Πώς ένα global brand κατάφερε να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της κυπριακής καθημερινότητας (video)

Πώς ένα παγκόσμιο brand καταφέρνει να ξεπεράσει τα όρια της διεθνούς ταυτότητας και να καταστεί πραγματικά οικείο σε μια τοπική αγορά; Πώς χτίζεται η συναισθηματική σύνδεση που δεν περιορίζεται σε προϊόντα, αλλά αγγίζει βαθύτερες αξίες, συνήθειες και πολιτισμικά στοιχεία;

Στο τρίτο επεισόδιο των Marketing Talks, βρισκόμαστε στο σταυροδρόμι της παγκόσμιας στρατηγικής και της τοπικής προσαρμογής. Ο Σπύρος Οικονόμου, Διευθυντής της Pizza Hut και ο Γιάννος Κινάνης, Director στη United Brains αναλύουν το πώς ένα brand που ξεκίνησε ως παγκόσμια αλυσίδα κατάφερε να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της κυπριακής καθημερινότητας.

Η συζήτηση εστιάζει στην αξία της αυθεντικότητας και της συνέπειας στην επικοινωνία, στην ανάγκη να κατανοήσεις και να σεβαστείς τις τοπικές γεύσεις και προτιμήσεις, και πώς μέσα από την προσαρμογή αυτή η σύνδεση μετατρέπεται σε βαθύ συναίσθημα. Και διαφαίνεται τελικά πως, η επιτυχία δεν βασίζεται μόνο στο προϊόν, αλλά κυρίως στο πώς το παρουσιάζεις και στο πώς καταφέρνεις να κάνει ο καταναλωτής τη δική του την εμπειρία, να νιώσει ότι ανήκει.

Ένα επεισόδιο για όσους αναζητούν το μυστικό πίσω από τη σχέση brand και καταναλωτή, εκεί που η στρατηγική συναντά την κουλτούρα και η επικοινωνία γίνεται γέφυρα ανάμεσα σε δύο κόσμους.

Δειτε Επισης

Ένα κυπριακό brand βαθιά ριζωμένο στην καθημερινότητά μας και πώς προσαρμόζεται στις τάσεις της εποχής
Φρου Φρου: Τα προϊόντα, η ιστορία, το συναίσθημα και το Morning Coffee ως σήμα κατατεθέν (video)