Νέα στρατηγική συνεργασία SARMED–SMARTNAV...Τα πολλαπλά οφέλη που θα προσφέρει η νέα πλατφόρμα CANOPUS

Η SARMED ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά τη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με τη SMARTNAV, πρωτοπόρο εταιρεία στον τομέα της δρομολόγησης και του fleet management.

Η συνεργασία αφορά την ενσωμάτωση μιας νέας, προηγμένης εφαρμογής δρομολόγησης, η οποία αξιοποιεί τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης και αλγορίθμους βελτιστοποίησης για τη διαχείριση δρομολογίων σε πραγματικό χρόνο.

Η νέα πλατφόρμα CANOPUS αναμένεται να προσφέρει πολλαπλά οφέλη:

  • Μείωση χρόνου παράδοσης μέσω ταχύτερης και αποτελεσματικότερης επιλογής διαδρομών.
  • Αυξημένη ακρίβεια στις παραδόσεις με τη χρήση δεδομένων πραγματικού χρόνου.
  • Βελτιωμένος σχεδιασμός φορτίων με αποτελεσματικότερη κατανομή στα οχήματα και μείωση των κενών διαδρομών.
  • Μείωση εκπομπών CO₂, ενισχύοντας το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της εταιρείας.
  • Ευελιξία στη διαχείριση προβλημάτων, με δυναμική ανταπόκριση σε πιθανά εμπόδια ή καθυστερήσεις.
  • Αύξηση της παραγωγικότητας, επιτρέποντας στους εργαζόμενους να επικεντρωθούν σε στρατηγικές δραστηριότητες.
  • Δυνατότητα προσαρμογής της εφαρμογής στις ανάγκες κάθε πελάτη.
  • Αναλυτικά στατιστικά και αναφορές για συνεχή βελτίωση των δρομολογίων.

Η ενσωμάτωση αυτής της εφαρμογής αποτελεί μέρος της στρατηγικής δέσμευσης της SARMED να παραμένει πρωτοπόρος στον τομέα των logistics, υιοθετώντας τεχνολογίες που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα και την εξυπηρέτηση των πελατών της.

Δειτε Επισης

Καραϊσκάκειο Ίδρυμα και Costa Coffee ενώνουν ξανά δυνάμεις για ενίσχυση του αρχείου εθελοντών δοτών μυελού των οστών
Eurobank: Όταν η ανάπτυξη μετριέται με κοινωνικό αποτύπωμα
Τα πaiδία παίζει στη RedwolfOgilvy...Η σειρά μικρών διαφημίσεων που επανατοποθετούν την αφήγηση με σύγχρονα εργαλεία(vid)
Save The Date για το 17ο Συνέδριο Εταιρικής Βιωσιμότητας & Υπευθυνότητας
Το SupportCY της Τράπεζας Κύπρου στη μάχη της πρόληψης και άμεσης ανταπόκρισης σε πυρκαγιές
Φοιτητές αρχιτεκτονικής του Πανεπιστημίου Νεάπολις σχεδίασαν για τη Γάζα με οδηγό την ανθεκτικότητα
Η νέα καμπάνια «Voices of Purpose» της Purpose Communications-Δημόσια συζήτηση για επανεξέταση του ρόλου της επικονωνίας
Μέχρι την 1η Αυγούστου αιτήσεις για υποτροφίες από το Enavsma Foundation
Η Sleed σχεδιάζει την digital στρατηγική της Vileda στην Ελλάδα
Ο Shaul Keinan και το όραμα της Κύπρου ως διεθνής επιχειρηματικός προορισμός