Χαραλαμπίδης Κρίστης: 80 χρόνια αγάπης, χρόνια καινοτομίας!

Το ιστορικό πλαίσιο μέσα στο οποίο έκανε τα πρώτα της τολμηρά βήματα η Χαραλαμπίδης Κρίστης, από μόνο του αρκεί για να χαρακτηριστεί η εταιρεία ως Καινοτόμος! Κατά τη διάρκεια της μακράς και συνεχώς ανοδικής της πορείας, οι πρωτοπόρες για τα Κυπριακά και διεθνή δεδομένα πρωτοβουλίες κι ενέργειές της είναι που την κατέστησαν ηγέτιδα εταιρεία.

Με πίστη και όραμα ήταν και είναι πάντα μπροστά από τις εξελίξεις σε όλα τα πεδία και επίπεδα. Χαρτογραφώντας και ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των καταναλωτών και της κοινωνίας, ώστε να εξασφαλίζει πάντα κορυφαία ποιότητα, απόλαυση, αλλά και διατροφική αξία. Στη Χαραλαμπίδης Κρίστης η Καινοτομία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής κουλτούρας της και εφαρμόζεται σε όλο της το οικοσύστημα, τόσο το παραγωγικό όσο και το διοικητικό, καθώς όλα πλέον εργάζονται με πρωτοποριακές, καινοτόμες εφαρμογές και λειτουργίες.

Καταγράφουμε συνοπτικά παρακάτω τα νευραλγικά Τμήματα της Χαραλαμπίδης Κρίστης και πώς η Καινοτομία απελευθερώνει τις δυνατότητες τους:

Στο Τμήμα Πληροφορικής κορυφαία καινοτομία στη Χαραλαμπίδης Κρίστης είναι η Ολιστική Ψηφιοποίηση της εμπειρίας του πελάτη. Έγινε εφικτή μέσα από την ανάπτυξη καινοτόμων εργαλείων, που σχεδιάστηκαν από το Τμήμα Πληροφορικής της εταιρείας σε στενή συνεργασία με το Τμήμα Πωλήσεων και άλλα επιχειρησιακά τμήματα. Πρόκειται για εξειδικευμένα συστήματα, μέσω των οποίων η εταιρεία απλοποιεί δραστικά τις διαδικασίες ενσωμάτωσης και τεχνοοικονομικού ελέγχου, ψηφιοποιώντας την εμπειρία του εταιρικού πελάτη και προσφέροντας απρόσκοπτα το υψηλό επίπεδο διαφάνειας και εξυπηρέτησης.

Το Τμήμα Διασφάλισης Ποιότητας ακολουθεί μια σημαίνουσα Καινοτομία, που συνδέεται άμεσα με την εταιρική φιλοσοφία της Χαραλαμπίδης Κρίστης και είναι η Κουλτούρα Ασφάλειας Τροφίμων. Σύμφωνα με αυτή, κάθε εργαζόμενος, από την παραγωγή έως την πώληση των προϊόντων, νιώθει υπεύθυνος για την ποιότητα. Συνεπώς, μέσα από συνεχή εκπαίδευση και επικοινωνία, κάνει την ασφάλεια τροφίμων κοινή αξία, όχι απλή διαδικασία, τη συμμόρφωση αυτονόητη και την πρόληψη συλλογική στάση. Σε αυτό το σημείο δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στην καινοτόμα εφαρμογή του προγράμματος Animal Welfare, μέσω της οποίας διασφαλίζεται πως τα ζώα που προσφέρουν την πολύτιμη πρώτη ύλη για την γαλακτοκομία, απολαμβάνουν ένα καλό επίπεδο ζωής, υγείας, διατροφής και περιβάλλοντος. Η Χαραλαμπίδης Κρίστης έχει ήδη επενδύσει σε ειδικά επιμορφωμένο κι εξειδικευμένο προσωπικό, το οποίο εξασφαλίζει την καλύτερη διαβίωση και ευημερία των παραγωγικών ζώων, προσδίδοντας έτσι ακόμα μεγαλύτερη αξία στο τελικό προϊόν και στον καταναλωτή.

