Powered by

Οδηγός εκδηλώσεων από ΕΤΑΠ Λευκωσίας για ανάδειξη της ταυτότητας της πρωτεύουσας

Την έναρξη της πρωτοβουλίας «We’re Nicosia – An events guide», ενός οδηγού εκδηλώσεων με στόχο την ανάδειξη της ζωντανής και πολυπολιτισμικής ταυτότητας της πρωτεύουσας ανακοίνωσε η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λευκωσίας.

Σε ανακοίνωσή της, αναφέρει ότι πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα στην οργάνωση και προβολή των πολυάριθμων εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται κάθε χρόνο στη Λευκωσία, μια ανάγκη που υπήρχε εδώ και καιρό, παρά την έντονη πολιτιστική δραστηριότητα της πόλης.

«Από φεστιβάλ και συναυλίες, μέχρι εκθέσεις, εργαστήρια, αθλητικές διοργανώσεις και παραδοσιακές γιορτές, η Λευκωσία αποτελεί ήδη ένα ζωντανό κέντρο δημιουργίας και έκφρασης. Ωστόσο, για χρόνια απουσίαζε μια ενιαία πηγή πληροφόρηση και προβολής αυτών των εκδηλώσεων. Το «We’re Nicosia – An events guide» έρχεται να καλύψει αυτό το κενό, προσφέροντας έναν απλό και προσβάσιμο τρόπο ενημέρωσης για ντόπιους, επισκέπτες και πολιτιστικούς φορείς», σημειώνεται στην ανακοίνωση.

Η καμπάνια εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική της ΕΤΑΠ Λευκωσίας για τη «φεστιβαλοποίηση» του τουριστικού προϊόντος, ενισχύοντας τη συνεργασία με σημαντικούς φορείς του τουριστικού τομέα. Παράλληλα, συμβάλλει στην έγκαιρη ενημέρωση ταξιδιωτικών πρακτόρων, αεροπορικών εταιρειών, αεροδρομίων και ξενοδοχείων, διευκολύνοντας τον προγραμματισμό και την προβολή των εκδηλώσεων και στο εσωτερικό αλλά και στο εξωτερικό. Ως αποτέλεσμα, η ΕΤΑΠ Λευκωσίας σημειώνει ότι ενισχύεται η εικόνα και η φήμη της πόλης ως φεστιβαλικού προορισμού, με διακριτή ταυτότητα και αυθεντικές εμπειρίες.

Η πρωτοβουλία περιλαμβάνει ετήσιο ημερολόγιο εκδηλώσεων, καθώς και μηνιαίες ενημερώσεις με επιλεγμένα στιγμιότυπα και προτάσεις για όλους. Με αυτό το νέο εργαλείο, η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λευκωσίας στοχεύει στην ενίσχυση της πολιτιστικής συμμετοχής, τη στήριξη τοπικών διοργανωτών και την ενδυνάμωση της εικόνας της Λευκωσίας ως ενός ζωντανού και ελκυστικού προορισμού για κατοίκους και τουρίστες.

Οι μηνιαίες ενημερώσεις θα συνεχιστούν καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του visit nicosia, αποτυπώνοντας με φρέσκο και επίκαιρο περιεχόμενο τον δυναμικό ρυθμό της πόλης.

Με το “We’re Nicosia”, η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λευκωσίας προσκαλεί όλους "να ανακαλύψουν, να συνδεθούν και να γιορτάσουν το πνεύμα της Λευκωσίας — μία εκδήλωση τη φορά".

Συνάντηση με το Κοινοτικό Συμβούλιο Φαρμακά

Εξάλλου, σε ξεχωριστή ανακοίνωση, η ΕΤΑΠ Λευκωσίας αναφέρει ότι πραγματοποίησε στης 23/7/2025 συνάντηση με το Κοινοτικό Συμβούλιο Φαρμακά, με στόχο την αξιολόγηση τρόπων βέλτιστης αξιοποίησης του τοπικού πολιτιστικού, φυσικού, γαστρονομικού και θρησκευτικού αποθέματος για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην υλοποίηση μελέτης στρατηγικής για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής και την αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων πόρων. Ταυτόχρονα, η ΕΤΑΠ παρουσίασε και τις ενέργειες τις οποίες ανέλαβε για την αξιοποίηση των προγραμμάτων αγροτικής ανάπτυξης Leader, της νέας προγραμματικής περιόδου.

Τέλος, η ΕΤΑΠ Λευκωσίας και το Κοινοτικό Συμβούλιο αποφάσισαν όπως εργαστούν από κοινού προκειμένου το 2026 ο Φαρμακάς να αποτελέσει το πρώτο Πασχαλινό Χωριό της Κύπρου.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η συνάντηση αυτή απορρέει από την πολιτική της ΕΤΑΠ Λευκωσίας για τον bottom up σχεδιασμό στρατηγικών δράσεων ανάπτυξης των ορεινών κοινοτήτων της Λευκωσίας με έμφαση στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας και την αναβάθμιση των υποδομών προς μια ισόρροπη και βιώσιμη χωροταξική ανάπτυξη.

Δειτε Επισης

Διαγωνισμός για την «επίπλωση» του νέου Κτηματολογίου στην Αγλαντζιά-Πότε αναμένεται να παραδοθεί (pics)
Πετάνε τα μετρητά οι Κύπριοι... Οι συναλλαγές, η αξία και οι δημοφιλέστερες υπηρεσίες για πληρωμές με κάρτα (γραφήματα)
Οι μεγαλομέτοχοι 30+ εταιρειών της Κύπρου-Οι διαφοροποιήσεις στα μετοχικά κεφάλαια των εισηγμένων
Οδηγός εκδηλώσεων από ΕΤΑΠ Λευκωσίας για ανάδειξη της ταυτότητας της πρωτεύουσας
Ενισχύει τη θέση της στον ασφαλιστικό τομέα η Τρ. Κύπρου-Ολοκλήρωσε την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής (Κύπρου)
Βαρύ τίμημα και για την κτηνοτροφία από τις πυρκαγιές, επηρεάστηκε και η μελισσοκομία-Αξιολογείται η κατάσταση
Μάρκος Ζαμπάρτας: Το μέγεθος του πλήγματος για τους οινοποιούς και το οινοποιείο που σώθηκε παρά...τρίχα
Στάχτη περίπου 15.000 δεκάρια οινοποιήσιμων καλλιεργειών...Στήνεται μηχανισμός και αρχίζει άμεσα η καταγραφή ζημιών
Celestyal: Εγκαινιάζει την κρουαζιέρα Abu Dhabi F1 με τον David Coulthard
Γιατί η Ινδία εξελίσσεται στην πλέον ανερχόμενη μακρινή αγορά του ελληνικού τουρισμού (γράφημα)