powered by cbn INB-DIGITAL-EDITIONS LOGO-PNG-108

Ε. Λοϊζίδης: Το συστατικό της επιτυχίας για ένα ξενοδοχείο και τα μελλοντικά πλάνα της εταιρείας για επέκταση

Το συστατικό της επιτυχίας για ένα ξενοδοχείο, καθώς και τα πλάνα τόσο του ιδίου όσο και των παιδιών του για επέκταση των δραστηριοτήτων τους στον ξενοδοχειακό τομέα, αποκαλύπτει ο ιδιοκτήτης του Mayfair Hotel και Πρόεδρος του ΠΑΣΥΞΕ Πάφου, Ευριπίδης Λοϊζίδης.

Παράλληλα, σε συνέντευξή του στον «Ξενοδόχο» εκφράζει τη βεβαιότητα ότι η Πάφος έχει όλα τα φόντα και μπορεί τα επόμενα χρόνια να αναδειχθεί σε ολόχρονο τουριστικό προορισμό, ενώ αναλύει τα κύρια προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η ξενοδοχειακή βιομηχανία.

Σε σχέση, μάλιστα, με τις προκλήσεις του τομέα τονίζει ότι «η εποχικότητα είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που πρέπει να λυθεί για να μπορέσουμε να προσελκύσουμε κόσμο στην τουριστική βιομηχανία».

Κύριε Λοϊζίδη, αρχικά θα θέλαμε να μας πείτε πόσα χρόνια ασχολείστε με τον ξενοδοχειακό τομέα και τι ήταν αυτό που σας οδήγησε να ασχοληθείτε με αυτόν;

Με τον τομέα ασχολούμαι πολύ ενεργά τα τελευταία 38 χρόνια. Υπήρξε μία περίοδος μετά την αποφοίτηση μου από τις σπουδές στη Βρετανία που δειλά-δειλά εκεί ξεκίνησα εκεί με κάποια μικρά hostels. Είμαι αρκετά χρόνια στην βιομηχανία και πλέον έχω αποκτήσει αρκετή εμπειρία.

Σε ό,τι αφορά το τι με οδήγησε να ασχοληθώ με τον τομέα, θα ήθελα να σας αποκαλύψω κάτι που έγινε όταν ήμουν πολύ μικρός. Σε μία έκθεσή μου όταν ήμουν μαθητής της έκτης τάξης του δημοτικού είχα γράψει ότι θα ήθελα να κτίσω ένα ξενοδοχείο. Πώς μου εμποτίστηκε αυτό το πράγμα στη ζωή μου δεν ξέρω. Ίσως ήταν γραφτό να ασχοληθώ με αυτόν τον τομέα.

Άρα είστε ξενοδόχος πρώτης γενιάς…

Ναι είμαι ξενοδόχος πρώτης γενιάς. Δεν υπήρξε οποιαδήποτε άλλη σχέση της οικογένειας μου με τον τομέα.

Τι σας δίδαξε η μέχρι σήμερα πορεία σας στον χώρο της ξενοδοχειακής βιομηχανίας;

Ένα από τα βασικά διδάγματα της πορείας μου είναι ότι για να επιτύχει ένα ξενοδοχείο, πρέπει να συνδυάζει το κόστος με την ποιότητα, το λεγόμενο value for money. Δηλαδή, να μπορεί το ξενοδοχειακό κατάλυμα να ξεπερνά την προσδοκία του πελάτη και την ίδια ώρα η επιχείρησή του να είναι επικερδής.

Αυτό πιστεύω είναι το συστατικό της επιτυχίας και το κάθε ξενοδοχείο μπορεί να βρει το δυνατό σημείο του προκειμένου να φθάσει στην επιτυχία. Αυτή είναι η απάντηση, δεν υπάρχει κάτι άλλο μαγικό.

Και των τριών και του ενός και των πέντε αστέρων ξενοδοχεία μπορούν να φθάσουν στην επιτυχία, φθάνει να είναι επαγγελματίες και να συνδυάζουν το κόστος με την ποιότητα.

Τι είναι αυτό που σας συναρπάζει περισσότερο σε αυτόν τον χώρο;

Το γεγονός ότι καμία μέρα δεν είναι ίδια με την προηγούμενη. Καθημερινά καλείσαι να ασχοληθείς και να αντιμετωπίσεις διαφορετικά πράγματα, δεν βαριέσαι και εάν είσαι άτομο που σου αρέσει να συναναστρέφεσαι με κόσμο, είναι η βιομηχανία στην οποία μπορείς να πετύχεις. Όπως προείπα, εάν αγαπάς αυτό που κάνεις, τότε σίγουρα θα πετύχεις.

Ροή Ειδήσεων

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
;