Το Τμήμα Marketing παρακολουθεί και αξιολογεί όλες τις τάσεις και τις νέες εξελίξεις σε διεθνές πεδίο, ώστε να εφαρμόζονται άμεσα και αποτελεσματικά τα καλύτερα δυνατά δεδομένα. Θα λέγαμε, πως εδώ συμπυκνώνεται η έννοια της Καινοτομίας στον συνολικό τρόπο λειτουργίας της Χαραλαμπίδης Κρίστης, γιατί η ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών είναι ο ασυμβίβαστος στρατηγικός στόχος. Έτσι διερευνούν και προσδιορίζουν την αξία νέων προϊόντων με τεκμηρίωση, μεθοδικά και επιστημονικά, γιατί πάνω απ’ όλα, η πρώτη προτεραιότητα είναι η ποιοτική, υγιεινή διατροφή με γευστική απόλαυση για τον καταναλωτή. Παράλληλα το Τμήμα Μάρκετινγκ, συγκεντρώνει και επεξεργάζεται νέες τεχνολογίες για την προστασία του περιβάλλοντος και τη μείωση του αποτυπώματος της εταιρείας, προωθώντας μεθοδικά τη βιώσιμη κυκλική οικονομία, μειώνοντας τα πλαστικά απόβλητα, αναβαθμίζοντας τις συσκευασίες των προϊόντων, διατηρώντας τα φρέσκα και ταυτόχρονα εξασφαλίζοντας όλα τα διατροφικά οφέλη σε συνδυασμό με τη γευστική ικανοποίηση. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Χαραλαμπίδης Κρίστης, είναι από τις πρώτες εταιρείες που υιοθέτησε τις σχετικές Ευρωπαϊκές οδηγίες που επίσημα μπήκαν σε εφαρμογή το 2024, ενσαρκώνοντας την Εταιρική Βιωσιμότητα στο πλαίσιο του ESG που έχει υιοθετήσει η εταιρεία.

Επισημαίνεται ότι το Τμήμα Μάρκετινγκ πρωτοπορεί και στον τομέα της Επικοινωνίας, αναπτύσσοντας διαδραστικές ψηφιακές πλατφόρμες που συνδέουν άμεσα τους καταναλωτές με την εταιρεία αλλά και μέσω της υλοποίησης εκστρατειών επικοινωνίας που αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη. Ακόμη, με συνεχή μελέτη social media analytics και real time feedback, το Τμήμα Μάρκετινγκ διατηρεί ένα συνεχή διάλογο με το κοινό και εξασφαλίζει ότι κάθε επικοινωνιακή ενέργεια που σχεδιάζει είναι στοχευμένη, αποτελεσματική και καινοτόμα.

Το Τμήμα R&D (Research & Development) που διαχειρίζεται μεγάλο μέρος των υποχρεώσεων της εταιρείας, συνεργάζεται άρρηκτα με το Τμήμα Μάρκετινγκ για πολλά από τα πιο πάνω. Η διαπίστευση κατά CYS EN ISO/IEC 17025:2017 για το Εργαστήριο Ποιοτικού Ελέγχου στη Λεμεσό, η οποία αφορά στους αυτοελέγχους του νωπού γάλακτος που διασφαλίζουν την ποιότητα των προϊόντων που επιλέγουν οι Κύπριοι καταναλωτές, είναι για την εταιρεία μεγάλη τιμή. Επίσης, είναι η μοναδική γαλακτοβιομηχανία στην Κύπρο που διαθέτει διαπιστευμένο εργαστήριο για αυτοελέγχους νωπού γάλακτος, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 853/2004 και τις απαιτήσεις των Κτηνιατρικών Υπηρεσιών και του Διατάγματος περί Αυτοελέγχων Νωπού Γάλακτος. Συγκαταλέγεται, επίσης, στα επτά αναγνωρισμένα εργαστήρια αυτοελέγχων νωπού γάλακτος Παγκύπρια από τις Κτηνιατρικές Υπηρεσίες.

Όσον αφορά το Τμήμα της Οικονομικής Διεύθυνσης αξίζει να αναφερθεί ότι δημιουργήθηκε ένα ευέλικτο και ισχυρό Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Αποθήκης και Διανομής (WMS), το οποίο έχει καθιερωθεί ως βασικό εργαλείο για τη βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας. Με την ειδική ομάδα που έχει συσταθεί, διασφαλίζεται η άμεση ιχνηλασιμότητα των προϊόντων σε κάθε στάδιο της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Στο Τμήμα Πωλήσεων έχει εφαρμοστεί το Καινοτόμο Συνδυαστικό Μοντέλο Εξυπηρέτησης G2M. Είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα εξυπηρέτησης πελατών, σχεδιασμένο για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των ειδών πελατών ανεξαρτήτως μεγέθους και κατηγορίας και το οποίο συνδυάζει διαφορετικές μεθόδους εξυπηρέτησης. Έτσι, εξασφαλίζεται πλήρης αποτελεσματικότητα στη διανομή των Φρέσκων Προϊόντων, κάτι που για την κορυφαία γαλακτοκομική βιομηχανία της Κύπρου είναι απόλυτος όρος.

Σημειώνεται, για να γίνει αντιληπτό το μέγεθος, ότι η Χαραλαμπίδης Κρίστης διανέμει καθημερινά φρέσκο γάλα σε πάνω από 1900 σημεία, ολοκληρώνοντας τις παραδόσεις πριν από τις 10:00 π.μ.. Σε εβδομαδιαία εξυπηρέτηση διανέμει σε 4.000 σημεία.

