Πώς ένα global brand κατάφερε να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της κυπριακής καθημερινότητας (video)
InBusinessNews 09:06 - 04 Ιουλίου 2025

Πώς ένα παγκόσμιο brand καταφέρνει να ξεπεράσει τα όρια της διεθνούς ταυτότητας και να καταστεί πραγματικά οικείο σε μια τοπική αγορά; Πώς χτίζεται η συναισθηματική σύνδεση που δεν περιορίζεται σε προϊόντα, αλλά αγγίζει βαθύτερες αξίες, συνήθειες και πολιτισμικά στοιχεία;
Στο τρίτο επεισόδιο των Marketing Talks, βρισκόμαστε στο σταυροδρόμι της παγκόσμιας στρατηγικής και της τοπικής προσαρμογής. Ο Σπύρος Οικονόμου, Διευθυντής της Pizza Hut και ο Γιάννος Κινάνης, Director στη United Brains αναλύουν το πώς ένα brand που ξεκίνησε ως παγκόσμια αλυσίδα κατάφερε να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της κυπριακής καθημερινότητας.
Η συζήτηση εστιάζει στην αξία της αυθεντικότητας και της συνέπειας στην επικοινωνία, στην ανάγκη να κατανοήσεις και να σεβαστείς τις τοπικές γεύσεις και προτιμήσεις, και πώς μέσα από την προσαρμογή αυτή η σύνδεση μετατρέπεται σε βαθύ συναίσθημα. Και διαφαίνεται τελικά πως, η επιτυχία δεν βασίζεται μόνο στο προϊόν, αλλά κυρίως στο πώς το παρουσιάζεις και στο πώς καταφέρνεις να κάνει ο καταναλωτής τη δική του την εμπειρία, να νιώσει ότι ανήκει.
Ένα επεισόδιο για όσους αναζητούν το μυστικό πίσω από τη σχέση brand και καταναλωτή, εκεί που η στρατηγική συναντά την κουλτούρα και η επικοινωνία γίνεται γέφυρα ανάμεσα σε δύο κόσμους.