Όταν η επικοινωνία γίνεται το ισχυρότερο όπλο των brands σε περιόδους πολυκρίσης (vid)

Στο 4ο επεισόδιο των Marketing Talks, η Μαρία Οδυσσέως, Deputy Marketing Manager της ΚΕΑΝ και ο Σπύρος Λαβράνος, Director της United Brains, διεισδύουν στις πιο κρίσιμες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα brands σε μια εποχή πολυκρίσης. Σε έναν κόσμο όπου οι καταναλωτές μεταβάλλονται συνεχώς, η αναζήτηση νέων αγορών και η αύξηση του penetration δεν είναι απλά επιλογές, αλλά θέμα επιβίωσης και ανάπτυξης.

Το απόλυτο στοίχημα πλέον είναι η κατάκτηση της προσοχής του καταναλωτή, μια μάχη όπου μόνο τα brands που δημιουργούν αυθεντικές ιστορίες γεμάτες συναίσθημα και συνδέσεις με ουσία, μπορούν να επιβιώσουν και να κυριαρχήσουν.

Η συζήτηση αποκαλύπτει επίσης την καθοριστική σημασία του σωστού budget και της αδιάλειπτης συνέπειας στην επικοινωνία, αλλά και τις παγίδες που συχνά διαφεύγουν των τμημάτων μάρκετινγκ. Μέσα από την εξέλιξη των τάσεων, όπως το «we are all creators», γίνεται φανερό πως η δύναμη ανήκει πλέον σε εκείνους που χτίζουν ζωντανές, ενεργές κοινότητες οι οποίες εξελίσσονται μαζί με τους ίδιους τους καταναλωτές.

Με οδηγό την εμπειρία της ΚΕΑΝ και τις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς, η ενδιαφέρουσα αυτή κουβέντα αναδεικνύει πως η στρατηγική επικοινωνία δεν είναι απλώς ένα εργαλείο, αλλά ένας κρίσιμος μηχανισμός που μπορεί να οδηγήσει στην καθιέρωση και την ανθεκτικότητα ενός brand, ακόμη και υπό τι πιο αντίξοες συνθήκες.

Δειτε Επισης

Πώς ένα global brand κατάφερε να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της κυπριακής καθημερινότητας (video)
Ένα κυπριακό brand βαθιά ριζωμένο στην καθημερινότητά μας και πώς προσαρμόζεται στις τάσεις της εποχής
Φρου Φρου: Τα προϊόντα, η ιστορία, το συναίσθημα και το Morning Coffee ως σήμα κατατεθέν (video)