Στο Τμήμα Εξαγωγών, αν θα πρέπει να ξεχωρίσουμε μία καινοτομία, θα πάμε πίσω στη σύλληψη της ιδέας και στη δημιουργία της ειδικής χάρτινης συσκευασίας- πακέτο για το χαλλούμι, που έπαιξε αποφασιστικό ρόλο στη διάδοση του μοναδικού Κυπριακού χαλλουμιού στην Ευρώπη. Αυτή η καινοτομία, πραγματικά, σφράγισε την εξαγωγική πορεία του χαλλουμιού και το ανέδειξε σε διεθνή γαστρονομικό παίκτη, φωτίζοντας ταυτόχρονα την Κυπριακή παράδοση. Στη συνέχεια ακολούθησαν και άλλοι, αλλά η συγκεκριμένη ενέργεια αναδεικνύει ιστορικά την πρωτοπορία της Χαραλαμπίδης Κρίστης.

Το Τμήμα Εσωτερικού Ελέγχου έχει εφαρμόσει τη διαδικασία του συνεχόμενου ελέγχου (Continuous Auditing) σε συγκεκριμένες λειτουργίες. Σε αντίθεση με μία παραδοσιακή ελεγκτική εργασία, η οποία διεκπεραιώνεται σε συγκεκριμένη χρονική περίοδο και καλύπτει περιορισμένο αριθμό συναλλαγών, η διαδικασία του συνεχόμενου ελέγχου καλύπτει αδιάλειπτη χρονική περίοδο και όλες τις συναλλαγές που έχουν γίνει, παρέχοντας έτσι την ευκαιρία για λήψη διορθωτικών μέτρων σε πραγματικό χρόνο.

Καταλήγοντας, να τονίσουμε ότι η Χαραλαμπίδης Κρίστης επενδύει στη συνεχή αναβάθμιση των πρακτικών στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού. Στο πλαίσιο του οργανωτικού εκσυγχρονισμού το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού έχει προχωρήσει στην ψηφιοποίηση βασικών HR λειτουργιών, ενσωματώνοντας εργαλεία που αυτοματοποιούν διαδικασίες και παρέχουν αξιόπιστα δεδομένα. Ήδη αξιοποιούνται HR analytics για τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων που αφορούν στην προσέλκυση και τη διατήρηση του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας, ενώ παράλληλα, στο τμήμα εκπαίδευσης και ανάπτυξης προσωπικού εντάσσεται το e-learning ως βασικός μηχανισμός συνεχούς εκπαίδευσης σε κρίσιμα θέματα συμμόρφωσης και ασφάλειας, ενισχύοντας την επιχειρησιακή ετοιμότητα και την κουλτούρα βελτίωσης.

Συνεπώς όλα τα Τμήματα της Χαραλαμπίδης Κρίστης, αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής και καινοτόμες πρακτικές, είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους, η ροή πληροφοριών είναι συνεχής και επιτυγχάνεται έτσι η εναρμονισμένη λειτουργία και η αποτελεσματικότητα των ομάδων εργασίας.

Εδώ και 80 χρόνια η Χαραλαμπίδης Κρίστης καινοτομεί. Οδηγώντας ως ηγέτιδα δύναμη τη Γαλακτοκομική Βιομηχανία της Κύπρου, η Καινοτομία και η συνέπεια είναι η ταυτότητα της, είναι τα στοιχεία που την κάνουν να δίνει πάντα το Καλύτερό της και αυτό να αναγνωρίζεται με την εμπιστοσύνη των καταναλωτών ως «το καλύτερό μας».

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Διεύθυνση: Λεωφόρος Λεμεσού 347,

Βιομηχανική Περιοχή Νήσου,

2571, Λευκωσία

Τ.κ.: 1702, 2261, Λευκωσία

Τηλέφωνo: 7000MILK (6455)

Ιστοσελίδα :

www.charalambideschristis.com.cy

Social Media: @charalambideschristis

  • www.facebook.com/charalambideschristis/?fref=ts /
  • www.instagram.com/charalambideschristis/
  • www.youtube.com/channel/UCegpcJPyXgiQF7VF5QTHqpg
  • www.linkedin.com/company/charalambides-christis-ltd/
  • www.tiktok.com/@charalambideschristis?lang=en

Δειτε Επισης

Με τον αέρα του strong innovator
Χαραλαμπίδης Κρίστης: 80 χρόνια αγάπης, χρόνια καινοτομίας!
Amadema: Εφευρίσκοντας το μέλλον
Καινοτομούμε με κάθε τρόπο
EnergyIntel: Επιμένουμε στο ιδανικό
Korantina Homes: Χτίζοντας νέα πρότυπα
CANOPUS: Η επανάσταση στο Route Planning