Περικλής Έλληνας: Το ΑΙ αλλάζει ριζικά τον τρόπο που σχεδιάζουμε, αναλύουμε και υλοποιούμε
InBusinessNews 14:05 - 26 Ιουνίου 2025

«Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ήδη εδώ και αλλάζει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζουμε, αναλύουμε και υλοποιούμε τις στρατηγικές μας», δήλωσε ο Περικλής Έλληνας, Founder & Managing Director της ImarComms, Global Partner & Certified Trainer του Digital Marketing Institute. Ο κ. Έλληνας μιλούσε στο πλαίσιο του 22ου Marketing, Advertising, Media & Communication Conference 2025, παρουσιάζοντας ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα της ημέρας: τις εμπνευσμένες και πρακτικές εφαρμογές της AI στον χώρο του digital marketing.
Στην τοποθέτησή του, ανέδειξε ότι η τεχνητή νοημοσύνη σήμερα δεν αποτελεί πολυτέλεια ή τεχνολογική υπόσχεση για το μέλλον, αλλά εργαλείο καθημερινής απόδοσης και ανταγωνιστικότητας. «Το 72% των Αμερικανών χρησιμοποιεί φωνητική αναζήτηση μέσω ψηφιακού βοηθού», σημείωσε, τονίζοντας τον βαθμό διείσδυσης της AI στη ζωή των καταναλωτών. Μεταξύ των βασικών ωφελειών για τα brands ξεχώρισε την αποδοτικότητα, την αυτοματοποίηση, τη δυνατότητα εξαγωγής στρατηγικών συμπερασμάτων από δεδομένα, αλλά και την εξατομικευμένη εμπειρία χρήστη σε μαζική κλίμακα.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκάλεσε η αναφορά του στην εφαρμογή Green Dot Assistant της Starbucks – ένα σύστημα βασισμένο στην τεχνητή νοημοσύνη που προσφέρει άμεση πρόσβαση σε εταιρικά πρότυπα, επιτόπου βοήθεια και αδιάλειπτη διαχείριση εργασιών εντός των καταστημάτων. Ένα case study που αναδεικνύει την πρακτική ενσωμάτωση της AI σε επίπεδο front line, εξυπηρέτησης και εσωτερικών λειτουργιών.
Ο κ. Έλληνας επεσήμανε επίσης ένα κρίσιμο στοιχείο για την αγορά: το βασικότερο κενό δεξιοτήτων στα επιχειρησιακά teams αφορά πλέον την ανάπτυξη στρατηγικής AI στο ψηφιακό μάρκετινγκ – μια έλλειψη που αυξήθηκε κατά 4% σε σχέση με το 2023. Ακολουθούν οι ελλείψεις σε SEO και αναλυτικά δεδομένα, επισημαίνοντας την ανάγκη για αναβάθμιση των ομάδων μάρκετινγκ με σύγχρονες και τεχνολογικά ευέλικτες δεξιότητες.
Η παρουσίασή του έκλεισε με την υπενθύμιση πως το μέλλον του marketing θα καθοριστεί από τη συνέργεια ανθρώπινης δημιουργικότητας και τεχνολογικής νοημοσύνης, τονίζοντας ότι «οι νικητές του αύριο θα είναι αυτοί που θα μάθουν πρώτοι να αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη με στρατηγική σκέψη και ξεκάθαρους στόχους».