης για το αποτέλεσμα της εργασίας μας. Δέκα χρόνια μετά το όραμα παραμένει, επιζητώντας απλές λύσεις για τις επερχόμενες προκλήσεις.

Τι περισσότερο προσφέρετε εσείς στην αγορά;

Ειδικά στις μεγάλες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούμαστε, η διαφοροποίηση με τις εταιρείες - κολοσσούς ή τις δεκάδες εταιρείες, κυρίως από την Ινδία, με τις στρατιές προγραμματιστών που υπόσχονται τα πάντα και παντού, είναι το τρίπτυχο αντίληψη, ευελιξία και επαγγελματικό ήθος.

Γνωρίζουμε πως δεν είμαστε ούτε η μεγαλύτερη ούτε ακόμα η πιο ικανή ομάδα που μπορούν να βρουν οι πελάτες μας. Συχνά, ούτε καν η πιο φθηνή. Δίνουμε όμως αποκλειστική σημασία στις ανάγκες τους, αποφεύγουμε υποσχέσεις που δεν μπορούμε να τηρήσουμε και δεν διστάζουμε να αναπροσαρμόσουμε τα όποια δικά μας πλάνα όταν αυτό απαιτεί η δική τους επιτυχία.

Με αυτό τον τρόπο θέλουμε να μας αντιμετωπίζουν ως αξιόπιστο μέλος της ομάδας τους και όχι ως κέντρο κόστους ή απλώς ως ένα comfort zone.

Θεωρώ ότι αυτή μας η προσέγγιση αποδίδει, αφού σχεδόν όλοι οι πελάτες μας αποτάθηκαν σε μας μετά από σύσταση άλλου πελάτη ή συνεργάτη.

Από ποιο φάσμα προέρχονται οι πελάτες σας;

Βασικοί μας πελάτες στο εξωτερικό είναι ηγετικές αλυσίδες στον τομέα του λιανικού εμπορίου. Μεταξύ αυτών τρεις από τις 10 μεγαλύτερες αλυσίδες υπεραγορών, όπως Tamimi Markets, Danube Hypermarkets και Bindawood Supermarkets στη Σαουδική Αραβία, η μεγαλύτερη αλυσίδα υπεραγορών στο Κουβέιτ, Sultan, με παρουσία σε Ομάν και Μπαχρέιν κι η Safeway στην Ιορδανία. Επίσης, το πελατολόγιό μας περιλαμβάνει ηγετικές αλυσίδες πρατηρίων καυσίμων όπως οι SASCO, TMC, NAFT, J:Oil, PETROMIN και OmanOil.

Στην Κύπρο, κυρίως στο φάσμα διανομής ψηφιακών προϊόντων, το πρακτορείο διανομής τύπου Κρόνος (που αποτελεί και τον πρώτο μας πελάτη χρονολογικά), η Comorine (διανομείς της Paysafe και Aircash), οι υπεραγορές ΑλφαΜέγα, η εφαρμογή sKash και άλλοι. Επίσης, στο ίδιο φάσμα εξυπηρετούμε πελάτες σε Μάλτα και Ελλάδα.

Στόχος μας είναι να συνεργαστούμε και με κυπριακές αλυσίδες υπεραγορών στον τομέα του consumer engagement που δεν κυνηγήσαμε τα προηγούμενα χρόνια και να μεταφέρουμε εξαιρετικά πολύτιμη τεχνογνωσία και εμπειρίες.

Τι να περιμένουμε από την εταιρεία σας στο μέλλον;

Θα θέλαμε να αντιμετωπίζουμε την πρόοδο της εταιρείας μας όπως την εξέλιξη ενός ανθρώπου: στα πρώτα 10 χρόνια προσπαθήσαμε να μάθουμε όσα περισσότερα μπορούσαμε, όπως τα παιδιά. Να κτίσουμε μια υγιή βάση με προσεκτική συνεχή ανάπτυξη. Σκεφτείτε ότι ξεκινήσαμε αμέσως μετά την οικονομική κρίση και τα γεγονότα του 2013.

Έχοντας πλέον μπει στην εφηβεία και μετά τα όσα έχει μάθει, η εταιρεία θα προχωρήσει με περισσότερη άνεση σε νέες εξερευνήσεις. Στόχος μας είναι να βρούμε έξυπνες χρήσεις της διαθέσιμης τεχνολογίας και να προσφέρουμε μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία.

Ήδη επεξεργαζόμαστε εισαγωγή augmented reality στις εφαρμογές μας και αναζητούμε εκείνες τις χρήσεις της τεχνητής νοημοσύνης που θα δώσουν απτά αποτελέσματα στους πελάτες μας και θα επιφέρουν συναρπαστικές εμπειρίες στους καταναλωτές. Ουσιαστικά, θα συνεχίσουμε με το motto simple & exciting.

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Διεύθυνση: Λεωφόρος Λεμεσού 91, 3ος όροφος , 2121, Λευκωσία | 

Τηλέφωνο: 22 252519  | Ιστοσελίδα: www.philoshopic.com

E-mail: marketing@philoshopic.com |

Social Media:

Facebook: /PHILOSHOPIC  |  X (formerly Twitter): @philoshopic  | LinkedIn: /philoshopic

;