22ο Συνέδριο Advertising, Marketing, Media & Communication: Εκεί όπου συναντήθηκαν οι ιδέες που διαμορφώνουν το αύριο(pics)
InBusinessNews 11:36 - 27 Ιουνίου 2025
Το κορυφαίο συνέδριο του κλάδου επιβεβαίωσε ξανά τη θέση του ως ο απόλυτος κόμβος καινοτομίας, γνώσης και έμπνευσης στην κυπριακή αγορά.
Με έντονο παλμό, υψηλό επίπεδο συμμετοχών και περιεχόμενο που ανέδειξε τις πιο καυτές εξελίξεις στον χώρο της διαφήμισης, της επικοινωνίας και των media, το 22ο Συνέδριο Marketing, Advertising, Media & Communication 2025 στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, συγκεντρώνοντας περισσότερους από 300 επαγγελματίες του κλάδου.
Η διοργάνωση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 26 Ιουνίου 2025, στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia, μετατρέποντας τον χώρο σε ένα ζωντανό hub ανταλλαγής ιδεών και στρατηγικών. Στελέχη από το σύνολο της αγοράς – από CEOs και Marketing Directors, μέχρι PR Experts, Media Consultants, influencers και agency professionals – είχαν την ευκαιρία να εμπνευστούν, να δικτυωθούν και να αποκωδικοποιήσουν το μέλλον της επικοινωνίας.





Πέντε θεματικά stages – Πέντε παράθυρα στο μέλλον
Το συνέδριο ανέδειξε τις μεγαλύτερες τάσεις και προκλήσεις του κλάδου μέσα από ένα πολυσχιδές πρόγραμμα, οργανωμένο σε πέντε θεματικά stages:
- The Agency of the Future: Πώς αλλάζει το μοντέλο λειτουργίας των διαφημιστικών agencies.
- Digital Marketing – Social Media – Content – Influencer Marketing: Οι στρατηγικές που κερδίζουν την προσοχή και τη σύνδεση με τον νέο καταναλωτή.
- The Future of Media: Ανατροπές και εξελίξεις στον παγκόσμιο χάρτη των media.
- AI & Data Management: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει τον τρόπο που σχεδιάζουμε και μετράμε την επικοινωνία.
- Creating Brands Consumers Love: Η δημιουργία αυθεντικών brand εμπειριών που εμπνέουν πίστη και συναισθηματική σύνδεση.




Γνώση, έμπνευση, καινοτομία
Μέσα από ένα μείγμα εμπνευσμένων ομιλιών, πρακτικών case studies και διαδραστικών πάνελ, το κοινό ήρθε σε επαφή με cutting-edge στρατηγικές, ψηφιακά εργαλεία, καινοτόμες προσεγγίσεις και πραγματικά παραδείγματα επιτυχημένων καμπανιών. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις νέες πηγές εσόδων για τα agencies, στον νέο ρόλο των δημιουργών περιεχομένου, καθώς και στον καθοριστικό ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στη διαμόρφωση της επικοινωνίας του αύριο.









