powered by

22ο Συνέδριο Advertising, Marketing, Media & Communication: Εκεί όπου συναντήθηκαν οι ιδέες που διαμορφώνουν το αύριο(pics)

Το κορυφαίο συνέδριο του κλάδου επιβεβαίωσε ξανά τη θέση του ως ο απόλυτος κόμβος καινοτομίας, γνώσης και έμπνευσης στην κυπριακή αγορά.

Με έντονο παλμό, υψηλό επίπεδο συμμετοχών και περιεχόμενο που ανέδειξε τις πιο καυτές εξελίξεις στον χώρο της διαφήμισης, της επικοινωνίας και των media, το 22ο Συνέδριο Marketing, Advertising, Media & Communication 2025 στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, συγκεντρώνοντας περισσότερους από 300 επαγγελματίες του κλάδου.

Η διοργάνωση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 26 Ιουνίου 2025, στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia, μετατρέποντας τον χώρο σε ένα ζωντανό hub ανταλλαγής ιδεών και στρατηγικών. Στελέχη από το σύνολο της αγοράς – από CEOs και Marketing Directors, μέχρι PR Experts, Media Consultants, influencers και agency professionals – είχαν την ευκαιρία να εμπνευστούν, να δικτυωθούν και να αποκωδικοποιήσουν το μέλλον της επικοινωνίας.

6A4A8157

6A4A8162

6A4A8229

6A4A8253

6A4A8263

Πέντε θεματικά stages – Πέντε παράθυρα στο μέλλον

Το συνέδριο ανέδειξε τις μεγαλύτερες τάσεις και προκλήσεις του κλάδου μέσα από ένα πολυσχιδές πρόγραμμα, οργανωμένο σε πέντε θεματικά stages:

  • The Agency of the Future: Πώς αλλάζει το μοντέλο λειτουργίας των διαφημιστικών agencies.
  • Digital Marketing – Social Media – Content – Influencer Marketing: Οι στρατηγικές που κερδίζουν την προσοχή και τη σύνδεση με τον νέο καταναλωτή.
  • The Future of Media: Ανατροπές και εξελίξεις στον παγκόσμιο χάρτη των media.
  • AI & Data Management: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει τον τρόπο που σχεδιάζουμε και μετράμε την επικοινωνία.
  • Creating Brands Consumers Love: Η δημιουργία αυθεντικών brand εμπειριών που εμπνέουν πίστη και συναισθηματική σύνδεση.
6A4A8271

6A4A8288

6A4A8336

6A4A8349

Γνώση, έμπνευση, καινοτομία

Μέσα από ένα μείγμα εμπνευσμένων ομιλιών, πρακτικών case studies και διαδραστικών πάνελ, το κοινό ήρθε σε επαφή με cutting-edge στρατηγικές, ψηφιακά εργαλεία, καινοτόμες προσεγγίσεις και πραγματικά παραδείγματα επιτυχημένων καμπανιών. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις νέες πηγές εσόδων για τα agencies, στον νέο ρόλο των δημιουργών περιεχομένου, καθώς και στον καθοριστικό ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στη διαμόρφωση της επικοινωνίας του αύριο.

6A4A8379

6A4A8390

6A4A8393

6A4A8584

6A4A8595

6A4A8605

6A4A8612

6A4A8623

6A4A8638

6A4A8640

Δειτε Επισης

ΚΕΒΕ: Χαιρετίζει την πρόθεση εισαγωγής των μετοχών της Eurobank Α.Ε. στο ΧΑΚ
Κάνει... παιχνίδι ο Budzinski-Παραχωρεί γη και κλειστό χώρο για τις ανάγκες της ΑΕΛ ο νέος μέτοχος
CBN Young Dragon Awards: Ξεκινά στις 3 Ιουλίου το open call για την υποβολή υποψηφιοτήτων-Όλες οι πληροφορίες
22ο Συνέδριο Advertising, Marketing, Media & Communication: Εκεί όπου συναντήθηκαν οι ιδέες που διαμορφώνουν το αύριο(pics)
Πρόγραμμα ESSO Safe Vision: Δωρεάν οπτικομετρήσεις για οδηγούς σε όλη την Κύπρο
Κωνσταντίνα Στυλιανού: Κινητήριος δύναμη για παιδιά με αυτισμό για δύο συνεχόμενα έτη το κέντρο «Χρώμα & Φως» της XM
Στο νοσοκομείο «Υγεία» η πρώτη εμφύτευση της ενδοκαρδιακής αντλίας αίματος «Impella» στην Κύπρο
Φίλιππος Πατσαλής: Ο άνθρωπος που έκανε την επιστήμη αποστολή
Φίλιππος Καμέρης στο Inspire 2025: Όταν το όραμα χτίζεται με τα χέρια και την καρδιά
Ξεκινούν οι τελικοί του 1ου Corporate Padel Tournament