Ένα κυπριακό brand βαθιά ριζωμένο στην καθημερινότητά μας και πώς προσαρμόζεται στις τάσεις της εποχής
Ραφαήλ Αγαθαγγέλου 11:18 - 30 Ιουνίου 2025

Στο δεύτερο επεισόδιο του Podcast, η Νάτια Γάλλου Κύζη, Marketing Manager της ΕΥΡΗΚΑ, και ο Γιάννος Κινάνης, Director της United Brains, μας ξεναγούν στην αυθεντική και γεμάτη συναισθήματα διαδρομή ενός κυπριακού brand που έχει ριζώσει βαθιά στην καθημερινότητά μας.
Η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από την ιδιαίτερη σχέση του Κύπριου καταναλωτή με τα τοπικά προϊόντα και την υπερηφάνεια που νιώθει για την υποστήριξη των κυπριακών brands.
Πόσο ανταγωνιστικά μπορούν να σταθούν αυτά έναντι των διεθνών "mega brands"; Είναι οι καταναλωτές brand driven ή convenience driven;
Αναλύουμε πώς η οικονομική κρίση επηρέασε την έννοια του brand loyalty και εξετάζουμε τον τρόπο με τον οποίο η συναισθηματική σύνδεση υπερβαίνει τη λογική στις καταναλωτικές αποφάσεις, ειδικά στην εποχή του smart buying. Πώς επαναπροσδιορίζεται η πίστη σε ένα brand όταν οι τιμές ανεβαίνουν και το πορτοφόλι στενεύει;
Αναδεικνύουμε, επίσης, την μεγάλη σημασία που έχει η σύνδεση του brand με θέματα κουλτούρας και τον ρόλο των τοπικών κοινοτήτων στη διατήρηση της αυθεντικότητας ενός brand, τη σημασία της ιστορίας του, αλλά και τις στρατηγικές που υιοθετούνται για να μείνει «σύγχρονο» και ζωντανό, απέναντι στις προκλήσεις της αγοράς και των ανατιμήσεων.
Το 2ο Podcast είναι μια συζήτηση γεμάτη έμπνευση, στρατηγική και συναισθηματική ταύτιση-ένα επεισόδιο για όσους αγαπούν τα brands με ουσία και ψυχή.